Reply on: draxter #7602:
Chcem sa opýtať ešte teda toľkoto asi : 1. O koľko sa skráti teda vlakom prejazd úseku Zlatovce - Opatová po novom potom?
2. Koľko € dáva štát, koľko ŽSR a koľko EÚ? - Ak to zas dopadne tak, že EÚ dá na to časť, časť ŽSR a časť štát a peniaze za vyhotovenie diela skončia na konte síce tuzemskej firmy, no s účtom v zahraničí kdesi u slimákožrútov alebo hitlerovcov, tak ďakujem pekne, to je presne to, čo potrebujú. Otočiť peniaze od nich sem, naspäť a dovezú so svojimi ešte prídavok do svojich bánk.
3. Nebolo by k veci viac aj, keby na trati 140 ŽSR konečne niečo robila a rokoch toho, čo chodí ZSSK po kolenách, čo žiada aby niečo robili s tými mizernými vjazdami 40km/h do staníc na tejto trati? Či to musí prísť zas Regio Jet a zrazu ŽSR v predklone pred súkromníkom zmodernizuje nástupištia, prístrešky, výhybky "z ničoho nič"? A určite to nie je jediná trať, kde je stav takýto. Navyše, keď Nitra ako krajské mesto má najšupáckejšiu stanicu a vlaky odtiaľ sa vlečú ako sopel po tričku, tak to je výsledok absolútne ignorancie zo strany ŽSR v akom stave sú trate v danom kraji a tiež neschopnosť ZSSK zostaviť GVD tak aby od Topoľčian tie vlaky jazdili rýchlejšie a nie v Jelšovciach a Lužiankach po 5-6min prestoj jak u chorých. Paradox je, že do "prdele" Stakčína je v pohodičke takt už dlhú dobu a do krajského mesta to "nejde". ?
Marek6283