Reply on: električka #7603:
Pozor,ak ide o seniora do 70r. a skoncila mu platnost cip.karty ,tak davame listok v plnej hodnote! Listok seniora do 70r. za 0,40 obdrzi len na platnu cip.kartu ak ju nema naplnenu financnou ciastkou!(sice mozete namietat ,ze ak je raz niekto seniorom tak nim uz zostane ci ma platnu kartu alebo nie,ale aj obciansky preukaz ma svoju platnost a nepochodite s nim ani na poste po jeho platnosti) . No a zial senior nad 70r. po uplynuti platnosti karty uz novu malokedy vybavuje a je ich zastup pri prednych dverach s obcianskym preukazom a pytanim si cl za darmo u vodica...Tam by sa karta mala dat uz s neobmedzenou platnostou alebo aspon na 10 rokov...
ophis
1. O koľko sa skráti teda vlakom prejazd úseku Zlatovce - Opatová po novom potom?
2. Koľko € dáva štát, koľko ŽSR a koľko EÚ? - Ak to zas dopadne tak, že EÚ dá na to časť, časť ŽSR a časť štát a peniaze za vyhotovenie diela skončia na konte síce tuzemskej firmy, no s účtom v zahraničí kdesi u slimákožrútov alebo hitlerovcov, tak ďakujem pekne, to je presne to, čo potrebujú. Otočiť peniaze od nich sem, naspäť a dovezú so svojimi ešte prídavok do svojich bánk.
3. Nebolo by k veci viac aj, keby na trati 140 ŽSR konečne niečo robila a rokoch toho, čo chodí ZSSK po kolenách, čo žiada aby niečo robili s tými mizernými vjazdami 40km/h do staníc na tejto trati? Či to musí prísť zas Regio Jet a zrazu ŽSR v predklone pred súkromníkom zmodernizuje nástupištia, prístrešky, výhybky "z ničoho nič"? A určite to nie je jediná trať, kde je stav takýto. Navyše, keď Nitra ako krajské mesto má najšupáckejšiu stanicu a vlaky odtiaľ sa vlečú ako sopel po tričku, tak to je výsledok absolútne ignorancie zo strany ŽSR v akom stave sú trate v danom kraji a tiež neschopnosť ZSSK zostaviť GVD tak aby od Topoľčian tie vlaky jazdili rýchlejšie a nie v Jelšovciach a Lužiankach po 5-6min prestoj jak u chorých. Paradox je, že do "prdele" Stakčína je v pohodičke takt už dlhú dobu a do krajského mesta to "nejde". ?