Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: NUUK #7599:
krasne a mudro napisane!
Mna sa tam dotkolo osobne to ze vraj" vodici si robia co chcu" ,to by som ozaj rad pocul o co ide?! A hlavne ked viem ake staznosti od ludi chodia,niektory nemaju brzdu a zhovadia samy seba,nevravim ze je to pripad tento,ale aj preto som bol ochotny si to vypocut a pomoct.U nas je prevazna vacsina vodicov ktory maju svoju pracu radi a robia si ju svedomito,a ked uz sa aj stane problem,lebo pracovat s ludmi je bomba kseft ? ,a dojde k nedorozumeniu,vsetko sa da vyriesit ,najlepsie osobne.Naco vypisovat kade tade staznosti...najdite odvahu,povedzte to tomu dotycnemu a je to vybavene...
Reply on: LikkleM #7595:
Krátky príbeh:
Predstavte si, že by sa Vám napríklad strašne páčili zoologické záhrady. Založili by ste webstránku, kde by ste dávali fotky zvieratiek a nejaké to základné info o zoologických záhradách. No a zrazu by sa na Vás nejaká vytočená osoba osopila, že v tej a tej ZOO ju dajme tomu okradli v stánku s občerstvením, a že ona sa Vám sťažuje a že máte to láskavo urýchlene napraviť. Zrejme by ste dotyčnú osobu upozornili, že Vaša stránka nie je oficiálnou webstránkou akejkoľvek ZOO, ale že ste ju založili iba pre vlastnú radosť, a teda nech sa obráti na stránku tej konkrétnej ZOO. Nepríjemné by však bolo, keby to dotyčná osoba nechápala a ďalej by Vás obviňovala, že máte vo veciach bordel a ešte sa od toho aj dištancujete.
Nehnevajte sa za tento príbeh, nechcem z Vás robiť hlúpu, len Vám chcem jasne ukázať, že toto NIE JE stránka dopravcu (SAD), ale stránka fanúšikov dopravy, z čoho vyplýva, že ľudia, ktorí tu diskutujú, nemajú s Vaším podnetom veľmi čo urobiť. Jedine že by ste sa tu chceli poradiť o najlepšom postupe pri riešení Vášho problému, lenže to sa ťažko robí s Vaším konfrontačným tónom.
S pozdravom, MN
Reply on: LikkleM #7595:
Drahá používateľka, nikto tu nemá stupídne odpovede, konštatuje sa tu len fakt, ktorý Vám mal byť známy už pri registrácii. Tento web nie je webom ani dopravcu, ani objednávateľa ani kontrolného orgánu, takže kľud. Ani my sme nevypadli z nosa Vám, takže nabudúce skúste použiť najprv rozum a rozpamätať sa na kľúčovú otázku registrácie. Dištancovať sa môžeme kaurát od takých prispievateľov ako Vy. Vo zvyšku nemôžem inak, ako odporučiť príspevok kolegu číslo #7597. ?
Reply on: LikkleM #7593:
prepacte,spytam sa a napiste pravdu: Stala ste v cas na zastavke? -ci ste len ku nej prichadzala?A popiste mi vas predchadzajuci problem ak chcete,mozno vam to aspon vyjasnim ked uz nepomozem...A vodici maju predsa nad sebou ludi,tak si zapiste co treba aby ste sa vedela jednoznacne stazovat na konkretny autobus,cas a miesto ,datum a vsetko bude vybavene v praci s namy!
Reply on: LikkleM #7595:
No najlepšie na lampáreň ? prípadne na SAD Trenčín.
Výborne. Tak na koho / čo sa mám obrátiť? Najlepšie je sa vždy a od všetkého dištancovať.
Reply on: LikkleM #7593:
,,Používateľ berie na vedomie, že Stránky nevlastní ani neprevádzkuje žiaden dopravný podnik, preto Prevádzkovateľ Stránok nezodpovedá za kvalitu mestskej hromadnej dopravy v žiadnom meste."

http://imhd.sk/tn/doc/sk/10260/Podmienky-pouzivania.html

Prepáčte, ale ja som vám z nosa nevypadla, takže ak nemáte k príspevku čo povedať, načo naň reagujete? Stupídnymi otázkami? Ľudia, zamyslite sa nad sebou... A nerozumiem tomu, prečo by som si mala zvykať na niečo, čo je zlé a ja za to platím? + Aktuálna informácia, linka č.5, na ktorú som chcela ísť okolo zastávky Dlhé Hony jednoducho prešla, šofér sa nenamáhal ani spomaliť. Rada by som videla, že niekto sa tým zaoberá a sankcionuje to.
Reply on: LikkleM #7590:
To je SAD TN. Zvykaj si ?
Reply on: LikkleM #7590:
a čo my tu s tým?
Zdravím. Už 26.11. 2012 som podala sťažnosť na MHD Tn. Slušným spôsobom prostredníctvom mejlu. Doteraz som nedostala žiadnu odpoveď a vodiči si ďalej jazdia ako chcú. Som sklamaná a znechutená!
Reply on: draxter #7586:
preklep, mapka z roku 1978, v roku 1982 samozrejme už linka 8 bez stanice
Reply on: Tiny #7587:
A už sa to začína, pri hrádzi už včera alebo dnes (šiel som tadiaľ dnes a už to bolo) vykosili koridor http://i45.tinypic.com/2crmtc5.jpg
Tu mate vizual novej zeleznicnej trate Zlatovce-Trencin, ked uz spominate tu modernizaciu. Celkom pekne video.
http://www.youtube.com/watch?v=ZON-4-Y8NJ4
Reply on: milan005 #7585:
tu je aj mapka z roku 1982 s linkou 8 cez stanicu: http://imhd.sk/tn/mapa-schema/265/Linky-MHD-19780207.html

Ešte aj v CP v rokoch 1998-1999 sa na niektorých zastávkach uvádzala pri linke 8 poznámka v tvare prázdneho štvorčeka - nepremáva cez žel. stanicu. Bol to pozostatok zrušenia posledných "robotníckych" spojov do TOS-ky, ktoré šli z Juhu I po Soblahovskej cez Hasičskú a stanicu do TOS-ky.

Súvis s linkou 17 to nemá, spoje linky 17 boli do CP MHD preradené z linky 1, jednalo sa o tie spoje, ktoré premávali len v úseku Juh I - stanica. Rovnako sa predtým vyčlenili z linky 1 spoje premávajúce na úseku Juh I - Kubrica. Linka 17 mala totiž vo svojich počiatkoch slušnú frekvenciu, cez víkend jazdila každú hodinu až do 21:00. Linka 8 prestala na stanicu zachádzať preto, aby sa úrychlilo cestovanie zo Sihote do centra po vybudovaní Hasičskej ulice. Dovtedy totiž všetky sihoťárske linky (2,6,8,10) jazdili cez stanicu, čo bolo zbytočné. Preto linka 8 ako práva stanicu vynechávala. Z nej sa potom odčlenili niektoré spoje do linky 18, ktorá začala premávať na Juh II. Dovtedy mala linka 8 značný počet spojov, a 30min interval aj v "a".
Reply on: N/A #7584:
v CP z r. 1978 je vedena cez stanicu, avsak v r. 1982 uz nie. Mozno po zavedeni L17 bolo zrusene jej zachadzanie, ktovie...
Neviete niekto náhodou či kedysi L8 nechodila aj na stanicu? Či sa to len v mojej hlave mieša?
Reply on: draxter #7582:
aspoň by na nej neboli žiadne prejazdy ?
Reply on: milan001 #7580:
možno by bolo fajn, keby sa potom linka 21 stane polookružnou v Opatovej: z cesty I/61 prejde na Nivu - Oaptovskú - Potočnú - k Majáku (tam by mohla byť aj azstávka) a znova na I/61 späť na Sihoť
Reply on: milan001 #7580:
Inak ma už dávno napadlo, prečo sa pri budúcej zmene MHD nezauvažuje takýmto spôsobom pri tvorbe CP:
- máme 4(5) kĺbových vozov, tak spravím obehy v prvom rade pre tieto vozy. Po rannej špičke, kedy jazdia najmä 1,6,8,15,22,24 a 25 by som spravil to, že jeden nechám na osmičke celé sedlo (vtedy má osmička len jedno poradie a stíha točiť za hodinu), dva dám na jednotky (prípadne s prejazdom na 22) a jeden na linku 24, alebo 15 (posledný môže mať delenú). V popoludňajšej špičke ich opäť dať na najplnšie spoje liniek 2,6,15,22,24 a 25 a do večera zase na linky 1, 8. Premávku skončia o 20.00, prípadne ak ešte sú preplnené posledné spoje linky 5 a 6 zo Zámostia alebo niečo iné, tak tam (24,25, neviem...), prípadne z hokeja.

Na linke 1 by teda boli v zásade hlavne kĺbové vozy, keďže jazdí každých 30 min skoro po celý deň (ak by to rozchodila #61, tak hlavne ona).
Na linke 8 by bol jeden kĺbový voz v sedle dopoludnia i po špičke popoludní, v čase špičky by som na osmičku dal krátke Citelisy, sú to najkapacitnejšie sólo vozy, priestorovo pre MHD najvhodnejšie.
- to je pre Juh II základ, linky 1 a 8 (+ to čo ostalo z 22) je základ.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.