Mam informacije z mesta, ze ten ikarus ktori ta vozievall do skoli, nadalej bude v zalohe, a vipravovani na limky POSILA NA HOKEJ, a ked bude vistavisko pod sokolicami...takkze sa ho este nezbavis...a ked chodis na hokej, tak snim budes chodit ?
ja ich neurazam. Ja len davam jasne najavo ze pre dnesnu MHD je rada 2xx dost nevhodna. Netajim sa tym, ze mi bude velmi chybat Ikarus 280.10 TN659AM, ktory ma dlhe roky kazde rano vozieval do skoly ked este jazdil na L5. Ale 280.87 mi rozhodne chybat nebudu.
keby som ich chcel urazat tak poviem ze madari Ikarusy vymysleli len preto aby si ich svet nespajal len s csabajskou klobasov a salamov.
Vobec nespochybnujem znacku ako taku! Poriadne citaj! Bavili sme sa o tom, akym sposobom su castokrat realizovane tieto nakupy. Vobec nespochybnujem technicke parametre, mal som na mysli to, ze castokrat nie su brane do uvahy! Ze su pretlacane veci, ktore nie su vhodne pre danu spolocnost/mesto/stat! Ze vyhrava lobing pred vhodnejsimi moznostami.
Zapochyboval som nad "klasickymi" Irisbusmi. A nemusi to hned znamenat, ze som proti! Len su spolocnosti/mesta, kde sa uplatnuju aj napr.SORy!
A taktiez som zapochyboval nad odbornikmi v oblasti dopravy! Slapol som na otlak?
Oukej, Ty spochybňuješ technické parametre, ktoré brali do úvahy odborníci. Na mieste sa žiada teda opýtať, aké parametre berieš do úvahy Ty, že odborníkov spochybňuješ?
A vôbec, Trenčín nie je zďaleka jediné mesto, ktoré nakupuje vozidlá tejto značky a tohto typu. Takže potom pochybnosť vrháš aj na odborníkov z Prešova, Žiliny, Brna či Prahy...
Tak a teraz mozeme tie Ikarusy vitazne pretnut autogenom. Jedine co mna mrzi v suvislosti s novymi busmi je ze su to dake Irisbusy, ktore moju oblubenu Karosu zrusili. A teraz mi nesedi moja siltovka s velkym napisom Karosa. A vlastne nesedi mi ani ta druha..... ja chcem naspat karosu... ? ?
OK, LE beriem na vedomie!
A co sa tyka posudzovania kontraktov pre dany typ by som zapochyboval...Ono moze TO posudzovat odbornik, ale ak za nim stoji ta ktora spolocnost, myslis, ze su objektivne brane vsetky, nie len technicke parametre do uvahy?
BTW: ak to posudzuju ludia z odboru dopravy/co posudzuju-ovali/, tam mi nemaj za zle, ze pochybujem. Vidis ako MHD v Trencine funguje??? ?
Nič v zlom, ale myslím si, že v(ý)hodnosť zmluvy s Irisbusom posudzujú ľudia, ktorí majú možnosť zvážiť všetky pre a proti na základe omnoho väčšieho množstva podkladov ako máš k dispozícii Ty
Re #736 Spirits: LE neoznačuje mestskú verziu autobusu, ale je skratkou od anglického "low entry" - tieto autobusy sú akousi lacnejšiou alternatívou k plne nízkopodlažným vozidlám, kedy nízkopodlažná je len časť vozidla a bezbariérový vstup je len pri vybraných dverách. Vyššia úroveň podlahy je od zvyšku oddelená schodom. Typickým príkladom je SOR BN.
a takisto Bratislavcan nezarobi tolko co Trencan keby sme sli do detailov...to co si napisal, so vsetkym suhlasim az na ten interier citelisu s tym sa nezmierim...SORky mi pridu lepsie riesene. t.j. schody a nie dajaka klesajuca podlaha ze ma clovek v tom citelise pocit ako keby isiel na Inovec:D a pritom ide len do niektorej sedacky za strednymi dverami
A cena za listok je v Trencine jednou z najvyzsich! Ak nepreslo v BB zvysenie na 17Sk, tak mozno aj najvyzsia. Neviem, ci sa da cena porovnavat s Blavou, kedze tam je tarifa predsa len ina....
Ak mam dobre info, tak LE je mestka verzia autobusu. Su tam zohladnene parametre ako perovanie a naklapanie, kedze pri medzimestkych je to tusim vyzsie, kedze ide o teren v akom sa pohybuju...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spirits