Reply on: Vladimír #747:
Vobec nespochybnujem znacku ako taku! Poriadne citaj! Bavili sme sa o tom, akym sposobom su castokrat realizovane tieto nakupy. Vobec nespochybnujem technicke parametre, mal som na mysli to, ze castokrat nie su brane do uvahy! Ze su pretlacane veci, ktore nie su vhodne pre danu spolocnost/mesto/stat! Ze vyhrava lobing pred vhodnejsimi moznostami. Zapochyboval som nad "klasickymi" Irisbusmi. A nemusi to hned znamenat, ze som proti! Len su spolocnosti/mesta, kde sa uplatnuju aj napr.SORy!
A taktiez som zapochyboval nad odbornikmi v oblasti dopravy! Slapol som na otlak?
Spirits
Ak by MHD v Trencine fungovala na zaklade efektivnosti s prihliadnutim na potreby obyvatelov, nemal by som problem. Ibaze ak budu take vztahy Cellera s vedenim SAD ake su, nikde sa nedostaneme. Darmo nam bude otrcat na namesti Irisbusy, ked system nefunguje.
Most nepostavime za rok, ale toto su veci, ktore su do roka urcite realizovatelne/efektivne riadenie, nesubeznost, casova rozlozenost, odchody podla CP, fajcenie v autobusoch, ignorovanie hydr.naklapania na Citelise.../. Kolko ludi upozornuje na chyby v MHD na stranke trencin.sk. "Riesime, bol upozorneny, stotoznujeme sa...bla bla bla. Keby chcelo oddelenie dopravy kopnut do vrtule a konecne sa rozhybat, vyzeralo by to podstatne inak. Chyby sa robia, no mnohe sa daju riesit "okamzite". A ako sme sa tu bavili o "vsetky zastavky na znamenie", tak silne pochybujem, ze by bol zaujem aspon o studiu! Tam nezachytili ine moderne trendy, takze cakat od niech nieco tak "komplikovane" je boj s veternymi mlynmi.
Ale ked sa schvaluju odmeny, tak sa veci daju tak do pohybu, ze by sme boli prekvapeni!!! Keby aspon bolo vidiet za co, nemal by som problem!
BTW:Dizajn Citelisu sa mi velmi paci. Francuzi sa pohrali.