Nechcem sa tu hadat, bol by som rad, keby sme sa bavili konstruktivne. Som ochotny Ti nafotit to "najhorsie", v com mam moznost cestovat v Brne, co Ty na to? Aby si vedel o com pisem....
"s ohľadom na ich vek" Tak potom co tu riesis?? Co je podstata vozoveho parku? A mimochodom, tam nejde len zivotnost, ale aj o to, v akom stave sa nachadzaju! Ja som este v Brne necestoval v dopravnom prostriedku, ktory by bol prehrdzaveny tak, ze bolo vidiet cez dvere na cestu.
A nebudem sa tu s tebou bavit o tom, ze Blava ma lepsiu MHD. To hovori za vsetko.
A zs/ss beriem na vedomie ?
Kĺbov T-čka sa volajú K-čka ? . V trolejbusoch žiadny zásadný problém nevidím - s ohľadom na ich vek. Brnenská MHD má vyŠšiu úroveň z hľadiska organizácie dopravy ale rozhodne nie z hľadiska kvality vozového parku "každý pes jiná ves".
Tie klbove Tcka su v PARSe zmodernizovane celkom dobre. Ale co sa tyka autobusov, tak to je hroza. Zas Solarisy a nove SORy vsetko nezachrania i ked su na urovni. Musis uznat, ze na hlavne mesto by sa cakalo viac. Trolejbusy to iste....Cestoval si niekedy napr.Brnenskou MHD? Podla mna ma este vyzsiu uroven, nez ta prazska.
A čo si myslíš, že kto je spoluvlastníkom SAD Trenčín? Myslíš, že Trabelssie sa bude v dozornej rade usmievať nad tým, ako si niektorí zo zamestnancov SAD TN ktorí posudzovali vozidlá, strká do vačku, zatiaľ čo jeho peniaze pôjdu dole potokom?
Kto sa bavil o SIRS??? Bavime sa konkretne o SAD Trencin/MHD!
Inak suhlasim, ze "súkromná spoločnosť, kde všetky financie majú svojho majiteľa (-ov)."
Ibaze my sme sa bavili u uplne inej spolocnosti....Praveze ak vratim k tvojemu prispevku, tak si myslim, ze kontrakt za 1,3 mld je pomerne slusny aj z pohladu servisu!
Skôr to píše len tak, lebo sa niekde nové slovo naučil. Pochybujem, že SIRS ako súkromná spoločnosť uprednostní jednorázové lobné, pred dlhodobými nižšími nákladmi. Však to nie je štátna (verejná) organizácia, kde lobné ide do vačku pár osobám a na výdavky sa skladáme všetci, ale súkromná spoločnosť, kde všetky financie majú svojho majiteľa (-ov).
Sú mestá/spoločnosti, ktoré uplatňujú napr. aj SORy. A sú aj také, ktoré preferujú Irisbusy. A sú aj také, ktoré preferujú Solarisy. A sú aj také, ktoré preferujú Tedomy. A sú aj také, ktoré preferujú Mercedesy....
Z toho mne vyplýva, že vlastník SAD Trnečín jednoducho z nejakého dôvodu preferuje zhodou okolností Irisbusy (ako mnohí iní vo svete). Pre mňa osobne by sa to celé týmto konštatovaním aj skončilo. Akurát som neporozumel, prečo práve pri tejto debate vyťahuješ tému lobbingu, nevhodnosti výberov či nezohľadňnovania vhodnosti technických parametrov. Tak ja len či na niečo narážaš alebo píšeš len tak.
Nj my zas máme autobusy zodpovadajúce 21.storočiu. Ale zas intervali zodpovedajúce hmm... čomu by som to tak mohol prirovnať... asi najsôr ničomu. Naše intervali nezodpovedajú absolútne ničomu. Myslím že žiadne mesto by nechcelo mať takéto intervali. Dá sa povedať že naše mesto zobralo mestskú hromadnú dopravu naozaj doslovne a aj tých pár autobusov začalo chodiť hromadne. ?
Mam informacije z mesta, ze ten ikarus ktori ta vozievall do skoli, nadalej bude v zalohe, a vipravovani na limky POSILA NA HOKEJ, a ked bude vistavisko pod sokolicami...takkze sa ho este nezbavis...a ked chodis na hokej, tak snim budes chodit ?
ja ich neurazam. Ja len davam jasne najavo ze pre dnesnu MHD je rada 2xx dost nevhodna. Netajim sa tym, ze mi bude velmi chybat Ikarus 280.10 TN659AM, ktory ma dlhe roky kazde rano vozieval do skoly ked este jazdil na L5. Ale 280.87 mi rozhodne chybat nebudu.
keby som ich chcel urazat tak poviem ze madari Ikarusy vymysleli len preto aby si ich svet nespajal len s csabajskou klobasov a salamov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
keune-br
Mam informacije z mesta, ze ten ikarus ktori ta vozievall do skoli, nadalej bude v zalohe, a vipravovani na limky POSILA NA HOKEJ, a ked bude vistavisko pod sokolicami...takkze sa ho este nezbavis...a ked chodis na hokej, tak snim budes chodit ?