Reply on: irizar #7432:
presne tak. Hlavne, že MHD sa redukovala a nič sa neurobilo pre jej zrýchlenie. Povrch hlavnej tepny Sihote (Opatovská cesta) je horší ako tankovisko, nástup všetými tromi/štyrmi dvermi by tiež pomohol. Tak neviem ako máme používať MHD, keď sa robí všetko naopak, pozri si súhrnný cestovný poriadok linky 2+24 - snáď aspoň toto sa zmení.Chcelo by to možno zrušiť skoro nepoužívaný chodník na Hasičskej ulici od nám. SNP po zastávky MHD a urobiť BUS-pruh. Rovnako BUS-pruh by sa mohol vytvoriť namiesto tých 6-7 parkovacích miest od začiatku ul. Kniežaťa Pribinu (začína odbočením na most z Hasičskej) až po semafór pod mostom. To by bola krása. A hlavne opraviť povrch na Legionárskej (zastávke).
kvorka
linka 1+11 (krásna ukážka toho, ako to vyzerá v Kubrej): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-11.html?d=20120901
linka 2+24 (krásna ukážka súbehu na takmer identickej trase): http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/2-24.html?d=20120901
linka 1+22 (ukážka, ako sa 15-20 min pravidelný interval rozbil) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-22.html?d=20120901
linka 23+28 (nepreklad spojov a výsledok redukcie na Juhu III) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/23-28.html?d=20120901
linka 3+15 (výsledok jedného z lepších riešení v novom CP) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/3-15.html?d=20120901
linka 1+8+22 (pre najvyťaženejšiu trasu do centra) http://imhd.sk/tn/cestovny-poriadok/linka/1-8-22.html?d=20120901