tuším pred rokom sa stalo niečo podobné presne na tom samom mieste, za Slovlikom je totiž v zákrute medzi priecestím a mostom aj výhybka, a opäť to vyzerá že asi ona bude príčinou
BUS pruh namiesto parkovacích miest? Gumokolisti by ťa hnali palicou. U nás je IAD na piedestáli...
Mám taký pocit že si u nás budeme musieť prejsť presne tým istým vývojom ako na západe pred 30-40 rokmi. Zanedbávať a degradovať MHD a vyháňať ľudí do áut až kým doprava v mestách úplne neskolabuje, a potom vyhadzovať ťažké peniaze na to aby sme presvedčili autistov nech verejnej doprave predsa len dajú šancu...
presne tak. Hlavne, že MHD sa redukovala a nič sa neurobilo pre jej zrýchlenie. Povrch hlavnej tepny Sihote (Opatovská cesta) je horší ako tankovisko, nástup všetými tromi/štyrmi dvermi by tiež pomohol. Tak neviem ako máme používať MHD, keď sa robí všetko naopak, pozri si súhrnný cestovný poriadok linky 2+24 - snáď aspoň toto sa zmení.
Chcelo by to možno zrušiť skoro nepoužívaný chodník na Hasičskej ulici od nám. SNP po zastávky MHD a urobiť BUS-pruh. Rovnako BUS-pruh by sa mohol vytvoriť namiesto tých 6-7 parkovacích miest od začiatku ul. Kniežaťa Pribinu (začína odbočením na most z Hasičskej) až po semafór pod mostom. To by bola krása. A hlavne opraviť povrch na Legionárskej (zastávke).
To je to preco som sem uz dlhsie nepisal. Riesil som MHD zadarmo kvoli dopravnym zapcham, nie kvoli drahemu cestovnemu. Ale to na seba nadvazuje. Pozri si najvrchnejsie logo IMHD - Zivotne prostredie Vam dakuje, ze jazdite MHD. Ako kedysi davno povedal Marek, mal by to mat kazdy autobus na sebe zozadu. A nie - cestujete s podporou blablablabla.... Ludia tu vSR o ich podpore uz dost vedia. A aj tak im vzdy naletia
Je to zial utopia,ja som v Lete o tom hovoril s par podnikatelmi ktory este zostali na Mierovom nam.(odkedy je ocLaugaricio) tak uz nemaju ksefty v meste,a keby sa zakazal -ci obmedzil este aj vjazd aut na palackeho tak by ich to uz asi polozilo celkom... ?
priznám sa, že s využitím Palackého som doteraz nepočítal najmä kvôli tomu veľkému počtu aút na tom parkovisku. Na druhú stranu, ak by sa vjazd do parkoviska obmedzil rampou so sledovaním kapacity, autobus by asi prejsť mohol celkom bez problémov. Zaujímavé, chcelo by to viac rozvinúť.
Zrušenie linky 22: kedysi som ho navrhoval za účelom toho, že by sa na úkro predĺžených spojov linky 22 na Sihoť zredukovala linka 8 (alebo 18), ale výsledok vidíš sám. Iste s tým treba niečo robiť...
no to by stálo za úvahu. Bolo by to jednoduchšie, finančne nenáročné: premiestniť označník MHD, vymaľovať priestor na zastávku v dĺžke cca 30m a je to. Ideálne hneď pred prechodom z Fatimy. To by bolo skvelé do času, kým nebude isté čo bude s novým nábrežím a "novou" Hasičskou a pod.
Neuvažovalo sa náhodou s tým, žeby sa linka 22 celkom zrušila? V tomto torze, ako zostala, nemá ani preklad s linkou 1 a lepšie by bolo, keby nekončila na stanici, ale mohla by ísť na Sihoť - čiže skôr začleniť do linky 8. Tým by mohli byť linky 1 a 8 preložené na spoločnom úseku.
Príklad A: linka 1 ide x:15 a x:45, linka 22 ide x:05 a linka 8 ide x:00 a x: 30 - v tomto prípade linku 22 zrušiť
Príklad B: linka 1 ide x:15 a x:45, linka 22 ide x:05 a linka 8 ide x: 30 - v tomto prípade linku 22 pustiť až na Sihoť
Príklad C: linka 1 ide x:15 a x:45, linka 22 ide x:05 a linka 8 ide x:15, x:25, x:40 a x:55 - v tomto prípade linka 8 pôjde x:05, x:25, x:35 a x:55, linka 22 nepôjde
Však predsa existuje predplatný mesačný za 20 €. Ak chodím MHD denne do práce a naspäť, tak nemusíš nič viac riešiť. A každú ďalšiu cestu máš už v cene.
kvorka
Chcelo by to možno zrušiť skoro nepoužívaný chodník na Hasičskej ulici od nám. SNP po zastávky MHD a urobiť BUS-pruh. Rovnako BUS-pruh by sa mohol vytvoriť namiesto tých 6-7 parkovacích miest od začiatku ul. Kniežaťa Pribinu (začína odbočením na most z Hasičskej) až po semafór pod mostom. To by bola krása. A hlavne opraviť povrch na Legionárskej (zastávke).