Reply on: milan005 #293:
ja v zasade vrvaim, ze linky 16 a 20 kludne nechajme, aj tak je to len jeden spoj denne, ale treba sa zamysliet komu je na prospech odchod L18 o 3minuty pred L8, absolutny nesulad L23 a L28, diery v intervaloch pocas doobedneho a poobedneho sedla, vlaciky /obcas sa inak neda, ale nie tolko!/ + smerovanie nocnej dopravy. Ked to ide v BB a PO, jedna linka u nas hadam taku stratu nenarobi, zato v pripade znizenia cestovneho je to vacsia sanca prilakad novych cestujucich.
Valec
Problémom je, že väčšina ľudí cestuje do školy a za prácou vždy buď na celú hodinu, alebo na pol. Ak máš 3 linky, potom na všetkých troch musia autobusy zákonite odchádzať tak, aby si to do práce stihol. A kým na Juhu je ľudom problém prejsť na inú zastávku alebo prestúpiť, na Sihoti sa všetci čudujú, prečo v priebehu 6 minút prejdú všetky autobusy a potom polhodinu nič.
A ak sa chceš porovnávať s MT, tak si pozri tamojšiu pripravovanú redukciu liniek (http://members.marticonet.sk/mkapustova/mhd/mhd.htm) a dedinskými MHD (TT, PP, ZV) sa neporovnávaj. PX tiež má na každé sídlisko 1 (max. 2) linky.
Re #271 milan005: "Dlhe Hony maju nieco cez 7 tis. obyvatelov co tiez nieje malo, da sa prirovnat k Hajiku v ZA"
Žilinské Hliny majú tiež cez 7 tisíc obyvateľov (so študentmi z internátov aj viac) a neprechádza cez ne toľko liniek čo cez Dlhé Hony. O Hájiku už ani nehovorím.