tak za prve zdrazovat sa urcite bude aj ked nie teraz, chcel som tym povedat ze su ine sposoby ako ustertit a zaroven skvalitnit MHD a za druhe Hajik pokial viem ma len nieco okolo 10 tis. neviem presne
ano Juh a Sihot su najvacsie sidliska, tak ako ma BB Sasovu a Foncordu. ale v Trencine niesu len tieto 2 sidliska. Dlhe Hony maju nieco cez 7 tis. obyvatelov co tiez nieje malo, da sa prirovnat k Hajiku v ZA. dalej stvrte Pod sokolice a Kubra ktore tvoria vlastne celok, maju nieco okolo 4tis. Zamostie + sidl. Kvetna 5,5 tisica takze velky rozdiel medzi zastavbou BB a TN nevidim
hovoris mi z duse s tymi subehmi liniek. vselijaky mudrci tu idu aplikovat husty interval a z liniek 8/18/28 chcu spravit asi jednu, tak nech si ju strcia potom niekam. MHD je pre ludi a nie ludia pre MHD. vsak nech skusia a potom uvidia to comu sa vravi ubytok. ked chcu setrit nech trosku rozmyslaju dnes som siel busom a zasa som videl niekolko prejazdov a to nielen ze medzi konecnymi ktore su blizko seba (Juh) ale cez cele mesto. alebo vcera napriklad isiel vodic na l. c. 5 a nevedel ako sa ma dostat zo Saratovskej na Vychodnu, asi novacik;-) no tak tym mudrcom co sa snazia do mna akoze rypat tak poviem zrusit subehy, prejazdy a kazdopadne l. 16. 9 a 20 podla vytazenia. je to uplne jednoduche a ziadne megalomanske zmeny ktore su uplne na ho...a dalej si myslim ze ma TN celkom vpohode dopravu. ked hladat chyby pozrite sa na mesta obdobdnej velkosti MT, TT, PD, PP, PX, ZV a aj BB, o co maju lepsiu MHD??? tak dopravny genius S499.1023 nam na to isto odpovie
pokial si si nevsimol sudruh tak trencin nema ziadny neparny utorok a podobne voloviny co tu ty rozpravas je tam len "x" "a" a vynimocne sa vyskytne "c" a "D" co je bezne aj v inych mestach SR, v Bratislave mas tez x, a, c. tak neviem co ti zasa nepasuje
Igor, idealne vychodisko redukcie liniek je, ale s platnostou do najblizsich volieb. Potom si to niekto da do predvolebnej kampane a po volbach ako prve urobia GVTD a daju to nazad. Takze asi zbytovna robota...
v tom, že lístok z karty u študenta/dospelého stojí 4/8,- Sk, bez karty 6/12,- Sk, zatiaľ čo na nočáku 15 z karty a 25 bez. A to je dosť. Pôjdu traja a idú taxánem...za tú istú cenu. Treba si vziať práve príkald z PO alebo BB. A nech chodí každú noc, určite sa to zatraktívni. Nevravím, že treba jazdiť za 5 korún, ale plánuje sa aj z karty za 25, čo je blbosť. Treba dať 15 a je to. Max.20, podľa mňa by sa to osvedčilo.
Ona je aj zástavba BB úplne iného charkatreu ako zástavbe TN, kde je prakticky všetko obyvateľstvo mimo centrum koncentrované na Juha a na Sihoti. A to by práve bolo ideálne východisko pre redukciu počtu liniek a skrátenie intervalu.
A to o tej dedinskej doprave bolo skôr také rýpnutie do milana005, ktorý striktne požaduje dedinské linkovanie ? . Inak proti TN nič nemám, veď odtiaľ pochádzal môj dedo a každoročne tam chodíme na Kukanovu desinu ? .
Len sa spýtam, v čom je cestové v nočnom spoji extrémne. Lebo čo sa slovenský pomerov týka, tak je porovnateľné ako v iných mestách.
mesto... obyčajný/predplatný
BA........ 22 Sk/električenka
KE........ 30 Sk/električenka
PO........ 10 až 20 Sk (podľa času cestovania)/električenka
ZA........ 25 Sk/25 Sk
BB........ 14 Sk/13 Sk
TN........ 25 Sk/15 Sk
Netvrdím, že je správne aby sa na nočnom spoji platil nejaký extra príplatok, len konštatujem, že na Slovensku je to (žiaľ) tak.
Juraj, je mi to úplne jasné. Preto som nepovedal ani pol slova na účet SAD. Myslím, že aj v mestskom DP musíš niekoho poslúchať ale predsa len máš väčšie možnosti to ovplyvniť.
A nakoniec, ak milan005 reprezentuje názory Trenčanov, tak im existujúci systém asi vyhovuje ? .
"Však na dedinu patrí dedinský systém - autobus odvšadiaľ všade každý nepárny utorok po splne mesiaca" tak akože pardón, ale v provnaní s TN je dedinskou MHD aj BB /žiadny spoj nemá interval ako u nás L1/ a iné...
Nie je správne držať chybné veci, ale pokiaľ si myslíš že je cestovné nízke, tak vzhľadom na interval liniek je primerané. Ak má dôjsť k jeho zvýšeniu, je potrebné odstrániť niektoré prvky a lá "vláčiky" a "intervalovosť 23/28" či 8/18/28, ako aj extrémne cestovné L50.
Keďže mesto dotuje stratu vo verejnom záujme zo zákona, asi je logické, že MHD zisková nebýva, ale to neznamená, že sa nedá zlepšiť...pokiaľ bude chodiť bez dotácie, nech zrušia zľavy. Pokiaľ bude dotovaná, tak treba asi najskôr zmeniť ten strašný CP na niektorých linkách a zamyslieť sa, prečo idú 4 busy za 7 minút a 30 minút nič. A keď toto TN vyrieši, určite využije služby viac ľudí a astrata bude nižšia aj bez zdraženia lístkov a rušenia zliav. Ale o tom potom...
Ked si soferujes svoje auto, ides tak, ako ty chces alebo si myslis, ze by bolo pre teba najlepsie. Ked si sofer taxika, ides vtedy a po takych uliciach, ako si zela a zaplati zakaznik, ani neceknes a este aj podakujes. Podobny je rozdiel medzi MHD vykonavany mestskym DP a MHD vykonavanych SADkami. Viac ti nemozem napisat, ostatne si domyslis.
Každé mesto, ktoré bazíruje na svojich ŠPECIFIKÁCH , zle dopadne. Trenčianska MHD nemá okrem nízkeho cestovného ŽIADNE iné dobré vlastnosti, tak si ju len držte. Však na dedinu patrí dedinský systém - autobus odvšadiaľ všade každý nepárny utorok po splne mesiaca, ak je súčasne dňom začiatku školských prázdnin.
som za aby sa zrusili nepotrebne a nevytazene linky 9, 16, 20 ale nie za take 5/15, 1/11, 8/18 kazdi zdravy clovek musi uznat za na taketo experimety nieje trencin stavany. a ze ludia sa na to po zvyseni cestovneho a zdevastovani ich spojenia do zamestnania, skoly vykaslu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023