Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #298:
a navyse v case 19-20 maju uz minimalne dve B961 padla, takze by mohli spravit este jeden spoj navyse
Reply on: draxter #298:
no vies co silne pochybujem ze maju tie ikarusy pojazdne to oni maju len take eso v rukave, mozno ten jeden z byv. 5-ky by nastartovali ten vyzeral celkom pojazdne ked som nim chodieval
Reply on: draxter #295:
a myslim si ze rasej ako taketo drasticke zvysovanie cestovneho by ludia privitali zrusenie l. 9, 16, 20
PS: priklad toho 'intervalu' Sihot - Juh: dnes po hokeji /cca medzi 19:00 a 20:00 ide jediny spoj L8! A bude isto solo! Keby aspon operativne nasadili tie 2 klbove Ikarusy...ale nie, ako luptakovci v bavoraku sa povezeme...
Reply on: draxter #295:
ja s tebou presne suhlasim a ked som chodieval doteraz z autoskoly zo sihote na juh koncili sme cca 17.10 samozrejme ziadny spoj na juh od stadiona az 17.51(18) a 17.54(8) tak sme vzdy sli s kamosom na kofolu ale je to neuveritelna imbecilita tych co maju take nieco na zodpovednosti a som zvedavy ako sa pozrie teraz Celler ludom do oci po tomto. mali radsej spravit usporne opatrenia, tak co keby sa nam tu taky Juraj vyjadril k neustalym prejazdom...bol by som tym priam nadseny a vysvetlil nam aky maju vyznam
Reply on: milan005 #293:
pardon pomylil som sa je tos kartou 8sk. ale dalsia vec mi tu nesedi, doteraz boli z karty vlastne 2 druhy cestovneho 4 a 8sk a teraz uz su 3...4sk pred dochodcov nad 70r. predpokladam aj ZTP 8sk...pre studentov, batozinu a 12sk pre bezneho cestujuceho s CK
Reply on: milan005 #293:
ja v zasade vrvaim, ze linky 16 a 20 kludne nechajme, aj tak je to len jeden spoj denne, ale treba sa zamysliet komu je na prospech odchod L18 o 3minuty pred L8, absolutny nesulad L23 a L28, diery v intervaloch pocas doobedneho a poobedneho sedla, vlaciky /obcas sa inak neda, ale nie tolko!/ + smerovanie nocnej dopravy. Ked to ide v BB a PO, jedna linka u nas hadam taku stratu nenarobi, zato v pripade znizenia cestovneho je to vacsia sanca prilakad novych cestujucich.
Reply on: milan005 #293:
v zasade suhlasim. Preto navrhujem, aby sme navrhli koncepcne riesenie, ktore by sme mohli predloyit primatorovi....inak asi uz nic nespasi tento, sice sa zlepsujuci, "bordelvlacik na koleckach"
to schvalene cestovne sa mi javi ako katastrofalne, uvidime co bude a kolko ludi namiesto MHD pouzije iny sposob dopravy, to bude asi Legionarska poobede uz upchana cyklistami potom. ale preco su tie naklady na jeden cest. listok take nehorazne vysoke? mozno aj preto co uz som tu mnohokrat spominal...prejazdy!!! subehy!! nepotrebne linky?! nikto to neriesil. ale teraz uz mozno ani nebude treba, zrusi sa 1/3 spojov pretoze aj tak nimi nebude mat kto cestovat a tych 10 novych busov ani mozno nebude potrebnych, tak hlavne chcem podakovat za vsetkych kapitalistom ako je pan Celler a pod. ze by mi mohol niekedy svoje auto pozicat ked zaplatim za cestu do skoly namiesto 4sk 12sk
Reply on: Kami #291:
linkou MHD 1,11 zo zastavky smer KUBRA, takisto linkou 2,6 ak maju znamienko M. Pri linke 1,11 mozes vysadnut hned na dalsej alebo druhej zastavke /z dalsej kusok peso v smere jazdy, z druhej kusok spat. Odporucam ist na druhu zastavku. Pri linke 2,6 /ak maju "M"/ je to hned dalsia, a stoja naproti MAXu z druhej strany, prejdes nadchodom rovno do OZC MAX.

Inak, je to 7 minut pesi zo stanice, ak by nic neslo ?
Ako sa dostanem zo stanice do MAXu? Je ista pravdepodobnost, ze by som sa zajtra v TN vyskytol. Ale velmi sa tulat neplanujem.
Reply on: Valec #289:
áno, v MT sa nieèo pripravuje, videl som aj návrhy, intervalovo to vyzerá dobre, ale èo sa týka L11 je to vo vzťahu k stanici vo Vrútkach naniè. Ale koneène zmena, hádam sa doèkáme.

V TN je základná obsluha z Juhu zabezpeèená tak, že linky 11+17 by mali byť prekladové, rovnako 23/28. Vo vzťahu k trase by 8/18/28 mali mať tiež zabezpeèený preklad, lebo spájajú rovnaké sídliská.
Reply on: milan005 #270:
"vselijaky mudrci tu idu aplikovat husty interval a z liniek 8/18/28 chcu spravit asi jednu"

Problémom je, že väčšina ľudí cestuje do školy a za prácou vždy buď na celú hodinu, alebo na pol. Ak máš 3 linky, potom na všetkých troch musia autobusy zákonite odchádzať tak, aby si to do práce stihol. A kým na Juhu je ľudom problém prejsť na inú zastávku alebo prestúpiť, na Sihoti sa všetci čudujú, prečo v priebehu 6 minút prejdú všetky autobusy a potom polhodinu nič.

A ak sa chceš porovnávať s MT, tak si pozri tamojšiu pripravovanú redukciu liniek (http://members.marticonet.sk/mkapustova/mhd/mhd.htm) a dedinskými MHD (TT, PP, ZV) sa neporovnávaj. PX tiež má na každé sídlisko 1 (max. 2) linky.


Re #271 milan005: "Dlhe Hony maju nieco cez 7 tis. obyvatelov co tiez nieje malo, da sa prirovnat k Hajiku v ZA"

Žilinské Hliny majú tiež cez 7 tisíc obyvateľov (so študentmi z internátov aj viac) a neprechádza cez ne toľko liniek čo cez Dlhé Hony. O Hájiku už ani nehovorím.
Reply on: TeBeCe #287:
áno. je to tak. prvá informácia na rádiu expres však bola iná, tú druhú som sa dozvedel až dnes ?
Reply on: draxter #267:
v radiozurnale vcera aj dnes informovali ze cestovne pre studentov sa zvysi na dvojnasobok, lebo poslanci si to po prestavke rozmysleli a schvalili to.
Reply on: S499.1023 #268:
Nemusis dekonspirovat...
Reply on: milan005 #277:
Tu NIKTO NECHCEL rušiť nosné linky.
Reply on: milan005 #270:
Ak si myslíš, že nesmiete mať lepšiu dopravu, zostaň si na svojom.
Reply on: Mongolec #281:
dik, moze to byt zaujimave aj pre ostatnych nech si napriklad porovnaju spojenie v TN a u vas do velkostou podobnych casti

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.