no nebudem teda tolko namietat, musim sa priznat ze som clovek ktory ma nie moc rad novinky...mam radsej stare osvedcene metody pokial funguju a vyhybam sa novym aj ked by mozno boli lepsie. myslim toho nastupu vsetkymi dverami a listky. ale to co tu presadzuju niektori rusenie nosnych liniek, to neodsuhlasim nikdy
Najprv by trebalo preorganizovať dopravu a vytvoriť podmienky tak, ako v BA, či PO (časové lístky, nástup cez všetky dvere, mesačníky, trojmesačníky, ....)
tak za prve zdrazovat sa urcite bude aj ked nie teraz, chcel som tym povedat ze su ine sposoby ako ustertit a zaroven skvalitnit MHD a za druhe Hajik pokial viem ma len nieco okolo 10 tis. neviem presne
ano Juh a Sihot su najvacsie sidliska, tak ako ma BB Sasovu a Foncordu. ale v Trencine niesu len tieto 2 sidliska. Dlhe Hony maju nieco cez 7 tis. obyvatelov co tiez nieje malo, da sa prirovnat k Hajiku v ZA. dalej stvrte Pod sokolice a Kubra ktore tvoria vlastne celok, maju nieco okolo 4tis. Zamostie + sidl. Kvetna 5,5 tisica takze velky rozdiel medzi zastavbou BB a TN nevidim
hovoris mi z duse s tymi subehmi liniek. vselijaky mudrci tu idu aplikovat husty interval a z liniek 8/18/28 chcu spravit asi jednu, tak nech si ju strcia potom niekam. MHD je pre ludi a nie ludia pre MHD. vsak nech skusia a potom uvidia to comu sa vravi ubytok. ked chcu setrit nech trosku rozmyslaju dnes som siel busom a zasa som videl niekolko prejazdov a to nielen ze medzi konecnymi ktore su blizko seba (Juh) ale cez cele mesto. alebo vcera napriklad isiel vodic na l. c. 5 a nevedel ako sa ma dostat zo Saratovskej na Vychodnu, asi novacik;-) no tak tym mudrcom co sa snazia do mna akoze rypat tak poviem zrusit subehy, prejazdy a kazdopadne l. 16. 9 a 20 podla vytazenia. je to uplne jednoduche a ziadne megalomanske zmeny ktore su uplne na ho...a dalej si myslim ze ma TN celkom vpohode dopravu. ked hladat chyby pozrite sa na mesta obdobdnej velkosti MT, TT, PD, PP, PX, ZV a aj BB, o co maju lepsiu MHD??? tak dopravny genius S499.1023 nam na to isto odpovie
pokial si si nevsimol sudruh tak trencin nema ziadny neparny utorok a podobne voloviny co tu ty rozpravas je tam len "x" "a" a vynimocne sa vyskytne "c" a "D" co je bezne aj v inych mestach SR, v Bratislave mas tez x, a, c. tak neviem co ti zasa nepasuje
Igor, idealne vychodisko redukcie liniek je, ale s platnostou do najblizsich volieb. Potom si to niekto da do predvolebnej kampane a po volbach ako prve urobia GVTD a daju to nazad. Takze asi zbytovna robota...
v tom, že lístok z karty u študenta/dospelého stojí 4/8,- Sk, bez karty 6/12,- Sk, zatiaľ čo na nočáku 15 z karty a 25 bez. A to je dosť. Pôjdu traja a idú taxánem...za tú istú cenu. Treba si vziať práve príkald z PO alebo BB. A nech chodí každú noc, určite sa to zatraktívni. Nevravím, že treba jazdiť za 5 korún, ale plánuje sa aj z karty za 25, čo je blbosť. Treba dať 15 a je to. Max.20, podľa mňa by sa to osvedčilo.
Ona je aj zástavba BB úplne iného charkatreu ako zástavbe TN, kde je prakticky všetko obyvateľstvo mimo centrum koncentrované na Juha a na Sihoti. A to by práve bolo ideálne východisko pre redukciu počtu liniek a skrátenie intervalu.
A to o tej dedinskej doprave bolo skôr také rýpnutie do milana005, ktorý striktne požaduje dedinské linkovanie ? . Inak proti TN nič nemám, veď odtiaľ pochádzal môj dedo a každoročne tam chodíme na Kukanovu desinu ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan005