Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan007 #15783:
Dopoludnia by mali byť všetky 1 a 8. Vtedy to bude ideálne.
Reply on: Pato0 #15784:
👍
Reply on: milan007 #15783:
prvý odstavuje okolo 17:30
Reply on: draxter #15772:
Len neviem, ako sú urobené ani súčasne, no doobeda moc nejazdia čo si všímam. Ale hádam nekončí žiadny 15:30 ako bývalo. Prvé odstavovanie by malo byť až okolo 18-tej.
Reply on: Pablo #15774:
Mesto môže dať požiadavku kĺbového vozidla aj počas zmluvy a bez navýšenia km. Z dôvodu potreby.
Reply on: LUK #15778:
Tak to je zase opačný extrém - len neverím, že meškanie 3minúty a 50 sekúnd spôsobili 7-mi dobiehači: to medzi nimi si vodič šiel asi aj zapáliť 😂
Reply on: LUK #15778:
ľudia ktorý stále niekam meškajú, majú vraj lepšiu náladu ako tí čo na nich stále čakajú 😁-to som si požičal z Rádia Vlna ...to by aj sedelo...a ja už len dodávam, že keď meškám ja tak nálada je mrazivá a alergia na dobiehačov neliečiteľná 😂
Reply on: LUK #15778:
Ak to bol čas "22" zo stanice smer Juh, takéto čakanie pri čakaní dobiehačov som aj očakával 😃
Lebo prvý dobiehač bol taký čo z vlaku vystúpil rovno pri podchode a skočil šípku do podchodu a za ním sa ďalších 5 min. môžu vynárať postupne ďalší, takí ktorí nebehávajú bežne maratón, a po 5 minútach nakoniec prídu dôchodcovia a fajčiari.
Dnes podvečer na spojí linky 1 čakanie na 7 dobiehačov... výsledok? Meškanie 3 minúty 50 sekúnd... Ale veď čo by sme pre (možno aj) platiacich zákazníkov nespravili... 🤪
Reply on: milan005 #15775:
Z praxe, nie pohladu turnusov a organizácie. By som tom to posunul o cca hodinu. Cize do 21,19,17 bohato by stačili aj ako si napisal, ale aby sa zalepili oci. Realne to staci do 20tej. Po 20tej by musela byt extra špeciálna situácia pre klb. A aspon by sa mohli využiť naplno doobeda kedy su rezervy
Reply on: milan005 #15775:
Hlavná vec, že dvoječka bola zo Siihote ako stvorená. Zrazu sa množstvo cestujúcich iba diví / aj ja/, že kam to tá dvojka dotiahla. Opäť kladiem otázku na autorov zmeny - koľko máte odborných posudkov od psychológov na zmenu trasovania MHD v kocúrkove? A nesnažte sa opäť obhajovať - že ste nemali možnosť to, či ono. 🙄
Reply on: Pablo #15774:
Tiež si myslím že v ,,x,, by 2 mohli jazdiť nejak do 20:00, 2 do 18:00 a 2 do cca 16:00 ako jednozmenné (čiže 1 naviac aby sa vyjazdila L1) = posilnenie dopoludňajšieho sedla a víkend buď tak ako je alebo vyskladať 1+24 so štyrmi ale to by sa museli úplne inak turnusy poskladať a to nie úplne ideálne (L1 mám pocit že by stačilo tú xx:12 zo Sihote. Tú xx:42 posiluje aj L23). Čisto môj pohľad ,,z diaľky,,
Reply on: draxter #15772:
Ťažko povedať, data ma dopravca. Po hokeji nič extra nechodi. Pocet klbov si mozme zelat ale kym neskonci zmluva sa nič riešiť nebude. Busy su nove a hlboko pochybujem ze mesto dobrovoľne pristupi na dodatok o navýšení km ktoreho dosledkom by bolo navysenie vozovrho parku. Necakam ze by mesto dobrovoľne prikazalo dopravcovi dokúpiť klby. A hlavne klby vhybaju iba v spicke, skore rano a vecer po 18tej netreba doplnat a vikendy su tiez si myslim dostatočne. Zhrnuté, zelat si väčšie počty mozme ale je to nerealne.
Reply on: tomas153cv #15766:
Nuž on vie. 😷
Výsledky pri linke 24 ukázali, ako dôležité je mať kapacitné vozidlá. Viacerí chlapi ste tu od dopravcu, podľa vašich pozorovaní, koľko kĺbakov by malo pribudnúť, aby to bolo ok? Vieme, že tých 5 je málo.
A ešte dotaz: posilák po hokeji premáva?
Reply on: Ričard #15747:
Dopravca má údaj o dĺžke "uvoľnenia" počas státia na zastávke?
Reply on: kvorka #15758:
Je zjavné, že situácia žiaľ nie je ani z dostupných dát popísaná kompletne. Sám si som si podľa uvedených časov a postupov spravil rekonštrukciu a vyplýva mi, že:
a) ak vodič má povinnosť presvedčiť sa pred pohnutím zo zastávky, asi to 1. neurobil, 2. urobil a just odišiel
b) ak vodič nemá povinnosť pod písmenom a), tak predčasne uzavrel dopyt

Bez ohľadu na to, čítam tu už od kolegov (Vladimír, Ričard), že ako by to malo fungovať. Ak by sme vedeli, kedy voz dorazil na zastávku a ako dlho bol uvoľnený dopyt, potom sa môžem zastať aj vodiča, pretože voz nemeškal (pre mňa tých 26 sekúnd po čase pravidelného odchodu je v našich reáliách nič) a teda nebol žiadny dôvod urýchlene odísť. Naopak, ak niekto dokráča až k stredným dverám kým sa vodič s niekým vybavuje stojac v zastávke, tak za mňa nástup umožniť mal. Popisovaná situácia nebola o dobiehaní vôbec, takže toto netreba ani riešiť.
Reply on: Vladimír #15761:
Presne tak. Nemožno než súhlasiť. Rovnako tak že je jasný rozdiel medzi dobiehajúcim a tým, kto stojí na zastávke vtedy, keď tam stojí vozidlo.
Reply on: LUK #15764:
Sám uznávaš, že pôvodné informácie sa zjavne ukazujú inak. Ja súhlasím s kvorkom, píše za nás cestujúcich, nikoho neuráža a vecne argumentuje. Ak ti to prekáža, tak sorry, ale on je jeden z tých, čo to držia roky nad vodou (a nielen tu).
Reply on: nuuk #15762:
Úplne súhlasim. Pešiakove komentáre sú väčšinou nechutné a už dávno za hranou zdravého rozumu. Jeho vyhrážanie sa všetkým ostatným už mal dávno niekto stopnúť. Palce dole nestačia. Prosím, zastavte ho!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.