Reply on: milan005 #15775:
Z praxe, nie pohladu turnusov a organizácie. By som tom to posunul o cca hodinu. Cize do 21,19,17 bohato by stačili aj ako si napisal, ale aby sa zalepili oci. Realne to staci do 20tej. Po 20tej by musela byt extra špeciálna situácia pre klb. A aspon by sa mohli využiť naplno doobeda kedy su rezervy
draxter
a) ak vodič má povinnosť presvedčiť sa pred pohnutím zo zastávky, asi to 1. neurobil, 2. urobil a just odišiel
b) ak vodič nemá povinnosť pod písmenom a), tak predčasne uzavrel dopyt
Bez ohľadu na to, čítam tu už od kolegov (Vladimír, Ričard), že ako by to malo fungovať. Ak by sme vedeli, kedy voz dorazil na zastávku a ako dlho bol uvoľnený dopyt, potom sa môžem zastať aj vodiča, pretože voz nemeškal (pre mňa tých 26 sekúnd po čase pravidelného odchodu je v našich reáliách nič) a teda nebol žiadny dôvod urýchlene odísť. Naopak, ak niekto dokráča až k stredným dverám kým sa vodič s niekým vybavuje stojac v zastávke, tak za mňa nástup umožniť mal. Popisovaná situácia nebola o dobiehaní vôbec, takže toto netreba ani riešiť.