Reply on: kvorka #13301:
Ja mám víziu v rannej špičke, keďže nejazdí L24 posilniť L28 na úkor L23 (možno medzi 5-6 L23 raz za hodinu a L28 2x a po siedmej hodine obe dva spoje). Neviem aké sú vyťaženosti ale v dolnej časti Juhu pribúda bytov a ráno by tam vyťaženosť mohla byť. L2 a 12 sú ráno zbytočne prehustené len preto, že L24 nejazdí ale do Biskupíc nie je toľko treba. Ale za to Juh III (ráno je to dolu kopcom) a Sihoť (dosť starších) - tam je pohyb práve ráno.
A ešte by sa aj nejaký kilometer ušetril.
Poobede zasa naopak. L24 posilniť na úkor L2/12 alebo 28?
Ale ten večer...neviem. Sihoť má po dvadsiatej 3 spoje za hodinu aj keď nie príliš v intervale keďže časy L24 sú vyložene účelové kvôli OZ Belá (zamestnanci) a odtiaľ nesmie odchádzať inak ako 20:20 a 21:20, to mám overené že nemožné posunúť ani o minútu.
A L6 by bolo škoda len po stanicu - Sihoť, druhé najväčšie sídlisko by stratila spojenie s celou MČ Západ. Pričom s Juhom aj Dolným mestom má Sihoť spojenie dobré.
L23 by mohla byť po "Max" zaujímavá v prípade problémov na stanici a ak by sa fukla do diery medzi jednotkami. Keďže jednu dieru v sedle vypĺňa jedenástka ale druhá je nevyplnená a otvorením Kauflandu a predpokladanou výstavbou tam potenciál tiež môže vzrásť.
milan005
Ďalej všetko o voľných dňoch.
Odchod L6 "50" zo Sihote v párnu hodinu by vykryl dieru L28 a zároveň zo stanice by túto L6 mohli chytiť od vlakov tí, ktorí by nestihli L9. Ale nebola by to medzi nimi vyložene "bitka", boli by 15 min. od seba.
Vznikom L9 by sa odstránil šum piatich liniek a vznikla jedna nosná začínajúca 5:28 z Gen. Svobodu a 5:07 z Istebníckej na Juh a potom až do 19:28 každú hodinu z Juhu. Otázne je či ísť aj 20:28 a 21:28 ako prípoj z OZ Belá z L24 ale 2 min. pred L8 alebo radšej 21:00 a 22:00 ako súčasne doplnené spoje.
Zo stanice nepárnu hodinu 42 a párnu 45 (odskok kvôli rozdielnym príchodom vlakov párnu/nepárnu hodinu a dorovnala by to zachádzka cez Rybáre pri odchode "42" v nepárnu hodinu), ďalej po trase už by boli rovnako a teda pri SAD "09" čo je aj ideálny čas po skončení zmien - 14:09, 18:09. Prvý spoj po tom 5:07 z Istebníckej by bol 6:45 zo stanice. Aj keď, možno aj 5:41 by sa uživil keďže by bol pri SAD o 6:09 (koniec nočných zmien?!).
Zlatovce, Záblatie síce spojenie so stanicou majú, Istebník prímestskými spojmi ale toto by vytvorilo pravidelné spojenie aj na stanicu práve pre novú štvrť Vinohrady. Zároveň na stanici vzniká priestor pre 30 min. bezpečnostnú prestávku vodiča.