Reply on: kvorka #13301:
Ja mám víziu v rannej špičke, keďže nejazdí L24 posilniť L28 na úkor L23 (možno medzi 5-6 L23 raz za hodinu a L28 2x a po siedmej hodine obe dva spoje). Neviem aké sú vyťaženosti ale v dolnej časti Juhu pribúda bytov a ráno by tam vyťaženosť mohla byť. L2 a 12 sú ráno zbytočne prehustené len preto, že L24 nejazdí ale do Biskupíc nie je toľko treba. Ale za to Juh III (ráno je to dolu kopcom) a Sihoť (dosť starších) - tam je pohyb práve ráno.
A ešte by sa aj nejaký kilometer ušetril.
Poobede zasa naopak. L24 posilniť na úkor L2/12 alebo 28?
Ale ten večer...neviem. Sihoť má po dvadsiatej 3 spoje za hodinu aj keď nie príliš v intervale keďže časy L24 sú vyložene účelové kvôli OZ Belá (zamestnanci) a odtiaľ nesmie odchádzať inak ako 20:20 a 21:20, to mám overené že nemožné posunúť ani o minútu.
A L6 by bolo škoda len po stanicu - Sihoť, druhé najväčšie sídlisko by stratila spojenie s celou MČ Západ. Pričom s Juhom aj Dolným mestom má Sihoť spojenie dobré.
L23 by mohla byť po "Max" zaujímavá v prípade problémov na stanici a ak by sa fukla do diery medzi jednotkami. Keďže jednu dieru v sedle vypĺňa jedenástka ale druhá je nevyplnená a otvorením Kauflandu a predpokladanou výstavbou tam potenciál tiež môže vzrásť.
henko151
Určite som za víkendovú 6 o 22:40 a aj víkendovú 11 o 22, ale zachádzka 6 k MAXu by podľa mňa len pridala ďalší variant trasy a spravila precedens, že keď to ide o 22, tak prečo to nejde aj o 21 a pod. Skôr by sa mi páčilo riešenie v zlepšení prestupu z 1/11, ale to ak sa chceme hrať na taktovú dopravu, tak to bez komplexnejšej zmeny CP nejde.