Ahoj, mám dotaz na čipovú kartu. Vlastním čipovú kartu s el. peňaženkou Slovak lines. Je táto karta akceptovaná mestskej/prímestskej doprave v Trenčianskom kraji? Ďakujem za odpoveď
Keď ich nepoužívam a nebudem tak neznamená to, že som ich nevyužíval. Využíval som ich vyše 4 rokov a za ten čas denno denne čo som chodil autobusmi tu v Trenčíne si viem spraviť obraz. A aj keď už nimi nejazdím tak jasne vidím podľa informácií, že sa nič nezmenilo a bohvie kedy zmení.
Celé pripomienkovanie ako moje či iných tu aj tak reálne už nemá moc zmysel, aj tak si to nikto si to nevšimne ani samotné mesto.
Využívať nebudem som myslel v najbližších pár mesiacoch, všetko sa môže zmeniť, ale aj nemusí, aktuálne to vidím, ale tak, že nemá to zmysel lebo táto MHD nie je robená pre ľudí, aspoň ja ju tak vnímam.
K predošlému len to, že okej, no uvidíme ako to bude, osobne ani tá zmena k lepšiemu ma akosi nedonúti presadnúť s auta na autobus.
Ale k inej veci všimol som si, že pri cestovnom poriadku tu na IMHD pri linke č. 1 (https://imhd.sk/tn/linka/1) v opačkom smere na Gen. Svobodu zjavne chýba zastávka Kubrá, ZŠ. Lebo či na cp.sk alebo priamo u SAD-ky v CP je písané, že obsluhuje aj túto zastávku tak niekde nastala chyba asi. Neviem či sem niekto kto to má na starosti pozerá do diskusie, alebo prípadne nejaký kontakt keby niekto vedel prosím a napíšem mu.
Kristepane, veď ak má mesto v podmienkach súťaže, že 100% vozoparku bude nízkopodlažný, tak asi s Crossom LE by sa nemohli do súťaže zapojiť, lebo by nevyhrali... Ak si mesto nastaví podmienky, ktoré bude aj potom reálne kontrolovať, tak nech ich jazdí pre mňa za mňa aj SAD Trenčín alebo Wiener Linien, ak ich splnia... Ako ja nemám chuť zastávať trenčiansku SAD, ale tuto asi stále nechápeme, akým spôsobom funguje výkon vo verejnom záujme, pravda?...
"...že ako pochovali linku č. 50 kvôli Covidu..."
Platí večerný zákaz vychádzania a reštaurácie sú už mesiace zatvorené. Dopyt po preprave v noci je na historickom minime. Kvôli Covidu nočnú dopravu zrušili alebo obmedzili Košice, Prešov, Praha, České Budějovice, Salzburg, Zurich, atď. atď. atď.
Určite netvrdím, že SAD TN nemá chybu, ale vyčítať im práve toto mi pripadá predsa len trochu mimo.
To musím povedať, že dlho nejazdil teraz si prezerám fotku ako som ho fotil si keď konečne začal jazdiť, neviem či presne od 21. februára 2017 ale ten rok určite. Je ho škoda, ale asi zjavne teda na tom technicky nie je dobre keďže ho už zjavne nechávajú znova na dvore SAD-ky.
Inak reálne celkovo moc neodjazil asi ani, keďže dlhodobo bol ako záložný aj to zjavne sa nikdy ako záložný nevyužil a viac stál a stalo sa tak znova.
Mi príde, že ako pochovali linku č. 50 kvôli Covidu podobne to dopadlo aj s týmto autobusom.
Osobne budem len rád ak nevyhrá súťaž táto SAD-ka a nech sa prace už preč, lebo osobne nechce sa mi veriť, že pri tých podmienkach mesta dokázali by to splniť. A zároveň čo by nakúpili? Iveco Crossway LE 12M ako naposledy v roku 2019? Určite nie, to nech si nechajú také polonízkopodlažné autobusy.
Presne tak! Vďaka občianskemu návrhu z roku 2016 sa začal dobrý trend v názvosloví zastávok, ktorý je bežný vo vyspelejších prevádzkach MHD. Určite by bolo namieste premenovanie dokončiť (nie len Zlatovská, ale aj Juh I či Kubrá, Opatová a Hodžova).
Čo sa Zlatovskej týka, veľmi ma tam sklamala ešte jedna vec - neboli zjednotené polohy stanovíšť PAL a MHD. Zastávky Zlatovská a Veľkomoravská sa mohli spojiť do obojsmernej zastávky pred Úspechom, kde sa malo vybudovať dostatočne dimenzované nástupište, obsluhujúce linky oboch dopravných systémov.
Nakoľko máme zjednotené tarify, tak sa to priam ponúka.
Nema platnu EK/TK, bol odhlaseny z evidencie, takze tak skoro by som s nim nepocital, ak vobec. Pokial ho akutne nepotrebuju, tak uz donho asi peniaze vrazat nebudu.
Nedá mi sa však nepovedať, že po tom, ako sa premenovali zastávky na Juhu a Soblahovskej, som dúfal, že k Zlatovská VOD EKO, Zlatovská SAD, Zlatovská a Zlatovská, nák. stredisko nepribudne Zlatovská, ZŠ, ale napr. Brančíková, Továrenská alebo hoci aj Piešťanská (aj v minulosti sa dnešná Veľkomoravská a dnešná Piešťanská volali rovnako)...
...avšak ten občiansky návrh vytvoril napríklad nosnú linku 8, posilnenie 24, preklady liniek a zapamätateľné odchody. Ale aj prestupy, tam kde sa priame linky zrušili. Len škoda, že mesto odvtedy neurobilo skoro nič - chýba otoč v zámostí, posilnenie Juh III, Juh I v "a" na 20 min...to je všetko škoda, ktorá by dala MHD úplne inú pulz aj v súčasnom systéme, len s pár úpravami!
Žiaľ, keď okolo roku 2016 DIC Bratislava na žiadosť mesta spracoval novú organizáciu dopravy, tak pomerne nešťastne pomenili čísla liniek a ešte nešťastnejšie navrhovali prestupný systém s ukončením niektorých "doplnkových" liniek na prvej zastávke v centre mesta. A to všetko bez reálne vytvorenej chronometráže, kde by sa tie prestupy dali ukázať (boli len vygenerované podľa navrhovaných intervalov).
To samozrejme veľký úspech nemalo, takže vznikol "občiansky" návrh, ktorý viac zohľadňoval dovtedajší stav a do veľkej miery zachoval spojenie sídlisk na viacero smerov bez prestupov. Okrem toho viac rešpektoval dovtedajšie číslovanie liniek.
Takže toľko k histórii neexistujúcich prestupných systémov v trenčianskej MHD.
Na základe čoho si vygeneroval, že šanca, že tu ostane SAD je žiadna? Vzhľadom na to, že tu SAD vlastní všetku infraštruktúru je podľa mňa takmer isté, že sa do súťaže zapojí a môže ju aj vyhrať. To, že dnes nespĺňa požiadavky mesta platné na roky 22-32 predsa nič neznamená....
Škoda, lebo je to fakt bieda s tými intervalmi. Lebo fakt aby do najväčšieho obchodné centra Laugaricio išlo tak málo autobusov za jednu hodinu. A to tiež ma napadá, že neviem prečo využijú nový most, že by z Laugaricia nejaká linka aj za mosty išla nejaká linka. Zároveň ako spomínaš tie prestupy tak tu je príklad, bývaš za mostami tak ak chceš ísť do Laugarícia prestupu sa nevyhneš. Nedivím sa, že sa nikomu prestupy nepáčia, ale inde to je úplne bežné, len to je o návykoch cestujúcich. Stačí mi príklad ako v novom autobuse čo sa kúpil tak v ňom boli dopytové tlačítka, ktoré po chvíľi znefunkčnili lebo ľudia zjavne si na to nechceli zvyknúť, nie som si teraz istý či vôbec fungujú dlho som s tým autobusom nešiel. Síce je logické, že ako jediný bus čo má dopytové tlačítka v TN, že by bol chaos keďže by to bol jediný autobus. Ale zároveň ak bude nový dopravca a toto má mať autobus tak nuž budú si musieť zvyknúť, predsa to je dnes štandard.
Tu nejde pri kúpe autobusov o tom, že ak im zmluva končí o rok-dva-tri sa to neoplatí. SAD-ka tu je omnoho viac rokov za, ktoré mala nakúpiť nové autobusy!! A stalo sa? Nie. Mesto to nechcelo tak oni nekonali a doteraz tu jazdíme v hnojoch typu B952 a už ani tie Crosswaye pomaly nie sú vyhovujúce a starnú takisto. A nenaletím nikomu kto mi povie, že sa to nedalo nakupovať nové autobusy, keď v iných mestách sa to dá. Však pozrime ako pekne sa nakupovali/nakupujú postupne autobusy pri PAD lebo TSK má zjavne väčší záujem ako mesto Trenčín. Keby sa na MHD obstarávali hoc aj 3 autobusy ročne tak stále lepšie ako nič a postupne sa krásne obnoví vozový park a v prípade ak by SAD-ke skončila zmluva a niekto iný by to prebral tak stále je tu možnosť, že to novému dopravcovi odpredá. Aj tak teraz ako píšeš môže SAD-ka si predať na Bazoši svoje haraburdy, aj to skôr sú hodné do šrotu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka