Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: GAPbus #12529:
Ako bolo napísané, držiteľ karty SL ju môže použiť u všetkých zapojených dopravcov - v prímestskej doprave som s tým nemal problém od Trenčína po Poprad, Bratislavu a Prievidzu.

To čiastočné zapojenie sa ťa netýka; znamená, že držiteľ napr. karty vydanej SAD Trenčín ju nemôže použiť v autobusoch SL alebo DPB.
Reply on: GAPbus #12529:
https://www.preukazstudenta.sk/dopravna-karta/akceptacia-elektronickej-penazenky-dopravcov/
Slovak Lines (čiastočné zapojenie – cestujúci SL môžu používať peňaženku u iných zapojených dopravcov)
Ahoj, mám dotaz na čipovú kartu. Vlastním čipovú kartu s el. peňaženkou Slovak lines. Je táto karta akceptovaná mestskej/prímestskej doprave v Trenčianskom kraji? Ďakujem za odpoveď
Reply on: S499.1023 #12527:
Keď ich nepoužívam a nebudem tak neznamená to, že som ich nevyužíval. Využíval som ich vyše 4 rokov a za ten čas denno denne čo som chodil autobusmi tu v Trenčíne si viem spraviť obraz. A aj keď už nimi nejazdím tak jasne vidím podľa informácií, že sa nič nezmenilo a bohvie kedy zmení.

Celé pripomienkovanie ako moje či iných tu aj tak reálne už nemá moc zmysel, aj tak si to nikto si to nevšimne ani samotné mesto.
Využívať nebudem som myslel v najbližších pár mesiacoch, všetko sa môže zmeniť, ale aj nemusí, aktuálne to vidím, ale tak, že nemá to zmysel lebo táto MHD nie je robená pre ľudí, aspoň ja ju tak vnímam.
Reply on: Jacob #12526:
Tak čo tu potom vôbec pripomienkuješ autobusy, keď ich nepoužívaš ani nebudeš?
K predošlému len to, že okej, no uvidíme ako to bude, osobne ani tá zmena k lepšiemu ma akosi nedonúti presadnúť s auta na autobus.

Ale k inej veci všimol som si, že pri cestovnom poriadku tu na IMHD pri linke č. 1 (https://imhd.sk/tn/linka/1) v opačkom smere na Gen. Svobodu zjavne chýba zastávka Kubrá, ZŠ. Lebo či na cp.sk alebo priamo u SAD-ky v CP je písané, že obsluhuje aj túto zastávku tak niekde nastala chyba asi. Neviem či sem niekto kto to má na starosti pozerá do diskusie, alebo prípadne nejaký kontakt keby niekto vedel prosím a napíšem mu.
Reply on: Jacob #12522:
Kristepane, veď ak má mesto v podmienkach súťaže, že 100% vozoparku bude nízkopodlažný, tak asi s Crossom LE by sa nemohli do súťaže zapojiť, lebo by nevyhrali... Ak si mesto nastaví podmienky, ktoré bude aj potom reálne kontrolovať, tak nech ich jazdí pre mňa za mňa aj SAD Trenčín alebo Wiener Linien, ak ich splnia... Ako ja nemám chuť zastávať trenčiansku SAD, ale tuto asi stále nechápeme, akým spôsobom funguje výkon vo verejnom záujme, pravda?...
Reply on: Jacob #12522:
"...že ako pochovali linku č. 50 kvôli Covidu..."
Platí večerný zákaz vychádzania a reštaurácie sú už mesiace zatvorené. Dopyt po preprave v noci je na historickom minime. Kvôli Covidu nočnú dopravu zrušili alebo obmedzili Košice, Prešov, Praha, České Budějovice, Salzburg, Zurich, atď. atď. atď.
Určite netvrdím, že SAD TN nemá chybu, ale vyčítať im práve toto mi pripadá predsa len trochu mimo.
Reply on: Jacob #12522:
Nakúpili by to, čo by požadovali podmienky. Ak mestu stačili LE, nebudú z vlastnej vôle kupovať drahšie a údržbovo náročnejšie LF.
Reply on: TeBeCe #12519:
To musím povedať, že dlho nejazdil 😞 teraz si prezerám fotku ako som ho fotil si keď konečne začal jazdiť, neviem či presne od 21. februára 2017 ale ten rok určite. Je ho škoda, ale asi zjavne teda na tom technicky nie je dobre keďže ho už zjavne nechávajú znova na dvore SAD-ky.
Inak reálne celkovo moc neodjazil asi ani, keďže dlhodobo bol ako záložný aj to zjavne sa nikdy ako záložný nevyužil a viac stál a stalo sa tak znova.
Mi príde, že ako pochovali linku č. 50 kvôli Covidu podobne to dopadlo aj s týmto autobusom.
Osobne budem len rád ak nevyhrá súťaž táto SAD-ka a nech sa prace už preč, lebo osobne nechce sa mi veriť, že pri tých podmienkach mesta dokázali by to splniť. A zároveň čo by nakúpili? Iveco Crossway LE 12M ako naposledy v roku 2019? Určite nie, to nech si nechajú také polonízkopodlažné autobusy.
Reply on: capaCity #12516:
Presne tak! Vďaka občianskemu návrhu z roku 2016 sa začal dobrý trend v názvosloví zastávok, ktorý je bežný vo vyspelejších prevádzkach MHD. Určite by bolo namieste premenovanie dokončiť (nie len Zlatovská, ale aj Juh I či Kubrá, Opatová a Hodžova).

Čo sa Zlatovskej týka, veľmi ma tam sklamala ešte jedna vec - neboli zjednotené polohy stanovíšť PAL a MHD. Zastávky Zlatovská a Veľkomoravská sa mohli spojiť do obojsmernej zastávky pred Úspechom, kde sa malo vybudovať dostatočne dimenzované nástupište, obsluhujúce linky oboch dopravných systémov.

Nakoľko máme zjednotené tarify, tak sa to priam ponúka.
Aha to je škoda lebo je to môj obľúbený autobus
Reply on: FifoSk #12518:
Nema platnu EK/TK, bol odhlaseny z evidencie, takze tak skoro by som s nim nepocital, ak vobec. Pokial ho akutne nepotrebuju, tak uz donho asi peniaze vrazat nebudu.
Dobrý večer, chcel by som sa opýtať že či náhodou neviete kedy by sa mal vrátiť do premávky autobus #61?
Su nejake zakulisne informacie o tom, aky bol zaujem v tendri?
Po asi pol roku čakania je to od stredy tu: https://imhd.sk/tn/doc/sk/20460/Zmena-zast%C3%A1vky-Ve%C4%BEkomoravsk%C3%A1

Nedá mi sa však nepovedať, že po tom, ako sa premenovali zastávky na Juhu a Soblahovskej, som dúfal, že k Zlatovská VOD EKO, Zlatovská SAD, Zlatovská a Zlatovská, nák. stredisko nepribudne Zlatovská, ZŠ, ale napr. Brančíková, Továrenská alebo hoci aj Piešťanská (aj v minulosti sa dnešná Veľkomoravská a dnešná Piešťanská volali rovnako)...
Reply on: kvorka #12514:
Presne tak. A ten občiansky, na rozdiel od tej nepodarenej seminárky od DICov, nestál 20.000 eur...
Reply on: theo #12513:
...avšak ten občiansky návrh vytvoril napríklad nosnú linku 8, posilnenie 24, preklady liniek a zapamätateľné odchody. Ale aj prestupy, tam kde sa priame linky zrušili. Len škoda, že mesto odvtedy neurobilo skoro nič - chýba otoč v zámostí, posilnenie Juh III, Juh I v "a" na 20 min...to je všetko škoda, ktorá by dala MHD úplne inú pulz aj v súčasnom systéme, len s pár úpravami!
Reply on: Jacob #12511:
Žiaľ, keď okolo roku 2016 DIC Bratislava na žiadosť mesta spracoval novú organizáciu dopravy, tak pomerne nešťastne pomenili čísla liniek a ešte nešťastnejšie navrhovali prestupný systém s ukončením niektorých "doplnkových" liniek na prvej zastávke v centre mesta. A to všetko bez reálne vytvorenej chronometráže, kde by sa tie prestupy dali ukázať (boli len vygenerované podľa navrhovaných intervalov).

To samozrejme veľký úspech nemalo, takže vznikol "občiansky" návrh, ktorý viac zohľadňoval dovtedajší stav a do veľkej miery zachoval spojenie sídlisk na viacero smerov bez prestupov. Okrem toho viac rešpektoval dovtedajšie číslovanie liniek.

Takže toľko k histórii neexistujúcich prestupných systémov v trenčianskej MHD.
Reply on: Jacob #12509:
Na základe čoho si vygeneroval, že šanca, že tu ostane SAD je žiadna? Vzhľadom na to, že tu SAD vlastní všetku infraštruktúru je podľa mňa takmer isté, že sa do súťaže zapojí a môže ju aj vyhrať. To, že dnes nespĺňa požiadavky mesta platné na roky 22-32 predsa nič neznamená....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.