Pozeral som záznam z diskusie s primátorom. V jeho prezentácií sa iba vo všeobecnosti venoval aj MHD. Okrem iného zdôraznil 1,6% nárast cestujúcich, 12% nárast v integrovanej doprave (aj keď podľa môjho názoru zjednotené cenníky nemajú s IDS nič spoločné). Ďalej zmienil rôzne mimoriadne linky, nákup prvého klimatizovaného autobusu a pripravované verejné obstarávanie nového dopravcu.
V ďalšej časti mobility sa venuje regulovanému parkovaniu a investíciam. Sú to približne minúty 13-21. Link: https://www.youtube.com/watch?v=ZLgzsfgPJEI&t=1306s
V ďalšej časti mobility sa venuje regulovanému parkovaniu a investíciam. Sú to približne minúty 13-21. Link: https://www.youtube.com/watch?v=ZLgzsfgPJEI&t=1306s
draxter
Mne sa osobne vyťaženosť najmä linky 13 pozdáva a isto by malo zmysel, aby možno ona (alebo linka 3) sa posilnilna na pravidelný takt a s premávkou aj cez víkend. Snáď by to ľudia ocenili. A ak nie 13, tak potom 27 cez víkend.
Mne príde stále zbytočná tá pseudoobsluha Novín - buď poriadne alebo fakt ako navrhuješ, jedna linka (2 alebo 10 ktorej trasa to presne je) a hotovo.
Osobne by som víkendovú 22 rád videl využitejšiu, len po stanicu mi to príde málo. Ale tá 23 je dobrý nápad.
Posilnenie liniek 11 a 24 je ozaj potrebné. A predĺženie premávky 28 tiež. To už treba dáko konečne urobiť. Pre potreby TN by stačili 1,2,3,4,5,6,7,8,11,17,22,23,24,25,27,28 a 50.