Reply on: kvorka #12148:
Predpokladám, že si potom vodic kĺbaku, keďže to máš tak dobre odjazdené alebo nejaký pán od stola čo sa ohána normou. Norma je pekná vec ale nie je praktická, norme vyhovujú aj zastávky na soblahovskej ale realita troška inde. Pošli do opatovej kĺbak .
A pekný asfalt na novinách ten fakt pomôže, keďže od neho závisí veľkosť otoču.
Kubo 123
Životnosť Irisbusov už dávno skočila, ich generálky iba predĺžili agóniu celej MHD ale nič neriešili, crossway 152cv 153cv už tiež idú z posledného, 1-2 poriadne zimy a autobus sa zlomí na ceste. Kĺbové vozy sú ako tak v rámci normy, ale to iba vďaka tomu, že po úprave cestákov najazdia o polovicu menej km. Citelisy sú v katastrofálnom stave, drahá prevádzka a stále poruchy, dávno za životnosťou čo udával výrobca.
A s takýmto vozovým parkom tu bude treba vydržať ešte nejaký ten rok. Aj tie posledné crosswaye z 2011 už majú cca 500tis km, a to by mali ešte dalších min. 8r jazdiť!!
Nie je to o SAD Tn, keď nie je na čom jazdiť tak bohužiaľ, treba rátať s tým že bude iba horšie. Mesto odmieta obmieňať vozový park, tak treba hľadať hlavne v tom problém.