Je maximálne hlúpe, že na hokejové playoff nie je posilak,a ešte viac, že na linke 8 ide sólo,keď 5 klbakov stojí vo vozovni. Cez 4800 divákov je na tom horsie, než v 90tych rokoch.
Inak aj v všetkých Citelisoch ak sa nemýlim s tým pohli, u #01, #02, #04, #05 fungujú všade informačné tabule, len u #03 neviem keďže som ňou dlho už nešiel.
Ďakujem za info aj fotografie. Priznám sa, že pracovná doma mi minimalizuje pravdepodobnosť, že sa #61 odveziem. Na "mojom" úseku jazdia len 12ky
Každopádne už ich fyzická prítomnosť evokuje, že uvedú riadne do prevádzky a budú slúžiť svojmu účelu. Nechcem, aby to znelo ironicky, ale som vďačný aj SADke, že sa tejto témy ujala. Toto ma potešilo.
#61 už má namontované displeje. Smutné je že ten prvý ukazuje nejaké divné písmo (azbuka to nie je) a ten druhý pre istotu nefunguje, no dúfajme že sa to čoskoro zmení.Ak budete mať niekto lepšie fotky kludne ich sem dajte lebo tie moje su dosť rozmazané.
V prvú marcovú stredu sa vydáme do Nórska a povozíme sa tamojšou autobusovou dopravou. Porozprávať o svojich skúsenostiach, ale najmä o knihe Ako som vozil Nórov, príde úspešný bloger a už aj autor Ondrej Sokol. Bude to isto zábavná jazda: v stredu o 20:00 v Rádiu_FM.
A o čo iné ako o obyvateľov by malo ísť v železničnej osobnej doprave? A rýchliky bežne zastavujú aj v staniciach, kde sa nikam neprestupuje, napríklad Piešťany, Považská Bystrica, Ružomberok... ? Dubnica je síce menšia, ale preto by tam mali zastavovať len regionálne ?
Zásadne nesúhlasím s tým, že mesto s 25 000 obyvateľmi má byť rado, že tam stoja osobné vlaky. Keď leží na hlavnej trati, nemala by byť odkázaná na pár osobákov so zničeným starými vozňami typu B, ktoré idú mimo špičky raz za dve hodiny. Iste že aj mestá ako Bánovce, ale dokonca mnohokrát väčší Prešov majú horšie spojenie, to tam je to komplikované aj z hľadiska infraštruktúry, polohy a podobne.
Veľmi zjednodušene povedané, v Dubnici stačí iba prehodiť výhybku. A ak by RR stáli v Dubnici, prípadne Bytči, tak rozhodne nevidím dôvod, aby z nich bol REX ? Za to, že budú mať o dve stanice viac a o 3 minúty dlhšiu jazdnú dobu mi to také rozdielne nepríde.
A dlážka nástupíšť v Dubnici dôvodom nezastavovania RR určite NIE JE. Prvé má 250 metrov, druhé viac ako 400, nepoužívané tretie dokonca okolo 450 metrov ?. V minulosti v Dubnici bez problémov stával Šarišan aj s 11 vagónmi ?
No, dĺžka prevažnej väčšiny kĺbových busov sa dnes už približuje devätnástim metrom ale myslím si, že prioritou by malo byť, ako už uviedli predrečníci, zastavovanie dvoch sól, čiže dvakrát 12 m + medzera 1 meter.
Dĺžka kĺbového busu je necelých 18 m. Takže ak sa spraví pekný plynulý nájazd a výjazd (to v STN-ke je minimum pre veľmi šikovných vodičov s predpokladom nadbehnutia si nad obrubník), tak by to šlo. Samozrejme aj pre ten kĺbak by bolo lepšie keby ten nájazd a výjazd boli dlhšie, ako navrhuje STN-ka, lebo tá hovorí o nutnom minime, ak sa dá viac, to bude len plus.
Druhá vec je, ako tu písali druhí, umožniť zastaviť na tej zastávke dvom sólo autobusom naraz, teda že by mala dĺžku 25-26 metrov + nájazd a výjazd.
RR je klasický rýchlik, ale aby tam mohli premávať jednotky kúpené za eurofondy, či už 951+051, alebo 671/971, tak to premenovali na regionálny rýchlik (spravili novú kategóriu), lebo tam bola nejaká podmienka v duchu, že to môže premávať iba na regionálnych vlakoch.
Taký Prešov má 86 tisíc obyvateľov... a keď chceš cestovať (takmer akýmkoľvek rýchlikom) smerom na západ, musíš ísť do DEDINY (Kysak), ktorá ani nie je v jeho kraji (až na zopár výnimiek :P).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ajjo
ospravedlnujem sa za kvalitu
displeje v #61
ospravedlnujem sa za kvalitu