Reply on: draxter #10821:
Úspechom by bolo, keby sa VÚCky zrušili, príp. im odňali kompetencie v doprave a objednávala výkony v želeničnej aj autobusovej doprave jedna autorita. Najúspornejšie a najefektívnejšie by bolo mať jedného železničného dopravcu v osobnej doprave, ktorý by mal pod sebou autobusovú dopravu a namiesto 15 dozorných rád a 15 správnych rád, ktoré dokopy dávajú cca 100 ľudí mať jedného generálneho riadieľa, jednu dozornú a jednu správnu radu a dokopy maximálne 8-9 ľudí! Podotýkam, že úplne zbytočných je tých 100 ľudí, lebo keby ich zajtra vzal fras, tak by to cestujúci nijak negatívne nepocítili, ba naopak. Všimli by si úsmev od ucha k uchu na tvárach šoférov, ktorým by svitla nádej, že konečne uvidia na výplatnej páske o 100-200 eur viac v čistom a neskončí to na účte vedenia a časť ako všimné do vrecák krajských poslancov a primátorov miest, aby boli motivovaní rozhodovať "správne". Inak samotné VÚC a okresy sú hnoj už len tým, že vôbec nerešpektujú historické a logicky dané regióny a väzby ľudí. Namiesto 79 okresov a 8 VÚC by bolo ideále mať 26 regiónov ako napr. Záhorie, Tekov, Hont, Horehronie, Kysuce, Orava, Liptov, Šariš, Spiš, Gemer, atď.