No, prístrešky spravuje spoločnosť EuroAWK. Pokiaľ ide o mňa, tak ja som podobné veci zväčša nahlasoval útvaru dopravy, ktorý to s nimi následne riešil.
Ďalšia možnosť je aj Odkaz pre starostu, no tam dodnes nemám odpoveď k podobnému podnetu z apríla.
Nádhera cestovať. Od 8:50 čakám pri Obi na L11, miesto toho som radšej sadol na L1, ktorá prišla s meškaním len 5 minút o 9:18 ? a v autobuse sedela známa, ktorá mala v pláne ísť L8, ktorá meškala ešte viac... ešte že nefúkalo, lebo prístrešok pri Obi je z bokov otvorený...
V tomto prípade Ťa musím 100% podporiť. ŽSR ostali niekde nie že v 90. rokoch ale v socíku. SŽDC sa už začína poľudšťovať, mám od nich prenajatých niekoľko miestností po celej ČR. Ak vychádzame z premisy, že všetko od SŽDC sa s nejakým desaťročným meškaním dostane aj na ŽSR, vidím to optimisticky - už o takých 7 rokov sa s nimi dohodnete ? .
Kto uz aspon raz v zivote nieco vybavoval so zeleznicou, pochopi, co a preco si napisal. Dik! (K to s nimi este nemal nic do cinenia, ma taketo /sice opravnene, ale/ zbozne zelania.)
Pri linke 25 súhlasím, že by obmedzenie bolo na mieste. Avšak zasa bolo by to okolo 10 párov spojov, môžno trošku viac a tým sa zasa toľko neušetrí.
Na druhú stranu, linky 24 a 27 by nebolo dobré obmedzovať, nakoľko doprava do Belej nie je ich jediný význam a narušil by sa aj preklad, ktorý vytvárajú s ostatnými linkami, to už naznačil draxter.
Pre predavačov a ďalší personál otvorených prevádzok, upratovačky, SBS... by určite stačilo trocha menej spojov. Veď už teraz je obmedzenie na L25 počas troch-štyroch dní a zákon vyrobil ďalších dvanásť obchodne biednych dní, kedy väčšina týchto spojov bude prevážať vodiča a vzduch.
ja mám CP linky 45 z roku 2005 tuším, ale to, že jestvuje znovu, som nevedel
K linke 25: myslím, že táto by nemusela jazdiť, keď je Tesco a Laugo zatvorené. Naopak, linka 24 nie je len pre túto oblasť. Na druhú stranu, v Belej je otvorený Mekáč, Pumpa a ktoviečo ešte a treba aj zamestnancov nejako odviezť. Mám však pocit, že keby sa obmedzia tieto linky len to urobí zbytočne chaoz a reálne šetrenie aj tak nenastane.
Často kým sa človek stihne pozrieť na autobusovej stanici na vývesku, medzitým Ti odíde autobus od obchodnej akadémie. Vývesky v podchode by to vyriešili. Naviac, ak vonku prší, tak by si človek mohol pozrieť odchody v suchom podchode.
Myslím, že po dohode mesto > SAD > ŽSR by to išlo. Veď holých stien je v podchode až dosť ?