Áno, je to takmer po celom meste. A nielen na zastávkach MHD, ale aj PAD. Bol som si tú integrovanú dopravu trochu vyskúšať a popri tom som si to odfotil.
Mimochodom, ako sa tu polemizovalo ohľadom toho či treba alebo netreba nahlásiť cieľovú zastávku, tak samozrejme treba - tak ako bežne v PAD. Ak je to len v rámci mesta, tak to šoférovi ani nedovolí vydať lístok podľa tarify PAD ale iba podľa cenníka MHD. Fajn je, že zľava na prestup do 40 minút platí aj pri cestovaní PAD a prestupovaní medzi PAD a MHD ?
Problémy s vydávaním lístkov ani moc nie sú, ale predsa, aj šoféri PAD si na to ešte len zvykajú. Jediný problém som mal, keď nešiel vydať študentský lístok na kartu a tak som si musel kúpiť v hotovosti.
A bol som si pozrieť aj zastávku pri ŽST Zlatovce, kde po novom zastavuje PAD a boli tam, čo chválim, vzorne umiestnené nové PAD označníky. Pôvodne som mal obavy, aby tie vývesky PAD nedali do označníkov MHD.
Ďalšou zmenou je to, že na označníky PAD na Hasičskej (obojsmerne) a aut. st. smer Dubnica boli doplnené plechy, nakoľko po rozšírení počtu spojov stojacich na Kubrej, rázc. a pod. a ich umiestnení na vývesky do samostatnej kolonky sa už vývesky do vitrín nevošli.
A ešte jedna zaujímavosť - pri ŽST Zlatovce v smere k Old Heroldu je aj takmer rok po zrušení zastávky stále označník MHD.
Pohoda to bola, v lete človek prežije aj keď teda lialo poriadne, aspoň bolo teplo. Som však rád, že za tým bol objektívny dôvod mimo moci SAD.
A nebudem vešať samostatnú reakciu na MA MHD, ohľadom toho prístrešku pri Obi mi prišla odpoveď s odstúpením na euroawk, tak to hádam v blízkej dobe opravia.
v tu dobu bola v krizovatke pred zastavkou Gymnazium dopravna nehoda,ja som siel linku c 5 z mostu na Juh,tadial sa to ako tak dali preist,no zrovna to za dazda riesili dopravny policajti a tak vsetky autobusy od Hasickej stali v kolone ,lebo usek od krizovatky pri Statistickom urade ku gymplu bol odstaveny,samozrejme ani z Juhu nejaku dobu tym padom nic neslo do mesta co malo odchody hned naspat a nemohli sa dostat na Juh! No POHODA nie
No, prístrešky spravuje spoločnosť EuroAWK. Pokiaľ ide o mňa, tak ja som podobné veci zväčša nahlasoval útvaru dopravy, ktorý to s nimi následne riešil.
Ďalšia možnosť je aj Odkaz pre starostu, no tam dodnes nemám odpoveď k podobnému podnetu z apríla.
Nádhera cestovať. Od 8:50 čakám pri Obi na L11, miesto toho som radšej sadol na L1, ktorá prišla s meškaním len 5 minút o 9:18 ? a v autobuse sedela známa, ktorá mala v pláne ísť L8, ktorá meškala ešte viac... ešte že nefúkalo, lebo prístrešok pri Obi je z bokov otvorený...
V tomto prípade Ťa musím 100% podporiť. ŽSR ostali niekde nie že v 90. rokoch ale v socíku. SŽDC sa už začína poľudšťovať, mám od nich prenajatých niekoľko miestností po celej ČR. Ak vychádzame z premisy, že všetko od SŽDC sa s nejakým desaťročným meškaním dostane aj na ŽSR, vidím to optimisticky - už o takých 7 rokov sa s nimi dohodnete ? .
Kto uz aspon raz v zivote nieco vybavoval so zeleznicou, pochopi, co a preco si napisal. Dik! (K to s nimi este nemal nic do cinenia, ma taketo /sice opravnene, ale/ zbozne zelania.)
Pri linke 25 súhlasím, že by obmedzenie bolo na mieste. Avšak zasa bolo by to okolo 10 párov spojov, môžno trošku viac a tým sa zasa toľko neušetrí.
Na druhú stranu, linky 24 a 27 by nebolo dobré obmedzovať, nakoľko doprava do Belej nie je ich jediný význam a narušil by sa aj preklad, ktorý vytvárajú s ostatnými linkami, to už naznačil draxter.
Pre predavačov a ďalší personál otvorených prevádzok, upratovačky, SBS... by určite stačilo trocha menej spojov. Veď už teraz je obmedzenie na L25 počas troch-štyroch dní a zákon vyrobil ďalších dvanásť obchodne biednych dní, kedy väčšina týchto spojov bude prevážať vodiča a vzduch.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.