Reply on: draxter #9446:
Máš pravdu, keď si pozrieš kataster portál, tak je to tam v blízkosti (ako sa stavia) rozčlenené na 84 parciel, čo vychádza na viac než 200 obyvateľov (jedna parcela - na nej jeden dom a v priemere traja členovia domácnosti).Aj keď je to hnusný urban sprawl s meandrovými slepými uličkami, nejaký dopyt tam vznikne.
A tiež v lokalite pod Hroznovou - rezidencia Vinohrady. Zrejme osem viladomov, každý po 12 bytov, čo tiež budú najmenej dve stovky obyvateľov.
To sú všetko pozemky, čo sa zastavajú v najbližších rokoch - skôr, než niekto dostane nápad urobiť novú organizáciu MHD.
moloth
Idem mi hlavne o prehladnosť v systéme aby som našiel spoje na daný smer na jednom CP a nie, že v sedle a cez víkendy musím čumieť na 13 a 26 (iba víkend) a pracovné dni L3. Podľa mňa má L3 potenciál na to, aby bola celotýždennou linkou s i=30/60/30//60-120 a spolu s L6 nosnou pre Detské mestečko. Takisto nechápem aký má význam L26, ktorá takmer nepremáva. Tiež nie je lepšie využiť L3 a z nej aby ľudia prestúpili na 24/25 na Legionárskej? Len teraz pri systéme bordelárskom ako vyzerá CP L3 že z Juhu máme rozostupy 30-31-45 min a poobede 40 na 5 spojoch, avšak opačne totálny mrdník, zo Záblatia 70-50-20 a poobede 45-45-30-45 a na Dlhých honoch už s vloženými spojmi je 20-52-15-35-20 a poobede 42-45-30-75. Nechápem ozaj ako toto niekto dokáže že v smere späť mu výjdu úplne iné intervaly ako naspäť. No jedno poviem možno sproste ale na takúto MHD by som z auta nepresadol a z vysoka by som na ňu sral, aj keď tu snaha bola zlepšiť stav, ale akosi muchy pôvodného systému ostali.