Reply on: Marek6283 #9201:
a zastávka je načo? na zastavovanie. Dokonca by mali byť v ich záujme, aby sa urobilo dostatočne kapacitné obratisko na druhej najväčšej konečnej v meste, lenže mesto sa vysralo na to a železnice miesto sľubovaného nového obratiska postavili len parkovisko. Mal si odstaviť bus a povedať im "porucha" a boli by nahraní ? Buzerovať to áno, riešiť to nie. Mal si ich poslať ísť merať na Sibírsku, či autá stoja tak, že sú 3 m pre každý jadzný pruh - ak by nešli, porušenie povinností, ak by šli, ľudia by ich zožrali.Ad Richard Ščepo - je niečo nové ohľadne toho obratiska? Vieme vlastne dôvod, prečo mesto napokon súhlasilo s parkoviskom pre nikoho na konci Sihote miesto obratiska? Aké riešenie sa navrhuje do budúcna?
kvorka
K linke 7: tie 4 páry spojov v Kubrici oželejú, keď im posilnia 11, a ak sa mal systém protismerných dvojičiek aplikovať (na žilinský spôsob), tak 1-11 neprichádzalo do úvahy, 2-12, 3-13 tiež nie, 5-15 by bolo spájané so starými linkami, 6-16 to isté, tak 7-17 vyšiel ako najlepšie: jednak číslo 7 na Zlatovskej poznajú, 17 zase na Juhu i Soblahovskej. A zase urobiť napríklad linky 29 a 30 by bolo také považskobystrické ? Takže ja dvojičke 7-17 tlieskam.
Subjektíne pocity, samozrejme, sú u každého iné - ja by som osobne bol zato, aby linka 4 bola radšej linkou 18, s ktorou má celú trasu rovnakú, ale pre tú Opatovú je to lepšie. Linka 12 by mohla byť linkou 10, ktorá je s Novinami spojená historicky. Ale zase aj s Nozdrkovcami...a tak podobne. Takže linky 1,2,3,4,5,6,7,8,11,12,13,17,22,23,24,25,26,28 a 50 sú veľmi akceptovateľné. Naviac, linky 1-11 vytvárajú pre oblasť Kubrej číselnú "pohodu", rovnako 2-12 v Biksupiciach, 3-13 za mostami a 7-17 celým okruhom.