Reply on: lordzhalasu #9020:
nič netreba prekopať od základov, treba s údajov správne čítať: ak je nosná trasa Juh - Dlhé Hony - Centrum - Sihoť, tak potom ten smer musí tak aj vyzerať a nie 60 min cez víkend preboha. Ad analýza dát: mna zaujíma, odkiaľ si kto vycucal to prepotrebné spojenie Juh III - Zlatovce ale spojenie Juh II - Sihoť či Juh III - stanice údajne nie!Prekopávať treba záhradku, tu treba systém a nie chaoz. K čomu je dobré linku 18 prečíslovať na linku 2? Linku 5 na linku 4? Linku 6 na linku 5? Linku 24 na 17? Linku 25 na 19? Linku 2 na 13? To je choré, to nie je systém, ale úplná zbytočnosť na domýlenie. A tie školské linky s warpovým pohonom a jednominútovými rozostupmi medzi zastávkami na opačných koncoch mesta majú akú oporu v dátach či realite? Zjavne žiadnu. A preto ľudia nie sú spokojní a ani nemôžu byť. A tí čo do toho vidia preto nielen vypisujú, ale niektorí sa chytili činu a ukazujú, že to ide aj inak! A hľa: máme schopný návrh (reálne, nie ideový podotýkam) ktorý žne zatiaľ úspech, ale netvári sa ako jediná múdrosť sveta. Návrh je progresívny, využíva nový most, máš spojenie pravidelné a v preklade, čo návrh na webe mesta nemá nikde (údajne len zatiaľ). Takže čo k tomu dodať? Jedine že ti nejde niekde priama linka, kde by sa zrovna tebe hodilo, ale toto nie je cieľom.
Návrh tu postupne zobrazovaný je dosť revolučný, reformný ale súčasne nerobí zbytočne chaos! A tak je to super. Smelo porovnaním s návrhom mesta možno povedať, že nosné sú linky 1,4,8,11,24 a 7/17. A to je nejaký interval, nie nepravidelný presahujúci často hodinu! ?
MA MHD