O krok bližšie k Terminálu:
http://nastrencin.sme.sk/c/20067855/poslanci-schvalili-zmenu-uzemneho-planu-trencina.html?piano_t=1
http://nastrencin.sme.sk/c/20067855/poslanci-schvalili-zmenu-uzemneho-planu-trencina.html?piano_t=1
milan002
Ja sa divím, že už sa nerobí niečo aj postupne, zase urobíme veľké zmeny naraz a ktovie s akým výsledkom.
Ja som zato, žeby linka 8 jazdila na trase Juh II - Soblahovská - Hasičská - Rázusova - Sihoť IV v nosnom intervale 15/20/30, keďže spája Juh (20tis obyvateľov), Dlhé Hony (10tis), Sihoť (16tis). Lepšiu linku si neviem predstaviť na využitie po celej trase, v každom čase a v oboch smeroch. A potom tvorme zvyšok.
Potom uvažujem so sopjením Juhu so stanicou (toto spojenie môže byť kombináciou priameho na žst alebo zastávky pri podchode na Sihoti napríklad pre linku 28. Potom Juh a Zámostie. Na zmeny, podľa AUO, či Old Heroldu, Nazy a pod. Treba to zefektívniť. Linky na zmeny môžu aj po novom moste jazdiť, netreba všetko ťahať cez centrum.
Potom Zámostie centrum - stanica - Sihoť. Tiež poriadnu linku, nie 3-4 o ničom.
Skúsim:
1 ako dneska
2 Sihoť - žst - Hasičská - nemocnica - Biskupice - Nový most - OC Laugaricio (spoje linky 2+24)
3 Záblatie - Zlatovce - Orechové - Slovlik - nemocnica - Dlhé Hony - Juh I
5 ako dneska, s linkou 15 preložiť tak, že linka 5 pôjde mimo špičku o celej a 15 o pol
8 ako dneska, spoje posilniť
11 ako dneska, posilniť aspoň o tretinu a spoje linky 7,17
13 Orechové - Zlatovce - Záblatie - Brnianska - Zlatovská - žst - Sihoť (aj spoje 16 včleniť)
15 ako dneska, to čo som písal o linke 5
21 ako dneska, premávka každé 2 hodiny cez víkend pravidelne a každú hodinu pol v x
22 nejak inak vyriešiť preklad s 1, dnes to je o ničom
25 ako dneska
28 ako dneska, posilniť na úkor 23
50 ako dneska, stojí po celej trase na znamenie