Reply on: kvorka #8735:
inak prečo sa z minulosti nevezme to pozitívne, čo fungovalo a bolo dobré ako napríklad linky 1/11 či 8/18, 9/19 a pod. Ja osobne si pamätám ešte ako sa z linky 1 najprv oddelila Kubrica do 11 a potom spoje po stanicu na linku 17. Dnes to je v podstate rovnaké. Linka 1 do Kubry a spoje po stanicu 22. Linka 11 Kubrica, spoje po stanicu/TOS 17. Juh I jednociferné, Juh II dvojciferné do rovnakých štvrtí. Ja nenavrhujem nič radikálne, žiadnych 5 liniek a prestup mírnixdírnix, ale niečo takéto ma napadlo pri listovaní v starých CP, ako preklad spojov na linkách, nevariovať trasy tak ako sa to dotrtkalo s 8/18 a podobne.1 - Juh ZŠ - Inovecká - centrum - žst - Kubra - Kubrica 60/60/60
2 - Juh ZŠ - Inovecká - centrum - žst/TOS spolu s L1: 20/30/60
3 - Juh ZŠ - Dlhé Hony - Zlatovská - Záblatie - Zlatovce - Orechové 60/120/120
4 - Sihoť - žst - centrum - Perla - Biskupice - Nozdrkovce 60/120/120
5 - Juh ZŠ - Inovecká - Zlatovská - Biskupice - Dlhé Hony - Juh ZŠ 30/60/120
6 - Sihoť - centrum - Zlatovská - priem.park 30/120/180
8 - Juh ZŠ - Soblahovská - centrum - Sihoť 60/60/60
11 - Juh II - Inovecká - centrum - žst - Kubra 20/30/60
13 - Záblatie - Zlatovce - Orechové - Old Herold - žst/TOS 60/120/120
15 - Juh II - Dlhé Hony - Nový most - Zlatovská - Inovecká - Juh II 30/60/120
18 - Juh II - Soblahovská - centrum - Sihoť 20/30/60
21 - Juh II - Električná - centrum - Sihoť - Opatová 60/120/120
22 - Juh II - Inovecká - centrum - žst spolu s L11: 15/20/20
23 - Juh III - Dlhé Hony - centrum - žst/TOS 60/-/-
24 - Sihoť - žst - centrum - Perla - OZ Belá spolu s L4: 20/30/30
25 - Juh II - Soblahovská - Perla - OZ Belá (vybrané 3-4 spoje cez Nový Most do Záblatia, Zlatoviec resp. možno aj Orechového)
28 - Juh III - Dlhé Hony - centrum - žst - Sihoť spolu s L23: 30/60/60
50 trasa bez zmeny, tiež na znamenie všetko, celý víkend ako dakedy
Navrhol som dvojičky s dokonalým prekladom:
1+2 Juh I - stanica 20/30/60
11+22 Juh II - stanica 15/20/20
5+15 polokružne spojenie Zámostia s centrom jednou či druhou stranou na Juh I alebo II
8+18 Sihoť - Pod Juhom 15/20/30
4+24 Sihoť - Perla 20/30/30
23+28 Juh III - žst 30/60/60
3+13 Záblatie - centrum 30/60/60
linka10
1 - trasa ako je v špičke dokonalý preklad s L11, každá s 30 min. intervalom, s tým že na L1 v nárazoch aj nejaký spoj naviac, tak, ako to je aj teraz. Z Kubrej sa vracať počas prac. dní po 35 min. nie 30 ako teraz (zamedzenie prípadného meškania, lepší súlad s L11 ktorá je dlhá)
2 - v sedle a cez víkend stačí interval 80 min., avšak dokonalý preklad s L24 a 28, na úkor dvojky posilniť L24, ktorá je stále preťažená a Biskupice plnohodnotne obslúži aj prímestská doprava. Na Sihoti obojsmerne po Hodžovej.
3 - ponechať v súčasnej polohe
4 - zvážiť jej existenciu a vyťaženosť
5 - zrušiť spoj 12:57 z Juhu, namiesto neho pridať spoj 21:17 do AUO (mohol by ním ísť bus čo príde 21:00 na Juh I. z Kubrice)
6 - zrušiť zachádzky do Opatovej, myslím že až na školský spoj sú zbytočné, cez víkend po 17tej zrušiť jeden so súbežných spojov
7 - nová trasa: Juh II. - Soblahovská - nemocnica - Biskupice - (LOT - AUO) - Zlatovská - gymnázium - Soblahovská - Juh II.
8 - linku orientovať o pol hod. inak, najmä kvôli večernému súladu s L24 (sú to 2 večerné sihoťárske linky), cez víkend predĺžiť aspoň o hodinu jej prevádzku (najmäť zo smeru Juh-Sihoť). Na Sihoti obojsmerne po Hodžovej.
10 - zrušiť (nahradí ju L7)
11 - v špičke int. 30 min. na úkor zrušenej pôvodnej L7 a 17
12 - zrušiť (nahradí ju L17)
13 - ponechať v súčasnej polohe, cez víkend celodenný int. 120 min., zo stanice párnu hodinu 50, zo Záblatia nepárnu 15, 1 voz by zároveň mohol robiť L23 (vyšli by aj prestávky)
15 - zrušiť (nahradí ju L7 a 17)
16 - ponechať, tam aj späť po Hodžovej.
17 - nová trasa: Juh II. - Soblahovská - Braneckého - Zlatovská - (AUO - LOT) - Biskupice - nemocnica - Soblahovská - Juh II.
18 - počas prac. dní orientovať odchody zo Sihote o X:15, tak aby sa všetky 3 linky na Juh I. nestretli pri gymnáziu ako teraz, ale aby aspoň L11 a 18 išli v ako tak pol hodinovom rozostupe
19 - bez zmeny
20 - zrušiť (nahradí ju L7 a 17)
21 - bez zmeny
22 - bez zmeny
23 - zvážiť potrebnosť ranného spoja k Bille, sedlový interval 80 min. (dokonalý preklad s L28 40 min.)
24 - posilnenie int. na 40 min. (dokonalý preklad s L2 a 28 - 20 min. v sedle)
25 - bez zmeny
27 - preklad s L3 a 13
28 - sedlový int. 80 min., obojsmerne po Považskej
50 - bez zmeny