Reply on: draxter #8267:
veď mesto ako objednávateľ má presné štatistiky spojov na linkách a linky ako také tiež. Takže by nemal byť problém určiť základnú os s najvyšším hodinovým dopytom (predpokladám že tiež Juh - Dlhé Hony - žst - Sihoť) a podľa toho sa rozhodnúť. Potom ručiť najväčšie špičkové nárazové vlny (predpokladám 2,5,6,15,24 a 25) a podľa toho rozhodiť kĺbaky, NP vozy a zvyšok.No a takto ďalej, až by sme mali napr. niečo takéto v "x" napr.:
- linky kde treba interval 30 min celodenne (môj tip 1 a
- linky, ktoré treba posilňovať v špičke či iných častiach dňa o pridané spoje (2,5,8,13,15)
- linky, ktoré treba posilniť nasadením kĺbového vozidla v špičke (6,15,24,25)
- linky, ktoré budú premávať len v špičke (inej časti dňa) (4,7,12,16,17,19,20)
- linky, na ktorých niektoré spoje vyžadujú nasadenie kĺbového vozidla (1,22,24)
draxter