Reply on: Richard Ščepko #8106:
Ja som tam včera večer (na Legionárskej) prestupoval, no za ten krátky čas ma zaujalo, že z troch príduvších autobusov, len jeden zastal tak, že sa oprel o obrubník- nebudem menovať a konkretizovať tých, čo to neurobili, ale ten, čo zastal príkladne bol vodič z vozu 45, kedysi ho tu niekto pomenoval "Vodič Čert", určite viete, o ktorého sa jedná- tmavovlasý fúzkatý, a kedysi myslím, že jazdieval s TN-666AM, najmä z L6 si ho pamätám, klobúk dole pred týmto vodičom ? .. možno keď to nejde slušne, tak by to mohlo byť aj upravené v pracovnej zmluve nejako, podobne ako je zrejme trestané prípadné (nahlásené) nezastavenie na zastávke alebo fajčenie vo voze...Na margo pani Maslovej len toľko, že komunikácia s ňou na dopravné témy je ako hádzanie hrachu o stenu, je to skôr hľadanie dôvodov, prečo sa veci nedajú, ako reálny záujem o trenčiansku dopravu...
?
draxter
- kilometricky zrušený spoj linky 23 a nahradený spojom 28 = navýšenie km o trasu žst-Sihoť IV
- zrušenie spoja linky 2 = ušetrenie km o trasu Sihoť IV-žst-Biskupice
- takže logicky nahradenie spojov linky 2 a 23 spojom linky 28 znamená ešte ušetrenie km v úseku žst-Biskupice, čo by v prípade viacerých spojov mohlo byť navýšenie počtu spojov linky 24.
Výsledok: Juh III získa spojenie so Sihoťou častejšie než teraz, zrušia sa prázdne spoje linky 23; Sihoť namiesto spojov linky 2 bude mať zachované spojenie s nemocnicou linkou 28 a 24. Biskupice pre nezáujem cestujúcich prídu trochu skrátka, alebo môžu prejsť k Perle na linky 24 a 28.