Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Richard Ščepko #8106:
Ja som tam včera večer (na Legionárskej) prestupoval, no za ten krátky čas ma zaujalo, že z troch príduvších autobusov, len jeden zastal tak, že sa oprel o obrubník- nebudem menovať a konkretizovať tých, čo to neurobili, ale ten, čo zastal príkladne bol vodič z vozu 45, kedysi ho tu niekto pomenoval "Vodič Čert", určite viete, o ktorého sa jedná- tmavovlasý fúzkatý, a kedysi myslím, že jazdieval s TN-666AM, najmä z L6 si ho pamätám, klobúk dole pred týmto vodičom ? .. možno keď to nejde slušne, tak by to mohlo byť aj upravené v pracovnej zmluve nejako, podobne ako je zrejme trestané prípadné (nahlásené) nezastavenie na zastávke alebo fajčenie vo voze...

Na margo pani Maslovej len toľko, že komunikácia s ňou na dopravné témy je ako hádzanie hrachu o stenu, je to skôr hľadanie dôvodov, prečo sa veci nedajú, ako reálny záujem o trenčiansku dopravu...
?
Reply on: Richard Ščepko #8106:
súhlasím s tebou pokiaľ ide o tie kompetencie a záujem. Draxter by ti vedel povedať, čo všetko navrhoval, čo sa nedalo, ale potom priamo s primátorom zrazu vec išli... a to je práve to, čo TN vyčítam: jazda zotrvačníkom, bez toho, aby sa ušetrilo tam, kde sa dá jednoducho, resp. kde za tn istý balík peňazí môže byť služba efektívnejšia. Dole uviedol draxter jeden príklad za všetky s tým Záblatím.

S tým stĺpom: nepochopím, ako to mohol stavebný úrad takto odsúhlasiť, ako to niekto mohol takto naprojektovať: zasa riešenia od stola, lebo keby prizvali SAD-ku alebo aspoň jedného vodiča, mohlo to byť úplne inak. Za tie "prachy" mi to príde ozaj školácka chyba.

A nie, neboj sa, kým tu budeme my, nedáme dýchať tam, kde vidíme možnosti. Ja, draxter, marek či milan sa určite snažíme už roky a čo to sa aj podarilo. Chýba mi však naozaj spätná väzba z mesta, pretože som čakal viac; takže nie, nerezignujeme, to nie je v pláne, ale posledné polovičaté riešenia tak akosi zase zapadajú do koloritu MHD ?
Reply on: MA MHD #8087:
K bodu 3/:

Úplne súhlasím. Vyjadrenie som z SAD nedostal (k tejto fotografii http://imageshack.us/photo/my-images/607/6dkv.jpg/), preto sa v pondelok stretnem s pánom Forgáčom zo stavebného. Bolo by vhodnejšie sa na túto tému baviť s pani Maslovou (z Útvaru dopravy), ale tá dlhodobo nejaví (reálny) záujem o túto a ani inú problematiku z oblasti dopravy. Pritom ide o jej kompetenciu.
Osobne si myslím, že tlačiť na SAD by malo mesto aj v tomto prípade. Jedna vec je vytvoriť podmienky a druhá zmeniť myslenie podaktorých. Ak však existujú objektívne dôvody, prečo sa vodiči s týmto typom obrubníka nestotožnili, je treba hľadať riešenie. Chcem mu spomenúť aj ten stĺp verejného osvetlenia, ktoré sa tu objavilo. Takéto veci by sa mali riešiť komplexne. Je až príliš ľahké pokrčiť ramená a zhodnotiť to tak, že "veď sme na Slovensku".

Ak sú ešte nejaké objektívne výhrady k tejto zástavke, sem s nimi! Prípadne aj návrhy riešení. Ak my sami rezignujeme, tak to tu naozaj môžme zabaliť. Stále si myslím, že riešenie existuje. Veď cieľom je, aby boli spokojní cestujúci a samozrejme aj vodiči. Ak sa má v trende kasselákov pokračovať, tak nech sa vychytajú chyby hneď na začiatku. ?
Reply on: Tedomík #8085:
Tá 13. hodina je podľa mňa celkom nešťastná (tie ďalšie som nepozeral). Nenadväzuje ani na vlaky (ani z BA, ani zo ZA) a ani na autobusy. Vyčítame TSK a ZSSK neschopnosť zosúladiť spoje a ani pri takejto akcii nejdeme vzorom. Alebo počítame, že všade musíme ísť autami? ?
Som nevedel, že pri kontrole revízorov sa spúšťa hláška "Prepravná kontrola. Pripravte si, prosím, cestovné lístky." Paráda?
Na zastavke Opatova-Nadjazd sa buduje na oboch stranach nastupny chodnicek,chvalim !!! Len skoda ze dalej nepokracuje,len na dlzku autobusu...chcelo by to aspon z jednej strany cesty po celej dlzke az po konecnu Opatova Druzstvo,ale to uz je na meste...
? slecna,ked chcete nastupit do autobusu na zastavke na znamenie,muste co? - KRICAT? ? -no skuste nabuduce ci Vam to pomoze...-skoro mi cvrklo dnes?
Reply on: draxter #8100:
mňa ešte vytáča to spojenie Záblatia s mestom linkami 3,13 a 27. Všimnite si, že v "a" sú diery na linke 13 o 6,8,9,11,12,14,16 a 20-tej hodine. Linka ide v rozhodujúcich časoch: 10:02, 13:02, 15:02, 17:02, 19:02.

Linka 3 premáva zo Záblatia do centra v "a" o 10:11, 14:11 a 17:11 (teda okrem 14-tej o 10 min po linke 13)

Linka 27 premáva zo Záblatia do centra v "a" o 08:27, 10:37, 14:37 a 17:07. To znamená, že okrem 8-mej hodiny ide vždy polhodinu po linke 3 a o 10-tej a 17-tej aj po linke 13! Keďže sú to hodiny (9,11,12,16-ta hodina) kedy nejde ani jedna z liniek 3,13,27 a naopak hodiny, kedy idú 2 alebo všetky 3 linky, malo by sa to rozložiť rovnomerne tak, že linka 3 pôjde o 9-tej,14-tej a 16-tej hodine a linka 27 pôjde o 8-mej, 11-tej, o 14-tej presne polhodinu po linke 13 a 17-tej polhodinu po linke 3, a potom možno hovoriť o výbornej dopravnej obslužnosti.
Reply on: milan001 #8099:
určite by to stálo za úvahu, pretože:
- kilometricky zrušený spoj linky 23 a nahradený spojom 28 = navýšenie km o trasu žst-Sihoť IV
- zrušenie spoja linky 2 = ušetrenie km o trasu Sihoť IV-žst-Biskupice
- takže logicky nahradenie spojov linky 2 a 23 spojom linky 28 znamená ešte ušetrenie km v úseku žst-Biskupice, čo by v prípade viacerých spojov mohlo byť navýšenie počtu spojov linky 24.
Výsledok: Juh III získa spojenie so Sihoťou častejšie než teraz, zrušia sa prázdne spoje linky 23; Sihoť namiesto spojov linky 2 bude mať zachované spojenie s nemocnicou linkou 28 a 24. Biskupice pre nezáujem cestujúcich prídu trochu skrátka, alebo môžu prejsť k Perle na linky 24 a 28.
Reply on: MA MHD #8098:
s tými 2/23 v prospech 24/28 dvíham tiež ruku hore! Linka 23 v "a" nemá opodstatnenie, ľudia po zoškrtaní 28 ani večer nejdú 23, veď načo aj, keď ide iba po stanicu. Rozhodne až na Sihoť by to bolo super. Veď na oboch koncoch 28 sú rozvíjajúce sa sídliská a nové bytovky, po ceste ide cez stanicu, okolo nemocnica a cez Dlhé Hony, to všetko sú vhodné lokality!
Reply on: draxter #8092:
Áno , tú pokazenú tabuľu na Hasičskej som videl aj ja keď som išiel 11. Ale vtedy bola z polovice celá čierna - v Trenčíne sú investície do tabúľ , kaselákov a pod. úplne zbytočné z čoho som teda smutný.

A s tými linkami 23 , 2 , 28 , 24 to by som súhlasil , presne na tom som sa rozčuľoval v piatok keď som stál na rozmarínovej a čakal na L11 a išli dve 23 a každá prázdna - autobus smer juh na linke 23 prišiel a v ňom iba šofér ,2 minúty tam stál aby nešiel popredu a potom prázdny odišiel . Takže keď chce SAD tak šetriť tak treba víkendovú premávku na 23 zrušiť , na 2 dať 120 min - a 28 dať 30 min. v špičke a 60 min. v sedle počas"x" a 60 min. v "a" a na L24 v "x" aj v "a" 30. min špička a 60 min. sedlo.
Dnes rano som prisiel k Laugariciu a mal tam 20 minut pauzu,pozeram ze nejaka kocka si chce naplnit kredit na kartu ale akosi je tam dlho,tak mi to nedalo a vysiel som za nou,ta hromzila,nadavala-ze to zase nefunguje,na co to je atd...a ja na to kukam -ved to nepise nic ze by to nemalo fungovat,pozical som si jej kartu,jej 5 ecok a nabil hned na prvykrat:) ,ta na mna kukala ako na maleho boha:) Ludkovia,pamatajte co ma naucil jeden moj majster v SOU LOT ked som povedal ze NEIDE TO! VSETKO IDE,len male deti neidu:) ? Treba pozorne citat instrukcie,byt kludny,ked aj vlku alebo pokrcenu bankovku automat nechce zobrat treba ju otocit alebo skusit vyrovnat a hned to pojde!
Reply on: kamaquashy #8093:
najlepšie je, že kedykoľvek idem okolo, nič sa tam nerobí, cez víkend už ani nehovorím! bazmeg toto je robota? veď to za dva dni nemám čo robiť!
Reply on: kamaquashy #8094:
len nabudúce by to chcelo:
a) zohľadniť aj postavenie stĺpov verejného osvetlenia, resp. iných prekážok tak, aby bus mohol bezpečne využiť celú dĺžku zastávky (údajne to je sčasti problémom)
b) školenie vodičov SAD ako majú zastavovať (neviem, možno aj bolo, ale výsledok vidíte sami)
Reply on: draxter #8092:
Neviem ci tie kasselaky su pre nasich vodicov cudzie, verim ze ti co jazdili v zahranici by ich mali poznat, ze sa kludne o ne mozu opriet. Ale zase my nevidime pozadie toho co sa potom deje v SAD, ak nahodou vodic poskodi autobus. Mozno ptreto aj vodici sa boja ist blizsie k tomu obrubniku, aj ked je nemozne na nom poskodit voz. Ved casom mozno zacnu vsetci zastavovat tak ako maju. LEbo dalsia zastavka s kasselakmi asi nebude, ked mesto vidi ako to beru vodici.
Reply on: draxter #8092:
Sa mi paci, ako som cital v Info TN alebo v inych nasich Trencianskych novinach, ze krizovatka pri hoteli Elizabeth bude do sviatkov sprevadzkovana a sviatky uz budeme chodit po normalnej krizovatke zo Sihote. Je 05.11. sviatky za nami a krizovatka stale rozkopana a nic sa tam nedeje. To ze to malo byt do konca oktobra je este aj na oficialnej stranke mesta Trencin :

http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=48827&s-cv-embeddedID=86221

Ale sak my Trencania sme si zvykli ze tu nic nie je tak ako nam slubia. Most mal byt hotovy uz ani neviem kedy, podchod Sihot-Pod Sokolice mal byt otvoreny pred zimou - prace su pozastavene. Ved naco. Ved Trencania vydrzia. Dakujeme?
takže pridám aj ja niečo z nedeľnej premávky:
- tabuľa odchodov na Hasičskej bola pokazená, nejaké hakybaky na nej, čas 5:50, nejaké ciele, ale inak nepoužiteľná absolútne!!!
- aj ja som, žiaľ, videl asi 3 busy, čo stoja cca 30-50 cm od kasseláku ?
- linka 23 jazdí v "a" žalostne prázdna, stálo by za úvahu ozaj ju vymeniť za 28, ktorá bola obľúbená. Takto sa síce ušetrili nejaké km, ale myslím, že ak by sa zredukovala 23 a 2 v prospech 28 (24), bolo by to určite lepšie!
Reply on: milan001 #8076:
nebolo by mozne posunut aspon o 5 minut neskor odchody spojov smer Juh?
vlaky maju od bratislavy prichod cca xy:21 autobusy xy:25 a pritom vlaky aj kvoli modernizacii tych 5 minut meskaju velmi casto 😕
Reply on: Marek6283 #8088:
Veru , z ľuďmi sú zážitky !
Čo sa týka tej päťky tak aj mňa napadlo že meškala ale posledná išla pred trištvrtehodinou a ďalšia až za 10 minút , tak neviem...

Ozaj , dnes je rok od zmeny CP 3.11.2012-3.11.2013 - úprava CP od 3.11.2012 ,upravoval sa ten redukovaný od 18.8.2012?

Ozaj , automat na cestovné lístky je už pred kanceláriou SAD ale niekam tak ako som hovoril zmizla aj tabuľa odchodov MHD a zatiaľ sa nikde neobjavila!!!????
Reply on: MA MHD #8087:
Posilová doprava? Skôr meškajúci spoj ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.