Reply on: Richard Ščepko #7950:
je to asi takto:- trenčianske NP/LE vozidlá majú výšku zníženej podlahy na úrovni 320-330 mm, k čomu je kasselák svojimi rozmermi prispôsobený. Kneeling by mali mať Citelisy, neviem ako Crosswaye. Pri kneelingu by to malo byť zárovno.
- plošina je v TN manuálna, ale tá s kasselákom nesúvisí, teoreticky s jej pomocou by sa malo dať vysadnúť aj na takých zastávkach, čo nemajú nástupnú hranu: Saratovská ZŠ, Sihoť IV...
MA MHD
na stránke ZSSK som už našiel nový GVD pre vlakovú dopravu 2013/2014. Je celkom fajn ale sa mizdá že vlaky IC sú dosť obmedzené čo nechápem lebo chodza plné. Veď posúdťe sami:
GVD trať 120: http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_13_14/konecny_navrh/120_0.pdf
GVD všetky trate: http://www.slovakrail.sk/sk/preprava-osob/tratove-poriadky/konecny-navrh-gvd-2013-20140.html
Ozaj , cez víkend som sa bol pozrieť na tú vístavu MESTSKÉ ZÁSAHY a je to fakt zaujímavé. Naviac ma zaujali návrhy rekonštrukcie zástaviek MHD a návrh zelených prístreškov pre cestujúcic , PARK PRE ÚSPECH , rekonštrukcia parku Gen. M. R. Štefánika alebo aj návrh úpravy zástavky Hasičská a Rozmarínová , gymnázium.
Čo sa týka toho káseláku na prvý pohľad pripadá vysoký ,ale netreba sa toho báť lebo napríklad v Žiline majú podobné typi vozidiel a káselák tam používajú od roku 2007