No budem sa tam musieť ísť pozrieť. Cez víkend som sa dostal len po Braneckého. Inak pri otváraní výstavy Mestských zásahov, ktorá je na námestí sme sa s primátorom chvíľu rozprávali aj o kasselskom. Spomínal mi, ako určitá skupina argumentovala zbytočnosťou a hlavne žiadali o zmenu obrubníka, aby sa niečo ušetrilo. Ak je to naozaj tak (mám to len z jedného zdroja), potom niektorí ľudia sú naozaj mentálne niekde inde. Keď sa už raz začalo, verím, že sa to stane štandardom.
Ta Legionarska vyzera uzasne,ale nemozem si pomoct,ten obrubnik sa mi zda vysoky pre NP vozidla,dufam ze ma len oci klamu:) Inac klobuk dolu za prevedenie...a po tom novom kusku asfaltu sa tiez radost previest,take by mali byt vsetky cesty pre autobusy...
No teraz bude na meste resp. stavebnom urade, aby dobuducna zadefinoval pre to volne uzemie po Opatovu nejake poziadavky a dotlacil developerov do vyvolanych investicii. Teraz je to s nejakou vacsou vystavbou v Trencine utlmene, ale ktovie co bude za par rokov.
takže nový otoč nebude ? Chcelo by to potom niečo urobiť s tým dnešným, nevyhovuje ani parametrovo ani kapacitne. A to ešte donedávna s postupujúcou výstavbou sa uvažovalo aj s predĺžením k Novej Kubre. Snáď aspoň obslužná komunikácia poza VÚO sa dorobí, lebo teraz je Sibírska jediná "nelegálna" jednosmerka: miesta nikde, ale autá veselo parkujú aj v jazdnom pruhu.
Jarmila Maslová, útvar stavebný, životného prostredia, dopravy a investícií:
Informácia, ktorú poskytla hovorkyňa ŽSR, nie je celkom presná. Pôvodne síce malo byť vybudované aj nové obratisko pre autobusy, ale napokon z dôvodu, že v uvedenej lokalite nekončia žiadne linky MHD, sa od tohto zámeru upustilo. V priestore pri novom podchode pre chodcov bude vybudovaná odstavná plocha pre automobily.
poslednú dobu, už je to viac než 8 rokov, veľa študentov z TN a okolia dochádza do Brna. Tak som si pozrel, koľko autobusov a kedy do Brna jazdí a ako je na tom prípojovosť MHD. Áno, v nedeľu je obľúbený jediný vlakový spoj o 17:21, s prestupom v Teplej a na Vláre, v Brne je človek 21:03.
Busy: 0:20 a 1:15 (2,4,7), 2:05, 2:15, 3:30, 7:15x, 7:45x, 8:00, 8:45g, 11:35, 13:30(5), 13:45, 13:45(7), 16:40(3,7), 16:50, 16:55, 18:20(7), 20:30(7). Čo myslíte, na ktoré spoje sú dobré prípoje?
Na webe ešte nie, ale do 2 týždňov by tam mali byť všetky. Zároveň by sa mali periodicky zverejňovať na trencin.sme.sk (každý týždeň jeden). Aspoň tak to bolo prislúbené z Petit pressu (vydavateľ Trenčianskych a Echa)
Viem, že projekt Mestské zásahy nie je len o dopravných riešeniach, no snáď ma nezlinčujete. V rámci odovzdaných projektov sa 4 návrhy týkajú riešenia konkrétnych zástavok MHD (aj tú diskutovanú Braneckého). Preto by som Vás chcel všetkých pozvať na otvorenie výstavy projektu Mestské zásahy Trenčín, v rámci ktorej bude vystavených 37 projektov - mestských zásahov navrhnutých architektmi, záhradnými architektmi aj umelcami na zlepšenie a skvalitnenie verejného priestoru v meste Trenčín.
V deň zahájenia výstavy bude k dispozícií brožúrka s prezetovanými návrhmi vydaná pre túto príležitosť.
Sobota 7.9.2013 o 15:00, Mierové námestie, Trenčín (pri Morovom stĺpe)
určite, ale dá sa to aj bez toho, aby sa križovatky riadili jednotne, jednoducho sa urobí skúška s meraním času a rýchlosti a je to. Len by to chcelo skúšať.
Ja si uplne myslim, ze by stacilo, keby sa tie semafory nastavili na zelenu vlnu, tak ako to byva v zahranicni bezne. U nas, co jazdim, viem ze to doteraz nie je nastavena. Su tu urobene uzly, ale celkove prepojenie chyba. Krizovatka pri Tatre je spojena len s krizovatkou k stanici. Krizovatka pod mostom je spojena len s krizovatkou na most. Krizovatka pri Perle je spojena len s krizovatkou pri AGIPe. Medzi tymito uzlami chyba prepojenie, co dost spomaluje premavku. V nemecku som v kazdom meste kde je hlavny tah videl semafory aj s radarom, co znamena, ze ked niekto siel rychlejsie ako bolo dovolene, automaticky mu naskocila cervena a trosku ho zdrzala. Domaci chodili predpisovo, lebo vedeli, ze len tak sa da dodrzat zelena vlna. Lenze u nas na nic nie je. Technologia je, len penazi samozrejme nie je.
V smere k Maxu by svietila zelená, no po stlačení dopytového tlačítka by začalo odpočítavanie (pre informáciu ľuďom, ktorí by čakali na priechode). Po prepnutí na červenú v smere k MAXu, by chodcom nabehla zelená. Na frekventovaných priechodoch v zahraničí semafór s časovačom (a displejom) nie je až taká nebežná vec. Ale možno by nás trenčiansky dopraváci vysmiali ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Richard Ščepko