Reply on: LikkleM #7595:
Drahá používateľka, nikto tu nemá stupídne odpovede, konštatuje sa tu len fakt, ktorý Vám mal byť známy už pri registrácii. Tento web nie je webom ani dopravcu, ani objednávateľa ani kontrolného orgánu, takže kľud. Ani my sme nevypadli z nosa Vám, takže nabudúce skúste použiť najprv rozum a rozpamätať sa na kľúčovú otázku registrácie. Dištancovať sa môžeme kaurát od takých prispievateľov ako Vy. Vo zvyšku nemôžem inak, ako odporučiť príspevok kolegu číslo #7597. ?
milan001
- máme 4(5) kĺbových vozov, tak spravím obehy v prvom rade pre tieto vozy. Po rannej špičke, kedy jazdia najmä 1,6,8,15,22,24 a 25 by som spravil to, že jeden nechám na osmičke celé sedlo (vtedy má osmička len jedno poradie a stíha točiť za hodinu), dva dám na jednotky (prípadne s prejazdom na 22) a jeden na linku 24, alebo 15 (posledný môže mať delenú). V popoludňajšej špičke ich opäť dať na najplnšie spoje liniek 2,6,15,22,24 a 25 a do večera zase na linky 1, 8. Premávku skončia o 20.00, prípadne ak ešte sú preplnené posledné spoje linky 5 a 6 zo Zámostia alebo niečo iné, tak tam (24,25, neviem...), prípadne z hokeja.
Na linke 1 by teda boli v zásade hlavne kĺbové vozy, keďže jazdí každých 30 min skoro po celý deň (ak by to rozchodila #61, tak hlavne ona).
Na linke 8 by bol jeden kĺbový voz v sedle dopoludnia i po špičke popoludní, v čase špičky by som na osmičku dal krátke Citelisy, sú to najkapacitnejšie sólo vozy, priestorovo pre MHD najvhodnejšie.
- to je pre Juh II základ, linky 1 a 8 (+ to čo ostalo z 22) je základ.