Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Takže prvou linkou, ktorá v súvislosti so stavebnými premenami Trenčína v budúcich rokoch zmení trasu, bude linka 21. Spôsobí to práve výstavba nadjazdu v Opatovej uzavretie súčasného priecestia pre automobilovú dopravu. Linka 21 zo zastávky Nová Kubra bude mať zriadenú zastávku v oboch smeroch v mieste odbočenia na nadjazd (ešte pred začiatkom súčasnej výstavby v Opatovej od Sihote) a napojí sa na cestu I/61 (podľa parametrov táto by mala byť prebudovaná na 4 prúdovku) a odbočením cez ul. Niva sa vráti späť na Opatovskú, pričom pred napojením bude opäť zastávka v oboch smeroch, ďalej po existujúcej trase.
Reply on: Petrox #7578:
jasné, spomenul si, veĎ ja to len v dobrom, že celkovo sme tu konštatovali zlepšenie dsiciplíny, a zrazu toto ?
Reply on: kvorka #7577:
Ked sa lepsie pozries, prave tento neduh som nahodou medzi vodicmi spomenul. Chudak dedko, co ti poviem, ktovie kam musel od posty masirovat...
už začína modernizácia trate 120:
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=84400
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=84403
- zahájenie výstavby nadjazdu v Opatovej

Petrox: asi si niekoho prechválil z vodičov našej MHD, "expres na linke 3":
Dobry den, nemam vedomost o tom, ze by doslo k zruseniu zastavky MHD Ludovita Starka alebo k jej zmene na zastavku "na znamenie". 9. januara som cestoval linkou c. 3 (autobus c. 16) s odchodom o 15.40 z Juhu. Uvedenu zastavku vodic doslova preletel bez zastavenia, lepsie povedane bez spomalenia! Som uz starsi clovek a nemozem byt nastupeny v pozore pri dverach, 30 metrov pred zastavkou a pritom dobre viete ako sa aj mladsim ludom tazko vstava na danom useku, ked sa autobus ruti zakrutou dole z mosta. Nakolko bol autobus plny, nemal som pristup k signalizacnemu tlacitku. Mozno Vam to nepride, ale pre 70-tnika a v zimnom odbdobi to bola od dalsej zastavky riadna zachadzka. Ocakavam Vase vyjadrenie k dotazu - je uvedena zastavka uplne zrusena alebo je na nej potrebne signalizovat vystup? Dakujem!
Odpoveď:
Matej Chudík, SAD Trenčín: Zastávka Ľ. Stárka nie je zastávkou na znamenie. Síce ide o zastávku s minimálnou frekvenciou cestujúcich, doporučujeme, aby si cestujúci, ak im je to umožnené, stlačili tlačidlo na výstup. Vodič bol poučený, aby na spomínanej zastávke zastavoval. Za spôsobené komplikácie sa ospravedlňujeme.

Jarmila Maslová, útvar stavebný, životného prostredia, dopravy a investícií:
Vodič autobusu je povinný na zastávke (pokiaľ táto nie je označená ako zastávka na znamenie) zastaviť bez ohľadu na to, či cestujúci stojí pri dverách alebo nie, resp. či nejaký cestujúci čaká na zastávke. Dodržiavanie povinnosti zastavovať, ale aj dodržiavanie cestovného poriadku bude z našej strany kontrolované.
Reply on: Petrox #7574:
a v tomto má od všetkého kľúč objednávateľ - mesto. SAD-ka jazdí toľko a poskytuje tie služby, takže je na zamyslenie, prečo sa obmedzuje MHD, ak nás čaká hektické obdobie čo do dopravnej situácie. Neplatí totiž zdanlivá rovnica, že škrtom vozokilometrov sa ušetrí. Môže to byť totiž presne naopak. Zrušíme spoje, ktorými šlo menej ako 10 ľudí. Dajme tomu že ich je 20. To je spolu už o 2000 prerpavených ľudí menej. Avšak počest vozidiel potrebných pre MHD to neovplyvní, vodič meisto jazdy na spoji má pohotovosť v práci, takže to zásadne neovplyvní ani mzdové nároky. Ušetrí sa PHM, niečo na mzdovej zložke, ale z MHD odišlo 2000 ľudí a možno ďalší, ktorým spoj vyhovoval občasne. Celková dopravná obslužnosť ide dole. Áno, dopravca obnovil vozový park, zaviedol niektoré novinky (nástup 2 dvermi, PCL), ale terba si uvedomiť, že dopravca urobí čokoľvek, o čo požiada objednávateľ, ktorý to zaplatí. V tomto smere je chybou, že nie je definovaná pre jednotlivé časti mesta základná dopravná obslužnosť (t.j. minimálny interval), ale sa jednoducho škrtajú spoje závislé aj od obehu vozidiel. Potom sa stane to, že linka 6 je v "a" nepoužiteľná, ráno sa v "a" je pomaly problém dostať z Juhu na stanicu a podobne. Jednoducho povedané, sú linky ktoré majú progres a mal by tomu zodpovedať aj ich cestovný poriadok a sú linky, ktoré sa časom alebo administratívnym zásahom degradovali na "posiláky". Je nemysliteľné aby na hlavnej prepravnej osi - Juh - centrum - Sihoť (spájajúcej 3/4 obyvateľstav mesta) bola hodinová medzera v ktorom koľvek čase. Áno, disciplína vodičov išla rapídne hore, označovanie vozidiel tiež, zastavovanie na zastávkach takisto. Ale stále sa MHD berie ako nutné zlo, hoci TN je svojou polohou a rozložením na ňu odkázaný. Problémom je tiež, ak sú spojené dve konečné s rôznou intezitou - narážam na kĺbové autobusy, ktoré by mali jazdiť na trasách kde, je vo väčšine jazdy potrebné kĺbové vozidlo. Druhá straban mince je, že sa aj eliminovali prejazdy prázdnych vozov, ale ako vidíme spojenie Juh - Zámostie skončilo o ôsmej večer. Hoci všetci vidíme že 3-4 vozy aj tak idú naprádzno do garáže. Lenže to by chcelo zmeny robiť nie len s ekonomickým akcentom, ale aj v prospech cestujúceho (za takú považujem zmenu tarsy nočnej linky).

Budem sa opakovať keď poviem, že predchádzajúci CP nebol zlý, ale malo sa vylepšiť do, čo sa vylepšiť dalo. Súčasný je určite lepší než ten dočasný, ale jeho výsledkom je ozaj veľká redukcia a zase pokles počtu prepravených osôb. Čakať cez víkend hodinu na svoj spoje je veľa: de facto až na niekoľko odchodov linky 1 ŽIADNA LINKA nepremáva ani v intervale 30 min. Z Juhu II teraz víkend vyzerá takto (medzi 08:00 a 20:00)
a: 15(22) 25(8) 45(1) - čiže tri linky jazdiace v pravidelné časy, medzi ktoré občas náhodne ešte ide linky 3 a linka 21 a linka 25 do Tesca. A to je nesystémové, pretože z intervalu 20 min teraz interval nie je, a niekto idúci do centra si na svoj spoj počká 10, 20 alebo dokonca 30 min! Nehovoriac o ostatných mestských častiach. Tu je zaujímvé, že linka 11 si drží svoju vysokú obsadenosť roky. Rozhodne súčasný stav postihol najmä linku 8,17,22 a 28, čo z poľhadu sídliska Juh nie je ideálne.
Reply on: Petrox #7574:
To by tu chcelo inovácie a výrazné zmeny. Čo tu boli inovácie posledných pár rokov (označovače pri 2. dverách, nové autobusy) to nestačí. Keď tu bude MHD frčať, potom možno ľudia budú MHD používať viac. A že TN je malé mesto na výrazné inovácie a zmeny ako argument neobstojí.
Nahodili ste velmi trefnu temu a uprimne, mozem len podciarknut vase momentalne skusenosti. Uz je to nejaky ten rok, co si kladiem otazku – kam sa podelili typicky napraskane spoje?! A to nielen v rannych ci popoludnajsich spickach. Spominam na obdobie povedzme spred rokov 2006-2007, vtedy bolo nemyslitelne, aby ste sa v exponovanych casoch pozerali skrz vozidlo na druhu stranu. Volnych miest k sedeniu 0 a priestor k statiu bol vyuzity do maxima. Ikarusy, neskor aj 961-tky na linkach 1, 8 alebo 15 ci 22 sa len tak prehybali v klboch. Dnes vidite “osmicku” vo vsedny den, pred osmou na Hasicskej a mate dojem, ze je konecne vikend. Na druhej strane, chyroval niekto pred rokmi o pravidelnych kolonach do tretiny Soblahovskej? O hadovi z aut, ktory by sa tahal od OMV na Elektricnej k Dukle? Samozrejme, ze toto vsetko nie su niekdajsi klienti trencianskej SAD, no nic nezmenime na tom, ze spusta pravidelnych cestujucich si povedala dost! Sklonuje sa tu komfort, suhlasim ze ide o dolezity faktor, ale co znamenal komfort v nasej MHD pred 10 rokmi? Priatelia, kam sa za poslednu dekadu vystverali sadzby cestovneho, to uz nie je ani do placu, clovek sa musi smiat! Je nepredstavitelne, aby pri 3-clennej rodine s dvoma dospelymi a 1 dietatom, prestavala byt MHD konkurencieschopna voci individualnej preprave a to som to s tymi 3 clenmi mozno aj prehnal. Ze by bez navysovaia cestovneho MHD objektivne neprezila? To v dnesnej dobe nikoho nezaujima, je to problem dopravcu ako akciovej spolocnosti a kazdy kto potrebuje pravidelnu dopravu si zvladne prepocitat mesacne naklady a zariadi sa podla toho. Trencianska MHD sa za posledne roky posunula jedinym smerom – kvalita vozoveho parku + mozno system nastupu. Vsetky ostatne, pre cestujucu verejnost klucove faktory, isli do *ovien. Je draha, nekoncepcna, nespolahliva, neperspektivna. Jeden by si povedal, ze pri takejto konstelacii spravi dopravca vsetko pre maximalnu spokojnost toho “torza”, co ostalo z pravidelnych uzivatelov hromadnej dopravy. Kdeze! Tu sa radsej de facto vyblokuje moznost dobijania kariet priamo vo vozoch, proste absurdum. Vodici? Samozrejme, treba uprimne priznat obrovsky posun k lepsiemu, od mnozstva agresivnych ozranov z cias socializmu sme spravili uzasny pokrok. Napriek tomu sa aj dnes bez problemov stretnete s aroganciou a drzostou, s urazanim a hysterickym vrieskanim po cestujucich, nezastavenim na zastavke a pod.. Paradoxne, v 99% pripadov je to u starych medvedov, kedze mladi dnes velmi dobre vedia, co to znamena udrzat si zamestnanie. Skratka a dobre, pri takom vyvoji akym sa to ubera poslednych 5 az 7 rokov to vidim na jeden velky otras v nasej MHD do niekolkych rokov. Netrufam si odhadovat kedy a v akom rozsahu, ci tu bude hromadna doprava frcat len v rozmedzi 06.00-18.00 alebo sa uplne zrusi vikendova/sviatocna prevadzka, neviem, no momentalne tu nevidim nic, co by malo prinavratit ludi spat do autobusov.
Reply on: draxter #7572:
Akurát večer na tej linke č. 1 stačia aj sóla. Keďže napr. pred poslednou linkou č. 1 ide aj č. 23 cestujúci sa rozložia.
Reply on: linka10 #7571:
presne tak nejako. Ak chceme, aby ľudia s MHD nemizli, ale prípadne ju využívali viac, musia vidieť komfort vtedy keď to potrebujú. A preto rozhodne spoje linky 1 by mali byť po celý deň kĺbové ako píšeš.
Reply on: kvorka #7570:
Páni chodím MHD veľa a chodil som aj kedysi, ale počet cestujúcich v minulosti a dnes sa nedá zrovnávať. Čiže podľa mňa cez víkendy kĺb určite nie, pokiaľ sa nejedná o nejaké špeciálne udalosti (L24 a 25 pred Vianocami, L18 na Všetkých svätých).
Čo sa týka nasadenia kĺbov v týždni ešte by som pridal na L24 konkrétne o 10:40 od Lauga a 11:10 zo Sihote, nech je celé doobedie kĺbové. Prípadne doplniť kĺbové spoje na L1 hlavne asi doobedu namiesto tých ktoré sú sólo, tak aby žiadny kĺb počas dňa nemal zálohu keď máme len 4, aby boli využité.
Reply on: MinoSUN-55 #7569:
Kedysi, cez víkend si iné ako hamroniku nevidel na linke 1,5,8,15,18,22. To bolo 6 Ikarusov (na linke 15 to boli prejazdy z L5/18/22). Dnes, keď sa víkendový rozsahu znane zredukoval hlavne na trase Juh II - stanica a Juh III - stanica, resp. Sihoť - Zámostie, by sa museli obehy urobiť tak, aby harmonika premávala len na spojoch tých liniek, kde by mala opodstatnenie. Dnešné víkendové obehy by totiž v prípade nasadenia kĺbu znamenali, že by sa možno kĺbak objavil v Nozdrkovciach, Záblatí či Opatovej (kde je samozrejme zbytočnný). Ak by sa ešte doladil víkednový CP pokiaľ ide o obehy, tak by jedna harmonika mohla jazdiť L1, druhá L8 (najmä po tom, čo boli zrušené spoje linky 22, ktoré duplovali osmičku od Hasičskej). Dnes by to asi stačilo.

V pracovné dni by určite bodla harmonika na osmičku, ale cestovanie do OC Laugaricio ukazuje, že by sa hodila aj tam. Dnešné 4 funkčné kĺby (teda podstav jedného kĺbového vozidla oproti minulému roku) by som určite riešil. Lebo redukcia MHD a tlačenica len ľudí z MHD vyháňajú, najmä keď bdue teraz dôležité zvládnuť dopravné obmedzenie v meste, ako vraveli pán primátor.
Reply on: draxter #7567:
Presne ako hovoríš a možno aj 2-3 by sa sem hodili. Kedysi, keď si pamätám za mladých čias som na uliciach častejšie vídal kĺbové autobusy (Ikarusy) ako obyčajné Karosy. ☺
Reply on: draxter #7567:
Som ani nevedel že máme aj kĺbový citelis ? nikdy som taký v meste nestretol ? až jeden dokonca...
Tak mieto nášho slávneho CItelisu 18M by možno bolo fajn využiť takúto možnosť: http://imhd.sk/bb/doc/sk/11732/SAD-Zvolen-ponuka-na-predaj-klbove-autobusy.html
Hlavne že vysolia 84000 za svetelnú signalizáciu Štefánikova-Kukučínova a 46000 na opravu chodníkov na Kukučínovej - to vyrieši problém zopár ľudí, ale 150000 na opravu Oaptovskej pre tisícky ľudí nie sú. Potom sa rozhegajú kompletne aj všetky busy a mesto bude cvakať vyššie opravy. Naozaj, logické riešenie ? Hanba!
to je čo za humor na Opatovskej? Že vraj 30km/h obmedzenie pre diery. A mesto njanoviš opäť potvrdilo, že povrch sa NEBUDE súvisle opravovať, zase len výtlky! Môj ty kokos, 11-tisícová hlavná os druhého najväčšieho sídliska ostáva ako tankodrom v Leningrade!
Tu u vás preto, lebo sú tam aj linky zasahujúce do Trenčianskeho kraja a keďže Nové Mesto nad Váhom nemá svoj blog, uznal som za vhodné, že tieto informácie bude vhodné umiestniť aj sem.

Niektoré trasy liniek obsluhujú (takmer identicky) aj spoje SAD Trenčín a ľudia v lokalite patriaci do tejto oblasti informácie využijú. Preto.
Reply on: lukisho #7562:
pekne podrobné, ale prečo tu u nás? TN sa to nejako netýka ?
ZMENA CESTOVNÝCH PORIADKOV PRÍMESTSKÝCH LINIEK SAD TRNAVA OD 23.1.2013:

203402
Vložená zast. Ardanovce, Dvorec medzi zast. Ardanovce. a Šalgovce, ZŠ
Spoj č. 26 – zapracovaný čas. údaj 08:37 hod na vloženej zast.
Spoj č. 28 – znovu zavedený spoj; znam.: „6,40“; Ardanovce 10:30 hod – Hlohovec,Hlohová ul. 11:15 hod
Spoj č. 3 - znovu zavedený spoj; znam.: „6,40“; Hlohovec,Hlohová ul. 12:15 hod – Ardanovce 13:00 hod
Spoj č. 23 – posun spoju z 12:35 hod na 12:45 hod
Spoj č. 40 – posun spoju z 13:25 hod na 13:35 hod
Spoj č. 38 – posun spoju z 13:25 hod na 13:35 hod

203403
Spoj č. 26 – zrušená pozn. nad spojom „pokračuje......“ (už nie je aktuálna)

203404
Spoj č. 12 – zrušené čas. údaje na zast. Bučany, mlyn (sťažnosť), zmena znam.: z „X,21“ na „X,57“
Spoj č. 32 – (kópia spoju č.12, ale zapracovaný čas. údaj na zast Bučany, mlyn); znam.: „X,71“

203405
Spoj č. 1 – zrušená pozn. nad spojom „možnosť prestupu......“ (už nie je aktuálna)

203408
Spoj č. 31 – úprava pozn. nad spojom = čaká spoj 20/204421 max. 5 min. na zast. Kľačany, žel.zast.

203410
Spoj č. 22 – zrušená pozn. nad spojom „pokračuje......“ (už nie je aktuálna)

203415
Spoj č. 101 – zapracovaný čas. údaj 14:50 hod na zast. Trnava, AS
Spoj č. 5 – úprava trasy spoju; zapracovaný čas. údaj 10:21 hod na zast. Šúrovce, Nová ul.; úprava čas.
údajov na zast. v obci Šúrovce
Spoj č. 8 – úprava trasy spoju a čas. údajov po trase; zapracovaný čas. údaje na zast. Šúrovce, Valtov Šúr a Šúrovce, žel.st.;
Spoj č. 56 – zrušená pozn. nad spojom „čaká prichod......“ (už nie je aktuálna)

204402
Spoj č. 24 – posun spoju z 11:45 hod na 11:40 hod

204405
Spoj č. 12 – zrušený („X,21“)
Spoj č. 10 – zrušené znam. „6,+,40“ nad spojom (zlúčenie spojov č.12 + č.10)

204408
Spoj č. 37 – zrušená pozn. nad spojom „čaká......“ (už nie je aktuálna)

204416
Spoj č. 14 – zapracovaný čas. údaj 06:35 hod na zast. Trebatice, štadión s pozn. „len na výstup“

204420
Spoj č. 9 – posun spoju z 06:05 hod na 06:00 hod

204425
Spoj č. 2 – posun spoju z 09:30 hod na 09:25 hod

205401
Spoj č. 6 – posun spoju z 06:25 hod na 06:20 hod

205402
Spoj č. 2 – úprava čas. údaju na zast. Senica, AS na príchod 07:25 hod; + 5 min jazd. doby
Spoj č. 18 – posun spoju z 15:45 hod na 15:50 hod v úseku od Moravského Sv.Jána po Senica, ZK SH;
+5 min. jazd. doby; príchod Senica, AS 16:50 hod

205403
Spoj č. 14 – posun spoju zo zast. Kúty, Kovotvar z 14:05 hod na 14:10 hod; +5 min. jazd. doby

205405
Spoj č. 28 – zrušený čas. údaj na zast. Senica, Čáčov, MŠ
205408
Spoj č. 3 – rozdelený na 2 spoje:
a) Spoj č. 3 = zmena znam. z „ X,21“ na „X,71“ (trasa bez zmeny)
b) Spoj č. 43 = „nový“ (kópia sp.č.3, len predĺžený po Koválovec); znam.: „X,57“ Senica, AS 06:10 hod – Koválovec, OcÚ 06:55 hod
Spoj č. 7 – posun spoju z 06:20 hod na 06:25 hod; -5 min jazd. doby v úseku Senica – Jablonica; príchod spoju na koneč. zast. zostáva bez zmeny
Spoj č. 27 – posun spoju z 14:10 hod na 14:15 hod
Spoj č. 28 – posun spoju z 14:25 hod na 14:35 hod

205409
Spoj č. 7 – posun spoju z 15:05 hod na 15:20 hod
Spoj č. 12 – posun spoju z 15:15 hod na 15:30 hod

205410
Spoj č. 3 – posun spoju z 05:35 hod na 05:25 hod
Spoj č. 33 – posun spoju z 22:14 hod na 22:10 hod
Spoj č. 8 – zapracovaný čas. údaj 06:34 hod „len na znamenie“ na zast. Pl. Podhradie, žel. zast.

205411
Spoj č. 4 – posun spoju v úseku od Jablonice po Senicu; + 5 min jazd. doby; zmena príchodu na koneč. zast.
Spoj č. 26 - úprava čas. údaju na zast. Senica, AS na príchod 16:50 hod; +10 min jazd. doby
Spoj č. 28 – posun spoju z 19:51 hod na 19:45 hod

205414
Spoj č. 17 – posun spoju z 14:45 hod na 15:00 hod
Spoj č. 23 – posun spoju z 16:40 hod na 16:50 hod

205415
Spoj č. 2 – nový spoj (zapracovaný prejazd do spoju); znam.: „ X,71“; Brezová p.Br. 08:10 hod – Senica, AS 08:50 hod

205418
Spoj č. 10 – oprava čas. údaju na zast. Kúty, žel.st.
Spoj č. 12 – posun spoju z 06:55 hod na 06:50 hod

207407
Spoj č. 12 – na zast. Bučany,mlyn a Bučany, Ilona doplnená pozn. „len na výstup“
Spoj č. 35 – nový; znam.: „X,57“ Trnava, AS 14:40 hod –Trakovice, rázc. 15:05 hod; posila k 203404/12 Bučany
Spoj č. 30 – nový; znam.: „X,57“ Trakovice, rázc. 15:10 hod – Trnava, AS 15:30 hod

207411
Spoj č. 6 – zapracovaný čas. údaj na zast. Trnava, Dohnányho ul.

207413
Spoj č. 36 – zrušená pozn. nad spojom „čaká......“ (už nie je aktuálna)

207414
Spoj č. 9 – posun spoju z 06:45 hod na 06:55 hod
Spoj č. 17 – posun spoju z 16:10 hod na 16:00 hod

207421
Spoj č. 11 – zrušená pozn. nad spojom „možnosť prestupu......“ (už nie je aktuálna)
Spoj č. 17, 21, 23 – zrušená informačná pozn. nad spojom a pod linkou

207424
Spoj č. 40 – posun spoju z 05:37 hod na 05:32 hod
Spoj č. 23 – posun spoju z 17:30 hod na 17:35 hod
Spoj č. 33 – posun spoju z 18:30 hod na 18:40 hod
Spoj č. 20 – posun spoju z 18:45 hod na 18:55 hod
Spoj č. 35 – nový; znam.: „X“ Trnava ,AS 05:15 hod – Hrnčiarovce nad Parnou, Sv.Martina 05:25 hod
Spoj č. 28 – nový; znam.: „X“ Hrnčiarovce nad Parnou, Sv.Martina 05:25 hod – Trnava, AS 05:35 hod
Spoj č. 37 – nový; znam.: „6“ Trnava ,AS 06:00 hod – Hrnčiarovce nad Parnou, Sv.Martina 06:10 hod
Spoj č. 42 – nový; znam.: „6“ Hrnčiarovce nad Parnou, Sv.Martina 06:10 hod – Trnava, AS 06:20 hod

207425
Spoj č. 3 – posun spoju z 05:20 hod na 05:15 hod
Spoj č. 28 – zrušené čas. údaje na zast. Hrnčiarovce n.P., Vinohradnícka ul. a Hrnčiarovce n.P., Sv.Martina; -5 min jazd. doby, príchod na zast. Trnava, AS 17:20 hod

Úprava textu informačnej pozn. pod linkou:
Linka 203410 sp.č.13; Linka 204406 sp.č.2; Linka 204413 sp.č.16; Linka 207402 sp.č.21; Linka 207404 sp.č.2; Linka 207405 sp.č.3; Linka 207406 sp.č.1; Linka 207408 sp.č.31; Linka 207411 sp.č.26; Linka 207412 sp.č.11

zdroj: http://sadtrnava.sk/news.php
z mestského portálu www.trencin.sk:
Otázka od: Jana, 31.12.2012
dobrý den chcem sa spytat, preco nizkopodlazne autobusy chodia iba po piatej hodine vecer a to niekolko za sebou a pred 16tou hodinou ani jeden?Mam kocik a tazko sa mi chodi do autobusu ktory nieje nizkopodlazny za odpoved dakujem
Odpoveď:

Matej Chudík, SAD Trenčín:
Dopravca prideloval nízkopodlažné vozidlá na linky, ktoré zastavujú na zastávkach v blízkosti nemocnice, Centrumu sociálnych služieb DEMY, nákupné centrá Laugarício, MAX. Nie je pravda, že by nízkopodlažné autobusy chodili iba po piatej hodine, ale chodia pravidelne celý deň. Okrem garantovaných spojov, ktoré sú v cestovnom poriadku označené "i", vypravuje dopravca ďalších 10 vozidiel, ktoré nemajú garantované spoje, ale sú nízkopodlažné a jazdia pred piatou hodinou.

- takých ľudí, čo si nevedia pozrieť CP milujem. Pre ďalších odporúčam aj tento sumár na imhd:
http://imhd.sk/tn/doc/sk/11330/Kompletny-zoznam-garantovanych-nizkopodlaznych-spojov-od-3-11-2012.html

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.