..po case jedna sutazna-lahucka-prazdninova otazocka: Kolko mame v SAD TN spolu klbovych autobusov?
(ako mala vyhra za spravnu odpoved bude to,co drzi vodic autobusu typu B952e po volante najviac v ruke ? )
Neviete náhodou kde presne zrazil dôchodkyňu na prechode v Trenčíne ten magor? Podľa TV Markíza sa vyjadril, že dôchodkyňa prechádzala pred prechodom pre chodcov, pričom záber z bezpečnostnej kamery dokazuje jasne, že dôchodkyňa bola na prechode a že vodič mal dosť času na zastavenie. Ale čo bol ďalší vrchol, keď sa pani policajtka vyjadrila, že je to v štádiu šetrenia či bude vznesené obvinenie. Tak 22-ročný kretén s nablýskanou Audinou spôsobí zlomeniny dôchodkyni, pričom tá sa nijak neprevinila a ešte tá fízelská šlapka povie, že je to v štádiu šetrenia, pričom je obrovské šťastie, že dôchodkyňu nezabil ? Milujem však s akou horlivosťou komentujú policajti a iní vybraní v telke vybrané "populárne" trestné činy ?
no ibaže v PD to domrvili. Nieže sú všeobecne SADky lakomé na kúpu 18m autobusov, ale už dokonca je pre ne problém aj kúpiť klasický 12m autobus, viď. Prievidza. Ja som mal to šťastie, že som tam bol cez prázdniny vždy, ale raz som zažil pri ceste s L50 aj dobrú tlačenku v 10,5m SORke. Môžem povedať, že MHD ma tam milo prekvapila a veľmi sa mi tam páčilo v PD a Bojniciach, no tými 10,5m to teda dopravca zabil ?
hej, jedno šťastie, teda aspoň dočasne... možno by nebolo od veci, tam trochu zjednodušiť linkovanie a niečo porobiť s tým vozovým parkom lebo tie 10,5m Citelisy sú ozaj výsmechom cestujúcim. To už keď sa SAD TT buchla po vačku a dokázala pre MHD v TT kúpiť viac 12m ako 10,5m, tak to je už čo povedať.
No v TN tiež robí SADka MHD, takže nikdy nevieš. Ani SAD ZV neboli vždy také "děvky" a teraz to je iná mafia a jak ondia MHD v BB ?
Tak tak, myslel som to všeobecne, že tu naozaj nikde nieje pravidelná nostalgická linka, či už na prímeste, MHD. V Čechách je naozaj toho slušne a kopec podnikov vlastní takéto historické vozidlá. Fakt v tomto veľmi zaostávame.
súhlasím. V BB je už teraz náhodná premávka historických 14Tr a 15Tr ? . Myslím si ale, že brefos to myslel všeobecne, nie na premávku 9Tr. T.j. že aj iné mestá by mohli usporadúvať niečo z histórie MHD, v TN je to určite Ikarus alebo RTO-čka.
No, existuje jeden kus 9Tr upraveny na napatie 750V, v Ceskych Budejoviciach. Ma vyzbroj z 15Tr na 750.
Inak ale premavka historickej 9Tr by na Slovensku podla mna davala zmysel len v BA a v PO, kde 9Tr-ky aj normalne jazdili v premavke. Inde by to bolo nieco ako "zavlecenie cudzej historie"
Snáď sa raz niečoho takého dočkáme v podobe Jurajovho RTO-čka alebo Ikarusu 280.87. Zašlá sláva týchto vozov na ich pôvodných linkách raz bude isto zaujímavá.
Oznamujeme cestujúcej verejnosti, že z dôvodu požiadaviek zamestnávateľa priemyselného parku dochádza od 1. 8. 2011 k úprave spojov na linkách č. 5, 6, 7, 15 nasledovne: http://www.sadtn.sk/?mod=novinky--oznam-pre-cestujucich
1. áno, už sme sa zhodli viacerý na tom, že je to TN-715AM. Proti TN-714AM hovorí usporiadanie odkien na odvrátenej strane. Proti TN-711AM jeho fotka na stanici na linke 1, proti TN-845BP zase široká bočná lišta.
2. ja si pamätám TN-711AM pôvodný. Občas sa mu nezatvárala posledná polovica zadných dverí, bol to veľký šrot, asi najpomalší Ikarus zo všetkých, hore juhom v roku 1996 ledva ťahal. Vo vnútri kĺbu mal fixkou napísané "Punk noi junx" alebo niečo také. Vydržalo to tam až do vyradenia ?
3. toto je pre nás všetkých veľká neznáma. Ak niečo zsitíš, daj vedieť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter