Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ja som zase študoval tú mapu 1987 a je tam pár zaujímavostí. Napríklad L10 sa otáčala za Sihoťou smer Opatová v blízkosti železničného prechodu. Ak je to prechod do časti Kubrá. L11 jazdila až hore do Kubrickej doliny. L8 nejazdila až na konečnú Saratovská, ale končila pri cintoríne-urnový háj,Dom smútku. Asi tam bude toho viac. ?
Páni, dostala sa ku mne informácia, že vraj kĺbový Ikarus sa zvykol objavovať občas na jednom spoji L2 v 90-tych rokoch. Okolo 12-tej podľa môjho známeho odbáčal pri fontáne ku knižnici na Sihoť. Zaujímavé info.
Reply on: kamaquashy #5841:
V mojich zaciatkoch posobenia v SADke chodieval so mnou 5:32 l.c.17 pravidelne na stanicu,vzdy riadne cakal na zastavke,no a ked nemal na autobus,chodil peso,potom o 11:00 zase isiel domov na obed a poobede uz bol znova na stanici az do vecera.Poznal kazdeho z nas,aj inych vodicov,sledoval kolko meskam ? ,kolko robim,kto je chory,kto ma poruchu... ? ,skratka bol lepsi nez tachograf... Nikdy som ho nevidel nahnevaneho,zamraceneho alebo zle naladeneho,a to som mu aj troska zavidel...a ked mi takyto clovek povie so smutnymi ocami ze sa mu uz ani zit nechce,ze musi odyst...s clovekom to zahybe. V lete vzdy pozatvaral vsetky okna ? -aby nahodou nebola v skleniku zima ? ,vzdy mal vyhradene predne sedadlo pri dverach,a aj ked tam niekto sedel-hned ho vyprevadil do zadu ? ...niekedy povedal taku mudrost ze som az onemel-kde sa to v nom berie...
Reply on: Marek6283 #5840:
No veru bude tu urcite chybat, ved bol sucastou stanice uz 20 rokov.
Raz som zazil, ako dosiel do autobusu a opytal sa jedneho nemenovaneho vodica, ci ho zoberie na juh zo stanice. Sofer, ze ano zoberie. Tak Brano si sadol dopredu a vypraval. A ked sa autobus blizil k zastavke gymnazium, tak sofer povedal: Brano, revizori idu! To ste mali vidiet. Ani nie za pol sekundy bol pri dverach, autobus este siel a on uz roztlacal rukami dvere a reval: Pust ma von, otvor! Cely autobus sa rehotal 🙂
? Dnes rano mi na autobusovej stanici vosiel na schody nas stanicny dispecer Brano H.,dal svoje umastene packy na moje vylestene skla na prednych dverach a vravi: uz sa asi neuvidime,odchadzam z Trencina,vybral som si novy domov...Pozdrav vsetkych kolegov s ktorymi sa nestretnem! -to som necakal...i ked nam dost casto robil vrasky na cele,byvala s nim ale aj riadna sranda,a za tie roky sme si na neho vsetci zvykli a bude nam chybat.Snad aj tam kde ide budu mat aspon malu stanicku...Tento chalan ma neuveritelny prehlad o autobusovych linkach,a je podobne ujety ako my co tu piseme,i ked aj trosku viac.Brano,drz sa!-budu nam chybat tie tvoje hefty ktore si daval cestujucim ?
Reply on: Marek6283 #5827:
potom teda prijímam s veľkou vďakou.
Re #5834 Marek6283: vieš ten artefakt prostredníctvom michala nejako dať k dispozícii? naskenovaný by sa mohol pridať sem: http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=2c23ef2b33ef2f262e29
Reply on: jano55 #5835:
To "zdarma" je v tomto pripade zlozitejsie. Ak by to nemalo byt zdarma, museli by mat cennik (tarifu). Aby mohli mat cennik, museli by mat licenciu na povolenu dopravu podla zakona. Ak by sa vyberalo cestovne, muselo by sa z neho platit dane podla zakona. Je problem platit dane podla zakona, ak nemas licenciu podla zakona. A neplatit dane podla zakona je trestne. Preto je to "zadarmo", hoci ani ten sofer nejazdi zadamo, ani naftu nekupuju zadarmo...
Netreba sa vracať do minulosti. Od 04.04.2009 do 11.04.2010 sa zo Sihote i z Juhu jazdilo do TESCA zdarma. A od 12.04.2010 dodnes sa jazdí z Drietomy a Trenčianského Jastrabia do TESCA tiež zdarma.
Reply on: brefos #5833:
? veru to boli ceny,ja si pametam ked ma stal polovicny(zaciatkom 80tych rokov) 0,50Kcs a cely stal 1Kcs,ziacky mesacnik 20Kcs... a to bolo roky rokuce,este som nasiel taky korunovy stikaci listok v albume na fotky...
Tarifa z roku 1958. Nepravidelná hromadná preprava pracujúcich na pracovisko, vykonávaná podľa osobitne dohodnutých podmienok. Cena za kilometer pri autobusoch Škoda 706 RO 3,80Kčs za kilometer, autobusový príves 1,90Kčs za kilometer.
Najlacnejší lístok v miestnej doprave v TN bol 0,60Kčs obyčajný a 0,40Kčs polovičný. ?
Reply on: brefos #5829:
Len aby tak skoro Foxtoys nevyrobili z resinu Ikarus 1:43,to by bolo neodolatelne,no drahe... ? a pistol nemam ? ,ale ak raz bude,poslem vam aspon foto ?
http://shop.foxtoys.cz/zbozi/skoda-15-tr02-1990-trolejbus+id-S15TR02.html
Reply on: brefos #5829:
Pre zaujímavosť k tomu Ikarusu 293 prihodím článok ?

http://www.autobusovenoviny.cz/clanek/935/ikarus-293
Reply on: brefos #5824:
Ešte som si doniesol, takú malú knižku a volá sa to: AKČNÝ PROGRAM n.p. ČSAD Bratislava, Júl 1968 a musím povedať že som očakával od tohto viac na tých 16 stránkach. Sú tam len také body k lepšiemu fungovaniu ČSAD.
Reply on: Marek6283 #5827:
Dobre, dobre. ? Uvidím čo napíše draxter. Takýto Ikarus som nikdy nevidel na vlastné oči a ani neviem či vôbec bol niekde na Slovensku v prevádzke. http://obchod.elsikor.sk/popup_image.php?pID=2390 ?
Reply on: brefos #5823:
Nebojte sa,tieto Ikarusy pre vas dvoch su Nemeckej vyroby a mam ich od Elsikoru Zilina,dlhy stal okolo 16 a kratky 8...ecok,a budem rad ak si ich ozaj prevezmete,budete mat pamiatku-ktora sice casom zapada prachom ako moje maily ? ,ale peknu pamiatku...
Reply on: brefos #5821:
áno, pretože v roku 1985 bola Opatová pričlenená ako posledná mesttská časť a zaviedla sa tam linka 21, vtedy najvyššie číslo. ?
Reply on: Marek6283 #5815:
Pravdu povediac, 500 eurovku som v rukách ešte nedržal ☺ Ale ČK mám pri sebe vždy ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.