Aj mne došiel mail. ? Ale naozaj tá výhra je dosť hodnotná. Pozeral som stránku JRline a naozaj Ikarusy stoja dosť ečok, až ma to trocha prekvapilo ? Ešte si to rozmyslím. ? Tuším že draxter má v BB nejakú "prevádzku". Ale neviem isto. Tak jedine po ňom poslať. ?
opät studujem stare CP a trosku ma zhrozuje ako je to v sacasnosti so subehmi liniek ktore maju vacsinu trasy spolocnu, alebo obsluhuju stejne sidlisko, ako napr. L11/17, preklad na Sihot, Juh I. ...spominalo sa tu ze aspon preklad je lepsi ako kedysi. Ale dovolim si oponovat, v r.2001:
-L1/5/8 zo Saratovskej doobedu L1 X:15 45, L5 X:48, L8 X:28 58x, poobede L1 X:15 45, L5 X:08, L8 X:08x 28 48x
-L11/18 z Gen. Svobodu, poobede L11 X:30, L18 X:00 a vacsinou aj preklad L11 a 22 ci uz z Juhu, alebo zo stanice
-preklad L1/11 v smere do Kubrej L1 15 45 a L11 bud 00 alebo 30
-preklad zo Sihote L2 X:10 40, L8 X:25 55
-preklad medzi L5 a 15 poobede L5 X:08, L15 X:35
...a mohol by som pokracovat, preco sa teraz nemozeme dockat pekneho prekladu medzi linkami?
michal ma informoval o cene, ktorú som vyhral - nádhera! Marek, také niečo ale nemôžem prijať, jednak s ohľadom na príliš ľahkú otázku a hodnotu ceny. Čiže, ak sa neurazíš, navrhoval by som, aby si ju odniesol radšej nejaký "domáci" fanúšik za odpoveď na nejakú "skutočnú" otázku (sorry darxter).
Aha, lebo ja som si požičal mapu TN a je z roku 1987. Myslím že to bude tá istá. V tejto mape je zakreslená aj MHD. Jedine čo ma zaujalo je toto: Vyšlo v roku 1987. Náklad 30 000 výtlačkov. Redakčná uzávierka 26. septembra 1985(ja si myslím či ten zoznam liniek nemá byť podľa tohto dátumu, teda 26.9.1985 ako bola redakčná uzávierka). Neviem či mám pravdu, alebo nie. ?
Ani nevies ako som rad ked vidim ze nie som sam takto nakazeny ?
Ja som si po prvykrat v Pondelok vyskusal nazivo aj primestsku Karosu a citil som sa ako moje vzory z prelomu 80/90 tych rokov,v NM bola jedina taka Karosa co mala zlto-biely lak(s nou som sa vozil na Hrubu Stranu a mal spustu zazitkov,aj opity vodic ma viezol...ani listok mi nevedel vytlacit...a ja som nechapal.., raz som pomahal menit koleso v Cetune aby sme chytili pripoj v Bzinciach do TN zo Smrdakov...potom isiel s nami vodic 110 po kopanickych cestach...),(TN mal taku na Trenc.Zavadu)...Tieto Iveca sa mozu schovat ? ,keby zacali v Myte znova s vyrobou takych Karosiciek ako sme mali B832 ... ❤ -len to sa uz nevrati..
Za málo? Tá história autobusov je veľmi zaujímavá, teraz akurát študujem knižku o histórii náklaďákov a busov u nás a v Českej republike. Škoda, že tie časy sú preč. Tie busy mali vtedy svoje ČARO❤ Na RTO-čke som síce nemal šťastie sa viesť, no som rád, že som sa povozil párkrát na ŠL-ke☺ Podľa mňa pekné Karosy skončili radou 900.
No, navždy mi ostane v srdci a spomienkach C734-ka, v ktorej som strávil každé jedny prázdniny v detstve, pekne vedľa ohrádky, na zastávkach švihal na "mlynčeku", neskôr EmTEST-e. A samozrejme vždy ŠTARTOVAL, to muselo byť? Proste BOMBA!!!?
Fantazia,nieco ako tie stare auta v prvych bondovkach-na tu dobu perfektne vymakane,dnes vo velkoseriovej a plastovej ...vyrobe uz take nieco vydno nie je.Diky ,diky a aj S499.1023,vidim ze mate velke poznatky. ? spominam si na jedny letne prazdniny,ked sme sa s chalanmi hrali v takej RTOcke u babky na kopaniciach,jedno JRD si ju dalo striekat aj so Skodou SM nasmu znamemu lakirnikovi a tak som soferoval ? aj ked som este na pedale nedociahol a volantom nepohol ? -na mieste...Kde su tie casy...
Tá RTO-čka z toho filmu je tzv. Brusel, kus, ktoerý bol vyrobený na Expo Brusel ´58, ten mal panoramatickú strechu aj vpredu, televízor a také srandičky.
Uz je neskoro,vraj ked som to prevzal a otvoril...je to v haji,skusim ho dat jednemu modelarovi ci to da dokopy...Vy s Kvorkom sa miozvite ked sem pojdete a donesiem vam ich radsej osobne,alebo cez Michala.
brefos