Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan005 #405:
V prípade kombinácií liniek 5/15, 8/18/28 a 9/19 ti bod 3 vylučuje bod 2. Preto sme tu viacerý navrhovali redukciu liniek.
Reply on: Kolporter #402:
ten cp nieje problem, staci sa drzat zakladnych veci:
1. pokial mozno co najpravidelnejsi interval na kazdej linke
2. vzajomny preklad liniek ktore idu z jedneho sidliska(Juh, Sihot)
3. co najviac spoje prisposobit ludom na cas, ktory sa potrebuju dostat na urcite miesto
4. napisat si potom odchody vypracovanych liniek od gymnazia a tam doladit nedostatky, tam sa to pekne vykresli ci je preklad dobry;-)
5. upravit jazdnu dobu na niektorych linkach. v minulosti to bola l. 1, ktora chodila vzdy s pravidelnym meskanim. mala interval 30 min. a nejeden krat sa stalo ze isli 2 spoje vkope(meskanie az 30min.!!!) dnes uz nastastie na l. 1 je ako taky poriadok ale meskaju zasa spoje l. 11 a zasa by bolo dobre inu jazdnu dobu pre vikend a inu pre prac. den predsa zapchy, pocet cestujucich...
Reply on: Kolporter #402:
ty si moj clovek kolega:) keby som mal viac casu a trochu viac pristupu k informaciam, ja uz som kedysi robil "svoj cp" este za dob stareho systemu MHD ale aj ked ho spravim naco pokial by tam neboli zapracovane presne turnusy:) hned by ma nejaky Zilincan sprdol ze len basnicky vymyslam ☺
Reply on: Mike #397:
no pravdu ti poviem, ze kedy sa zacina v ktorych prac. zavodoch, kedy konci, takisto aj vyucovanie to by som mohol aj ovladat. odhody viem vpodstate vsetky ale take nieco ako pocet vozidiel ktore by mohli jazdit, vzkm, vodicov, ich povinnych prestavok by mi asi dopravca neposkytol, ved vidis sam aky ma "pristup" resp. nepristup
Môj názor na ten CP, ktorý robíš je dobrý ak ho spravíš lepšie ako DP SAD a nebudú tam také výpadky ako v tomto (napr. Zo sihote je problém sa dostať medzi 16.00 - 16.30) tak to fakt super. Najlepšie je keď si domáci robia veci pre domácich a nie Žilinčania (ktorý nepoznajú spôsob jazdy MHD v TN) pre Trenčanov. ? ? ?
Reply on: Valec #400:
A čo by tu potom kritizoval?
Reply on: Mike #397:
Len to nie. Potom by zistil, že všetkým školákom začína vyučovanie o 8:00 bez ohľadu na to, či sú z Východnej alebo zo Saratovskej alebo že doktorom z nemocnice začína pracovná doba v rovnaký čas bez ohľadu na to, či nastupujú do autobusu na Hodžovej alebo Považskej, a že ten preklad na linkách 8/18/28 asi nebude také ľahké spraviť. Lebo papier síce znesie všetko, ale ľudia potom znesú (zo sveta) jeho.
Reply on: S499.1023 #398:
súhlas, avšak ho za to neukameňujeme. ? tú mapu mám rozrobenú, ale vyťaženie v práci mi nedovoľuje ju zatiaľ dokončiť. Hádam v priebehu mesiaca.

Nemá niekto CP linky 3,4,10,14,X? Najmú z rokov 1990 a 1992. Vďaka.
Reply on: honzikpraha #383:
Trenčínské Teplice ani Trenčínská Teplá neexistují. Zato tady máme Trenčianske Teplice a Trenčianskou Teplou.
Reply on: milan005 #388:
Jansé to tu už čítam dávno na fóre a verím, že to je nemilé. Existuje ešte jedna možnosť. Zisti si odniekiaľ (z cp na imhd, alebo popros SAD nejakou cestou) všetky spoje liniek, ktoré musia byť fixné, nemenné, teda najmä spoje na začitatky a konce vyučovaní, na smeny do fabrík a pod. Tie nechaj a pre všetky ostatné spoje MHD TN vypracuj vlastný návrh CP komplet aj s vozmi a vodičmi, zákonník práce k tomuto sa dá nájsť ale tých princípov ktoré musí prešpektovať o PP a BP je minimum. Keď toto budeš mať komplet (nie iba niektoré linky že aké by mohli mať odchody z konečných), prezentuj to SAD TN, kde ukážeš, že to skutočne ide. ?
Koho zaujíma problematika problematika "prestupného" cestovného, pozrite sa sem:
Podľa http://www.imhd.sk/pn/index.php?w=212629322134ef2b33ef2f262e29
v Piešťanoch je na čipovú kartu do 25 min. jazda pri prestupe zdarma. Prečo to tak nefunguje v TN? Pri takomto tarifnom systéme by sa mohol znížiť počet liniek. Zostávajúce by potom mohli jazdiť častejšie, čím by sa zároveň čiastočne vyriešil problém zlého "prekladu" liniek, poprípade by sa mohol zaviesť systém "nosných" a "prípojných" liniek, čo by však znamenalo úplne preorganizovať trenčiansku MHD. Nevýhodou by bola nutnosť prestupovania. Nespornou výhodou by však bolo zníženie nákladov na prevádzku MHD.
Reply on: milan005 #394:
vie nie vies tlacova chyba opravujem..ty vies co je zle ale Juraj asi nie:)
Reply on: kvorka #393:
mas pravdu v com pises ale stavim sa ze Juraj ti na vecne otazky na 100% neodpise. mozno vies ze nieje vsetko vporiadku na tej nasej MHD, musi vediet pokial ma secky 5 pokope a preto je radsej ticho:)
Reply on: Juraj #391:
práve tvoj prístup /že sa občas ozveš a popíšeš na fóre a iné/ je správny. Len keby sa k niektorým markantným problémom v SAD postavili trochu inak, mohlo by to tiež byť o ničom inom. Inak vieme,že tu ide o vzťah Mesto-SAD a SAD-Mesto,takže hádzať hnoj len na jednu stranu nie je dobré. Treba to chápať tak, že chceme, aby sa MHD TN zaradila medzi špičku,a popisujeme čo nás trápi.

Nikto nechce na L16 interval 15/20/30 a nízkopodlažné kĺby...nám by stačil dobrý preklad 23/28, 8/18, 11/17 a 5/15. Pritom pár nízkopodlažákov /čo už bude ochvíľu,že? Inak kedy bude slávnostný krst?/ a nejak to celé trochu utriasť. Žiadne radikálne rezy,len vylepšiť to čo je už x rokov zlé /označníky/.
Reply on: Juraj #391:
nie, práve naopak. v tvojom prístupe vidím zmenu, ale v prístupe ostatných na SADke, ktorý na maili doteraz ani jedinýkrát neodpovedali. Pritom išlo vždy o vecné pripomienky, rady, sťažnosti a informácie.

Práve dúfam, že so zmenou stránky sa na SADke niečo zmení aj na iných frontoch... ?
Reply on: draxter #384:
Ty vidis problem v mojej mailovej komunikacii? Ja nie, email mi mozes kedykolvek poslat, odpoviem.
Reply on: draxter #384:
jedine dobre co som si vsimol a ocenujem ze Juraj priniesol do nasej MHD su ECV vozidiel, ale inak zasluhy nevidim ziadne a mrzi ma to, pretoze si myslim ze je dobry odbornik. ale vsetko ide zrejme od mesta
Reply on: draxter #384:
mas cistu pravdu vo vsetkom co si napisal, ja som to nemyslel nejak proti studentom ved aj ja som a niekedy idem aj 4 krat denne MHD. ale predsa cez hubu si zasluzi Celler nie dochodci:) no a ako do roku 2004? do decembra 2005 sme cestovali v starych zajazdy sa rozsypajucich vozidlach a naozaj aka taka obnova nastala az v juli 2006 a po prazdninach slavnostne prve nizkopodlazne vozidlo zacalo jazdit
Reply on: Mike #386:
neviem ci sa o tom uvazuje. ale u nas je to tak ze vlastne z Juhu idu vsetky linky okrem l. 20 a 24(Tesco linka) do centra a vlastne na ich preklad by sa mal brat ohlad aj ked nemaju trasu uplne rovnaku: Juh I.(5,9-Dlhé Hony, ich trasa sa zhoduje az po Zamostie), (11-rešt. Perla, 17-Soblahovská obe idu na Žel. stanicu, ziadal by sa ich uplny preklad) a nakoniec l. 18(rešt. Perla). najzakladnejsie by bolo aby bol kompletny preklad tychto liniek v pravidelnom intervale aspon v sedle 15 minut. uz som tu pisal nejake navrhy:
17:12(5) 25(18) 42(17) 55(11)
takisto jeden s mojich navrhov je pretrasovat l. 5 po trase Inovecka-Soblahovska 25-Leg. a v tom pripade si vsimnite aj vyborny preklad na Soblahovsku 17:12 42 a k nemocnici 17:25 55. teraz chodi okolo nemocnice az privela spojov a castejsim cielom juzanov je podla mojho nazoru Inovecka/Soblahovska.
takisto aj preklad od Gymnazia by mal byt, pretoze teraz nieje ziadny
cp teraz:
11:07(17) 09(5) 52(11) 59(18) toto by som nazval intervalom z najhorsieho sna, uz som to tu pisal, l. 11 meskava, pretoze trasu Juh-Kubrica-Juh nestiha obehnut za stanoveny cas(cest vynimkam) l. 17 zasa chodieva niekedy skor pretoze linky co idu pred nou poberu vsetkych a ziva prazdnotou a tak linky idu vpodstate vsetky 4 v jednom zhluku.
moj navrh:
11:09(18) 27(17) 44(5) 52(11)
garantujem vsetkym pochybujucim ze l. 17 by chodila konecne naplnena, konecne by bol preklad na Juh I. po viac ako 5 rokoch(pred 1.7.2002 byval na Juh pekny preklad od vtedy je to strasne) takisto je tam vidiet preklad l. 11 a 17. ludia co ma nemaju prilis v laske isto napisu ze by to neslo koli prestavkam vodicov a turnusom ale ja vravim vsetko ide ked sa chce. nebol by to narast vzkm, len presunutie spojov
Reply on: Mike #386:
uvažuje sa, len nieto času. DOzaista by to však v TN na linkách 5/15, 8/18/28, 9/19, 11/17 a 23/28 či iných častiach spoločných bodlo. Draxter, Dano, robí sa na tom niečo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.