Reply on: draxter #15817:
Pre TN by boli relevantné trolejbusy, náklady koľajovej dopravy pre neexistencii územnej rezervy a veľkosť mesta sú nereálne. Naopak, pri zvýšení cien plynu, dajme tomu 4 násobne, sa súčasné autobusy stanú ďaleko nevyhodnejsie a trolejbusová sieť aj po spustení 4.bloku v JEMO bude mať nielen ekologicky, ale aj prevádzkovo navrch, pričom náklady si nižšie na výstavbu než koľajové.
LUK
Brzdou dopravy v Trenčíne je križovatka z Hasičskej na most, preto neustále vznikajú kolóny na moste aj na Hasičskej. Druhý bod je nedostatočná priepustnosť ľavého odbočenia z Hasičskej na Sihoti pod hradom a tretí problémový bod je kruháč pri starom Heroldovi. A niektoré poobedné hodiny ešte úsek OBI-Pod Juhom.