Pre TN by boli relevantné trolejbusy, náklady koľajovej dopravy pre neexistencii územnej rezervy a veľkosť mesta sú nereálne. Naopak, pri zvýšení cien plynu, dajme tomu 4 násobne, sa súčasné autobusy stanú ďaleko nevyhodnejsie a trolejbusová sieť aj po spustení 4.bloku v JEMO bude mať nielen ekologicky, ale aj prevádzkovo navrch, pričom náklady si nižšie na výstavbu než koľajové.
Nie je územná rezerva vedľa trate 120 a na koridore ti tretiu koľaj (rozumej do splietky) nik nepovolí. Legislatívne možné, technicky nie. To už by som skôr videl, ako kedysi boli plány, popri ceste I. triedy...ale je to nereálne, hoci územný plán mesta počíta s električkovou traťou v samotnom meste.
Včera sa už oslavovalo, miesto dopravy bude tá Rybníčková vysnená kaviarenská opacha.
No mám inú otázku . Predĺženie TREŽu z Trenčianskych Teplíc do Trenčianskej Turnej priamo po železničnej ceste . Zastávky ako vlak + pri Fiate, NS Laugarício. Tuším od 01.01.2025 sú legislatívne povolené (ustanovenie § 2 ods. 6 zákona o dráhach). Už aj s „Lokálnou dráhou a tiež Turisticko-hospodárskou dráhou,,.
Električka by behala po súčasnej koľajovej dráhe Technicky neviem ako ,ale všetko sa dá. Bol by to začiatok električkovania v kocúrkove.
Áno, vnímam to, čo malo byť pozitívom zaaaaaaasadnd negatívne. Moja trpezlivosť s tým skončila, trikrát som skúšal prestup, trikrát nadväzujúci spoj v čudu
Toto keby dodržali, ale len sľuby na meste a výsledok je, že nič sa neurobilo do roku 2025 v centre. Ani stanica. A posrali územné na cestný most. Šľak to trafí.
Tu je to, čo malo byť pri rekonštrukcii železnice. Ako vieme, za súdruha Cellera sa zabudlo i na podjazd Zlatovská....čiže z tohto je zatiaľ lobogo, a to je 20 rokov
Nové BUS prístrešky na Hanzlíkovskej ulici a Ulici M. Bela
Vybudovanie BUS niky, prístreškov a označníkov pre MHD na autobusovej stanici
Rekonštrukcia dvoch BUS zastávok na Ul. M. Rázusa
Výstavba dvoch BUS zastávok na Jesenského ulici
Záchytné parkovisko Pred poľom
Záchytné parkovisko Biskupice
Záver: zase nikde zastávka Psotného, Brnianska či Kaufland
Ešte doplním chýbajúce pravé odbočenia na kruhovom v OZ Belá.
Kolóny medzi OBI a pod Juhom by odstránila cesta popri chmelnici spod Juhu do OZ Belá aj s cyklotrasou ktorá by bola pokračovaním tej na Soblahovskej až do Turnej.
Človek denne pohybujúci sa v uliciach potvrdzuje, že je zbytočný,.. Keď raz prídeš do mesta, choď sa tam pozrieť...
Brzdou dopravy v Trenčíne je križovatka z Hasičskej na most, preto neustále vznikajú kolóny na moste aj na Hasičskej. Druhý bod je nedostatočná priepustnosť ľavého odbočenia z Hasičskej na Sihoti pod hradom a tretí problémový bod je kruháč pri starom Heroldovi. A niektoré poobedné hodiny ešte úsek OBI-Pod Juhom.
Komplexná rekonštrukcia mosta spojená so zmenami oboch ramien mosta (doľava na Hasičskú, doprava na Rozmarínovú x Kniežaťa Pribinu) znamená, že budú dva pruhy oboma smermi, teda z Električnej na Hasičskú i opačne. Teda teda gordiký uzlík sa konečne môže dočkať skapacitnenia a zrýchlenia dopravy.
Či je to potrebné? Hádam to je humorná otázka. To už malo byť v roku 2000 a nie až teraz. Križovatka Rozmarínová x Kniežaťa Pribinu mala byť kruhová s dvomi pruhmi s podchodmi. Všetko to je po weboch. Potom je tu ešte otázka, čo s priestorom medzi traťou 143 a zástavbou - ideálne na 2 pruhy a mať smerovo oddelené cesty z centra a do centra.
Akože načo? Vždy tam bol a aj teraz chýba. Celé to stojí na smer rovno, pritom busy by mohli doprava mať možnosť ísť už od Hasičskej. Pozri si ako vyzerá rekonštrukcia mosta i s križovatkou a uvidíš, ak ti to nie je jasné.
Súhlasím, bol by úplne zbytočný. Každý reálne fungujúci občan v TN si isto všimol, že po reorganizácii križovatky pri štatistickom úrade kolóny od Hasičskej smer hviezda sú už veľmi raritné. Preto by to bolo úplne zbytočné. Iná reč je bus pruh od stanice smer hotel tatra (ale to by verejnosť neprežila a kolóny by boli až po max.)
Tak máme za sebou skoro 3 mesiace nového linkovania. Vidím problém v tom, že prestupy nefungujú, lebo dopravná situácia v meste je viac než zlá a nič (ani na papieri) som k tomu na meste nevidel.
Chýba jednoznačne linka 6 po 16:00 a aj cez víkend. Slabá je aj linka 2, večne tam vidno len hŕstku ľudí.
Rád by som vedel, ako si stoja nočáky, pretože v piatky sa nebojím, to som videl že to ujde, ale čo cez týždeň či v nedeľu?
Tiež linka 4, ktorej sa urezala celá Sihoť III a IV, nejazdí do Opatovej vždy dosť využitá.
23 striedavo oblačno, tam je ten efekt kopcovitého Juhu prítomný.
Sklamala 7, ale určite by dve nové zastávky na jej trase pri objektoch, ktoré cestujúcich generujú, pomohli.
Katastrofa je ráno dostať sa spoza mostov do centra. Tie meškania sú riadne. Stíha to teda ten školský spoj do Kubrej?
PS: kedy sa konečne má spraviť miesto parkovacích miest ten jazdný pruh na Kniežaťa Pribinu
V TN? Ťažko MHD gratisz treba len vyberať a vybrať, parkovné ide hore, základné cestovné v MHD išlo hore o 150%. Ale kde to vidno? Nikde! Cesty katastrofa, zastávky nové nepribúda ju, rekonštrukcie starých pomaly, el.tabule tu mal SADTN už pred 10 rokmi, teraz nie sú žiadne a mesto ich neosadilo dodnes. Bus pruhy nikde, prednosť MHD okrem Braneckého (tam je vlastne zákaz mimo MHD v jednom smere) tiež nikde (a tá tam bola už za Žišku).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka