Sťažovať sa na nepodarky vo verejnosti je jasná samovražda. No a to je všetko.Pá a šátočok. Smradi , ktorí nechápu, že taká panička ktorá z vidieka ledva douteká z meškajúceho vlaku a chce utratiť peňáze za MHD v kocúrkove - je jej znemožnené nastúpiť v buse , ktorý stojí na zastávke MHD n e b u d ú pracovať ako vodiči MHD. O to sa postaráme. Ste tu pre nás pôjdete robiť na také dialnice, kde neplatia..
Ja budem skor bez prace nez sa nazdas ty mudrlant co si nikdy za volantom nesedel. A potom budem taka ista verejnost ako ty, otazne je kde sa mozem na teba stazovat.
nikto nikdy nepovedal ze vodic nepochybil, prosim, ukludni sa a precitaj si celu tu konverzaciu od zaciatku zaciatkov. Je tisic variantov, niektorych viac pravdepodobnejsich, niektorych menej, ze sa stali. Ja som ponukol iba pohlad na vec z druhej strany...nikto sa tym nemusi riadit. Ričard sa tu zhostil role vykupitela a sudcu a a ja s jeho nazorom naozaj suhlasim. Je to relevantne, striktne, proste to co teraz ma kazdy rad. Mozno by bolo dolezitejsie, aby napriklad poslanci mali k dispozicii tieto podklady a riesili ich. Nie na diskusnom fore s vypovednou hodnotou nic
Myslim si ze takato debata bude mat dobuducna velku cenu skrz mozne zaujmy a obhajoby.
Prepáč milý tomas153cv , ale nikdy by som neodišiel zo zástavky keď už klope na dvierka chudák platiteľ, teda cestujúci. Odkazujem to tebe aj ostatným polovodičom. Príde čas a budete bez práce!!! Mudrlanti. Ja verejnosť.
Tak toto sa velmi mylis. Za prve, ja osobne(a neviem ci niekto dalsi, pisem za seba) som nebol skoleny tak ako ty pises, minimalne som urcite nic nepodpisoval. Konam tak ako si myslim ze je vhodne(a sice paradoxne z vacsej casti tak ako pises).
Presny cas zatvorenia dveri sa lisi autobus od autobusu, znamena to cas od spustenia zvukoveho vystrazneho znamenia az po odblokovanie zastavkovej brzdy - a od odblokovania zastavkovej brzdy po pohyb autobusu je druha velicina.
Vodic podla teba pochybil. Napriklad ja som si nikdy nedovolil vyniest nejaky zaver lebo som nevidel situaciu a to vsetko okolo toho.
Napisal som len moj pohlad na vec, nikoho som nepresviedcal a nevnucoval mu svoj debilny nazor. Mozno preto DPMB iba o 27% staznosti vyse, napriek tomu, ake velke mesto je to a TN to znasa doslova bombardujuco.
Co sa tyka hrubeho porusenia discipliny, ale aj menej zavazneho, v TD transport je to jedno, aspon to uved na pravu mieru, papier mas podpisany tak ci tak.
Nikdy som netvrdil ze za to vodic nemoze alebo to nieje jeho chyba ci nebodaj jeho arogancia. Akurat ak si kompetetny to posudit, tak to posud
Presný čas zatvorenia dverí v podstate poznáme. Palubný systém je nastavený tak, že za čas odjazdu zo zastávky považuje čas 5 sekúnd po dovretí posledných dverí; to neplatí, ak bol do piatich sekúnd od dovretia posledných dverí opäť aktivovaný dopyt alebo otvorené iné dvere. Vodič teda inicioval zatváranie dverí (predpokladáme, že 7 sekúnd trvajúce) o 14:25:14.
Vodiči v Transdeve sú školení, aby v zastávkach nestáli s vypnutým dopytom, pretože:
• hrozí, že sa stane presne to, čo sa stalo, t. j. odignorujú cestujúceho, ktorý je na zastávke v tom istom čase ako stojaci autobus,
• sa vyhlási nasledujúca zastávka a to je pred odchodom z predchádzajúcej zastávky nežiaduce.
Vodič uvedeného spoja teda podľa mňa pochybil. Nejedná sa o hrubé porušenie disciplíny, ale ak chcel v zastávke stáť po zatvorení dverí (podľa sťažnosti cca 5 sekúnd po stlačení tlačidla, teda do 14:25:29), tak v zastávke stál so zatvorenými dverami a deaktivovaným dopytom 8 sekúnd – to je v zásade dosť času na to, aby stihla pani otvoriť dvere tlačidlom, vodič na to zareagoval, tesne po jej nástupe dvere zatvoril a bezprostredne odišiel.
Porušovanie tejto disciplíny pozorujem aj v mojej domácej Nitre, aj v mojom novom meste živobytia, Brne, kde má veľká časť vozidlového parku dvojpolohový dopyt, ktorý je potrebné pred odjazdom DEaktivovať – napriek tomu to 90% vodičov nerobí a dvere zatvára 10-15-20 sekúnd pred odjazdom vypnutím dopytu a opätovne ho nezapne.
Je otázne kto čo považuje za vecnú debatu. Ste tu mnohí ostrieľaní harcovníci, to je v poriadku. My sme iba tí, čo majú ešte nejaký ten dôvod cestovať v MHD v kocúrkove. Ale netvrdím, že treba všetko iba kritizovať, viz môj príspevok pred chvíľkou.
Nie si dnes sám. Aj ja už sediaci na 6 ke na železničnej stanici dtto. Pani z vonka mačkala na stojacom autobuse otváranie dverí - smola a odišiel. Dúfam, že si to pani dobre zapamätala. Ďakujeme pán polovodič.
Tak nechcel som až tak napriamo, ale presne toto znamená, že vodič isto neurobil všetko, čo mal ani minule - zjavne nepozrel späťáky a odišiel. A teraz asi rovnako.
akurat som bol svedkom podobnej situacie, opat na stanici tentokrat na linke 16, 2 mlade slecny prisli (nebezali) k zadnym dveram, stlacili tlacidlo, autobus zatvoril predne dvere a odsiiel. Podotykam pocas stlacenia boli otvorene este predne dvere, keby pobehli rovno k prednym dveram tak aj nastupia. Ak aj bus meskal tak max do minuty, kedze ani nemal dovod, nebol plny, ziadna prekazka po ceste. Keby isiel dalsi bus za 5 minut tak este no dobre. To uz zachvilu ten bus pri meskani ani nemusi zastavit na zastavkach aj ked tam budu ludia. Ja som myslel ze Mhd je nato aby vozila ludi. Mhd busy, nie su ani lietadla, ani vlaky. Dokonca pri vlakoch som bol vzdy svedkom pokial sprievodca nedal konecny signal na odchod a videl ze niekto dobieha na ten vlak tak pockal.
Nuž milý Pablo, snažím, sa pochopiť snaženie tu. Ja som cestujúca verejnosť. Kde sa pozriem, tu sa cestujúcim kladú neustále nové a nové prekážky. Napríklad tu nedávna diskusia o ,,prípade,, na odchode linky 1 zo zastávky železničná stanica. /hovorí cestujúci Peter 5.12.24 na stránke kocúrkova/. Keď spomeniem, že aj majster vodič sa pomýli / sme predsa ľudia/ tak už mám parče dolu. No a keď si / teda radšej napíšem oni/ takto budete podávať cestujúcich prídete o peniažky, to hádam viete. A zadarmo okrem mňa tu nikto robiť nebude. O tomto je reč.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023