Áno áno, už viem kde som sa sekol, v "x" nepremáva N2. Čiže to platí len cez voľné dni. Kurník, to je tak keď kukam KE a PO, a potom zabudnem na takýto fakt v TN. Diky.
V smere zo sídliska sú rovnomerne rozložené do 10-minútového intervalu a ľudia sa aj tak dosť vyhýbajú 24ke, lebo už ako jediná zachádza na autobusovú stanicu. Radšej sa odvezú o 10 minút na ďalšom spoji, no v cieli sú len tesne po 24ke.
Ak som si dobre všimol, ráno je možné 3:50 cestovať N2, priamo pokračujúcou na N3 a tou má N1 zo Sihote koleckom cez Zámostie na Juh Rozsahom ešte väčšie kolecko ako linka X či 50 v začiatkoch.
Treba celkovo počkať, radikálnejšie zásahy vyžadujú čas. Ja ani za zmenu na linke 7 nie som tak skoro. Ľudia si ešte nezvykli na hustejšiu 23, na systém 3/6/16. Moji rodičia aj brat sú naštvaní, že linka 6 je aká je, musia prestupovať ak chcú ísť busom. Ale zase som im ukázal, že majú silnú 3 a 7...už som si vypočul.
Ja som zato, aby sa klbaky používali prioritne. Predsa ide o komfort. Asi by zo 2 ešte bodli. Uvažuje sa s nasadením cez víkend aj inde ako 24 a 25 (a ten jeden spoj na 1, čo sme zistili)?
Pred zmenou mali dlhodobý priemer 23 + 28 za zastávky Východná + Lavičková 381 cestujúcich denne v smere do mesta. Prepočítané na silu novembra (máj je slabší), je to ekvivalent 414 novembrových cestujúcich.
Po zmene má dlhodobejší (v rámci možností) priemer 23 za zastávky Východná + Lavičková 449 cestujúcich denne, pohybujúc sa v rozmedzí 429 až 475 cestujúcich za deň. Je to nejakých +8,5%, čo je fajn vyhrabanie sa z počiatočného prepadu. Skrátenie po AS neodradilo cestujúcich, s výnimkou času tesne po ukončení rannej špičky je obsadenosť veľmi dobrá. Je tiež zaujímavé sledovať, ako vyťažené chodia spoje v čase, kedy bola na pôvodných 23 + 28 len hodinovka v dopoludňajšom sedle, tj. jedna z nich nepremávala.
Ale pozor, linka po 16. chodí tak prázdna v smere do mesta, nie z mesta. To, že je niečo proti smeru špičky nevyťažené, je úplne normálny a bežný jav. To, ako sa vyvíja počet cestujúcich z Karpatskej má podľa mňa pozitívny trend a je to niekoľkonásobné v porovnaní s linkou 12.
23 po pôvodnom prepade narástla. Keď sa dostanem k počítaču, napíšem presne o koľko.
Ad Západná: asi pred troma týždňami? Aby sa vyhol odbočenie doľava na veľkej križovatke.
Zrušením spoja linky N3 o 23:00 zo stanice by si odrezal možnosť použiť pre celú MČ Západ odvoz od vlaku Ex 655 z BA s príchodom do TN o 22:35 a v prípade meškania vlaku Ex 628 od Košíc o 22:21 znemožníš taktiež odvoz do MČ Západ aj od tohto vlaku. Spoj ktorý teraz končí na stanici a hneď by pokračoval na N3 ujde cestujúcim od týchto vlakov doslova pár minút pred nosom.
Nepoznám obehy, ale mne by sa pozdávalo, že ten spoj 16 čo skončí na stanici by pokračoval na N3 a bolo by možné zrušiť spoj 16 o 23tej a možno aj ten pred ním.
Žiaľ, u tej 2 nič prekvapujúce. Ako som hovoril už pred polrokom, linka po vzniku 24 nemá na viac. Rovnakou logikou ako u 7 by dnes nemala po 16-tej už ani jazdiť. Ale mesiac je málo, opakujem znova (možno sám proti sebe).
A čo 23? Tá ako vyzerá.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kvorka