Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: draxter #15439:
Ale pozor, linka po 16. chodí tak prázdna v smere do mesta, nie z mesta. To, že je niečo proti smeru špičky nevyťažené, je úplne normálny a bežný jav. To, ako sa vyvíja počet cestujúcich z Karpatskej má podľa mňa pozitívny trend a je to niekoľkonásobné v porovnaní s linkou 12.

23 po pôvodnom prepade narástla. Keď sa dostanem k počítaču, napíšem presne o koľko.

Ad Západná: asi pred troma týždňami? Aby sa vyhol odbočenie doľava na veľkej križovatke.
Reply on: draxter #15440:
Zrušením spoja linky N3 o 23:00 zo stanice by si odrezal možnosť použiť pre celú MČ Západ odvoz od vlaku Ex 655 z BA s príchodom do TN o 22:35 a v prípade meškania vlaku Ex 628 od Košíc o 22:21 znemožníš taktiež odvoz do MČ Západ aj od tohto vlaku. Spoj ktorý teraz končí na stanici a hneď by pokračoval na N3 ujde cestujúcim od týchto vlakov doslova pár minút pred nosom.
Reply on: Harzik17 #15408:
Nepoznám obehy, ale mne by sa pozdávalo, že ten spoj 16 čo skončí na stanici by pokračoval na N3 a bolo by možné zrušiť spoj 16 o 23tej a možno aj ten pred ním.
Reply on: TomoSK #15420:
Žiaľ, u tej 2 nič prekvapujúce. Ako som hovoril už pred polrokom, linka po vzniku 24 nemá na viac. Rovnakou logikou ako u 7 by dnes nemala po 16-tej už ani jazdiť. Ale mesiac je málo, opakujem znova (možno sám proti sebe).

A čo 23? Tá ako vyzerá.
Reply on: TomoSK #15431:
Teraz niekedy? Veď tam hrozí obojstranné urvanie späťákov. Naposledy som tade videl ísť B961, počas obednej vodiča.
Reply on: MinoSUN-55 #15422:
Iste, na 1/8 by našli svoj význam.
Reply on: Michal Mazánik #15430:
Áno, preto sa divím tej redukcii na 7.
Tak už som si stihol zmeny preštudovať a za mňa asi tak, že sa prejavujú závery všetkých názorov tu odznievajucich. Sú zmeny vyplývajúce z obehov, zmeny vyplývajúce z nevyužívaná (7,16,23) a tiež zmeny z dôvodu využívania (1,8). U linky 24 by prospel odstup od 8, už to tu bolo spomínané (milan005).
Klbaky sú u nás téma vždy, lebo ich je sakra málo a z minulosti ich nasadenie bývalo tragické. Dnes tu cítim, že by ich bolo treba viac, nech sú aj na jednotke či osmičke. Bodaj by.
Ale aj tak si myslím, že mesiac je málo, lebo tá redukcia na 7 je drastická - buď sa mal dať čas alebo toto jednoducho nemalo byť ani navrhované, kým sa nevybuduju ozaj ťažiskové zastávky Psotného a Merkury/Lidl.
Ja som zvedavý, ako bude 2 a 23.
Reply on: TomoSK #15421:
A prečo by nepadol? Len padnutý na hlavu ignoruje takýto cieľ, keď autobus prefrčí okolo bez zastávky na 1,5 kilometri, čoho dôsledkom je aktuálna redukcia hneď po jednom mesiaci o všetky spoje v doobednom sedle.
Reply on: Michal Mazánik #15428:
Ten zavlek do Nozdrkoviec znie papierovo horsie nez je realita. Sam si bol prekvapeny ohladom zavleku na Saratovsku, v tomto pripade by to nemuselo byt ine.
Reply on: Michal Mazánik #15429:
je to oficialne obchadzkova trasa v pripade neprejazdneho otoca Biskupice cintorin, ziadna cesticka alebo podobne, myslel som ze toto vies.
Reply on: Michal Mazánik #15429:
Každý si nájde svoje cestičky. Už som videl aj 1ku na Západnej.
Reply on: LUK #15426:
Súhlasím, preto som opatrný aj pri obmedzovaní harmoník vo večerných hodinách. Inak vyzerá obsadenosť spojov po 20. hodine počas chladných novembrových večerov, inak počas trhov alebo cez leto. Rovnako tak dopyt na 24/25 vs 1/8 kolíše podľa sezóny - trávenie času v meste vs nákupy. Robiť závery po mesiaci by bolo unáhlené a mohli by sme si to neskôr vyčítať.
Reply on: Harzik17 #15424:
Časť vodičov jazdí po Stromovej už v súčasnosti.
Reply on: tomas153cv #15423:
Na margo cintorína v Biskupiciach, evidujeme tento podnet od vodičov, ale už to, že ľudia z prednej časti Biskupíc musia chodiť na cintorín sa stretáva s kritikou. Nechať ich v jednom smere chodiť až na zastávku Pri hati (v momentálne nevyužitých zálivoch), alebo ich posielať cez Nozdrkovce, ani jedno riešenie mi nepríde vhodné. Pokiaľ je problém, že ľudia nečítajú, tu vidím ako vhodnejší blikajúci cieľ, podobne, ako na L24 na stanici, prípadne ako na zastávke TESCO s textom "Do mesta NEJDE".
Reply on: LUK #15426:
Súhlas 🙂
Reply on: Pablo #15425:
Systém si sadá, ľudia sa učia na nové. Keď sa situácia stabilizuje, tak sa budú dať robiť závery a budú vidieť možnosti, čo kde ako zmeniť napr v oblasti nasadenia vozov. Teraz je ešte priskoro robiť systémové zmeny, obzvlášť keď december je sám o sebe atypický čo sa týka správania ľudí. A 24ke neprospieva súčasná víkendová časová poloha za osmičkou...
Reply on: TomoSK #15417:
S tymto súhlasím aj nesúhlasím. Vozím to. Väčšina spojov chodí skor prazdna ako plna. Za vsetky dni co som odrobil za víkend môžem povedať ze len velmi málo spojov bolo plnších, nie plnych. Paradoxne l25 je podla mna viac vyťažená ako l24 na useku do a z lauga. Popravde cakal som oveľa väčší zaujem, ale uznávam, ze mesiac je krátka doba. Len je mi luto kolegov co jazdia L1/8 ked vidim ze oni su plny a ja mam vo voze 10-15 ludi. Verim, ze casom sa odsleduje dopyt, ktoré spoje na L24/25 a L1/8 su ziadanejsie a spraví sa pri našom skromnom pocte klbov kompromis aby sme odlahcili kratkym vozom. Paradoxne mne by to malo byt uplne jedno, ale vidim ze tu su moznosti na zlepšenie v prospech cestujúcich.
Reply on: tomas153cv #15423:
Téma Linky číslo 2. Autobusom by sa mohli dať prejsť aj ulice okolo MŠ Stromovej. Čo tak, aby 2 mohla jazdiť tadiaľ? Prípadne ako už bolo spomínané využiť už existujúcu možnosť so zastávkou na Karpatskej.
Reply on: TomoSK #15420:
Nerozumiem, co pri sucastnom usporiadani trasy nieje idealnym riesenim? Nozdrkovce sa bavime ako o odbocke, ktora je doplnkom ku sucastnej trase - inymi slovami, vsetky linky ktore vykonavaju trasu na linke 2, tak ci tak pojdu rovnako, bez ohladu na Nozdrkovce(ak neratam prejazd okolo Ireny). Toto je v sucastnom stave normalny jav. Riesenim by mozno bolo pouzit niky pri Betonic(hlavne ked sa vyhladovo tam planuje stavba bytoviek) s tym ze otoc by bol kruhac, pripadne ako povedal Pablo, docasne zrusit jednu otocku ku Cintorinu, myslim si, ze to je najrozumnejsie riesenie vzhladom na situaciu ktora je. S takymto riesenim totiz to nemozeme cakat rok a ani pol roka, tu treba konat aj na ukor prekopania tlaceneho cestovneho poriadku(co vlastne nieje nic nove) v ramci zachovania zdravia. Nehovorim pol slova o vytazenosti linky, ako som uz davnejsie napisal, busy chodia slusne obsadene do urcitej hodiny, proti tomu ziadna. Okrem debilneho odbocenia od zastavky "Za Nemocnicou" ku lekarni, kedy sice nedochadza ku ziadnemu relevantnemu zdrzaniu, zato aj vramci podnetov mozeme usudit ze je to nezmysel, sa uz teraz mozme domnievat, ze linka cislo 2 si najde svoju skupinku ludi, aj ked to nebude najvytazenejsia linka/spoj v TN.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.