Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: klobasa #15218:
Je to obdobné, či už krúži po Zlatovciach alebo Záblatí.
Reply on: draxter #15216:
Mám pocit, že tá zastávka ani nie je v pláne. Rovnako ako Kaufland. Žiaľ.
Reply on: milan005 #15204:
Preto len prehodiť konečnú do Záblatie. Nárast nebude (nejdem sa baviť o pár metroch rozdielu).
Reply on: TomoSK #15208:
Netvrdíš, tvrdí to Vladimír.
Reply on: TomoSK #15213:
2 stále vozí vzduch zväčša, mňa toto neprekvapilo. Ale treba povedať, že Nozdrkovce takúto ponuku ešte nemali, tak je na nich, čo to využijú.

Záblatie má aj VŠ internáty, fakultu a odborné pracovisko TrUni.

Chýba jednoznačne ťa zastávka na konci Brnianskej pre kruhacom pri družstve. Ja chápem, že linka niekde končiť musí, preto je aj oproti prvotným vašim navrhom prekvapením, a logicky sa natíska otázka možnej zmeny.
Reply on: klobasa #15212:
A efekt z posilnenia slabý.
Reply on: TomoSK #15213:
Asi preto, že ponúka spojov je na 30 min a ako sám priznávas, je 3-57-3-57. Tak kto by za tejto situácie nechcel 30 min, asi nerozmýšľa, či?

A tá 7 by práve mala väčší potenciál v Záblatí - bytovky pod Privadzacom sú väčší potenciál než Hanzlíkovská. Čiže presunúť a je to. Netreba nič navyšovať.
Reply on: klobasa #15212:
He? Ale šak ja tu nikomu nerozporujem, že rozloženie spojov v čase sa zhoršilo. Hoc akú to má váhu je na (normálnu, slušnú) diskusiu, lebo mimo Záblatia tie linky nemajú jedinú spoločnú zastávku a aj ponuku do 31.10 nevyužívali štýlom, že sadnem do prvého spoja, čo príde. Možno, ak si išli sadnúť na námestie.

Ja sa skutočne pýtam, prečo ak sme kritizovaní za "vozenie vzduchu" na linke 2 alebo 4 v 60-minútovom intervale, sa tu obhajuje 30-minútový interval (s cieľmi na striedačku) v ešte menšej štvrti? Ja sa pýtam, ako je tento prístup konzistentný, lebo mám z toho pocit, že si nájdeme jednu časť, kde sa to fakt zhoršilo a budeme to torpédovať.
Reply on: TomoSK #15208:
Ty aj čítaš čo ti písal? Reaguješ veľmi selektivne, až ma to už nebaví ani čítať. Ja zase nevidím, žeby písal, že vravíš, že ste posilnili. To píše kolega Vladimír v príspevku #15203 a ešte hovorí výrazne! Tak prosím zareaguj na neho.
Reply on: TomoSK #15209:
Cize záver: do 31.10.2024 to bolo v Záblatí lepšie. Však to o niekoľko strán vzadu sám píšeš, tak čo obhajujem neobhájiteľné? Ja to ukážem CP 1992 a k tomu sa dnes Záblatie ani neublíži. Tak načo zase toto vypisovanie?
Prosím pekne odborníkov a tiež dvíhačov rúk , aby verejnosť pripravili na možnú obslužnosť MHD po uzatvorení súčasného cestného mosta. Určite v budúcnosti použijem tieto vaše názory, aby som tu nebol stále za rozvracača MHD a vôbec dopravy v kocúrkove. 😷 A dnes je výročie oných zmien. Len jednu vec si páni dvíhači papŕč nezrealizovali - hmotnú zodpovednosť za svoje činy. A o tom to je. 💀
*Pre širší kontext*

Od zmeny CP v r. 2016 až do 21.9.2023, kedy sa posilnili Vinohrady, boli odchody zo zastávky Záblatie, stred nasledovné:

5:12 (6 > Hasičská, AS, Sihoť)
7:02 (6 > Hasičská, AS, Sihoť)
8:21 (27 > Legionárska, Laugaricio)
9:07 (6 > Hasičská, AS, Sihoť)
10:01 (13 > Legionárska, Juh)
11:07 (6 > Hasičská, AS, Sihoť)
12:21 (27 > Legionárska, Laugaricio)
13:07 (6 > Hasičská, AS, Sihoť)
14:01 (13 > Legionárska, Juh)
15:07 (6 > Hasičská, AS, Sihoť)
16:21 (27 > Legionárska, Laugaricio)
17:07 (6 > Hasičská, AS, Sihoť)
18:01 (13 > Legionárska, Juh)
19:07 (6 > Hasičská, AS, Sihoť)
19:52 (6 > Hasičská, AS, Sihoť)
21:02 (6 > Hasičská, AS)

Rozsah bol teda približne raz za hodinu od 7. ráno do 21. večer, s dodatočným spojom po 5. ráno. Destinácie sa striedali, cestujúci sa dostali buď raz za dve hodiny na Hasičskú, stanicu a na Sihoť, alebo raz za štyri hodiny na Juh, alebo raz za štyri hodiny do Lauga. Rybáre boli obsluhované výhradne linkou 6 smer Hasičská, stanica a Sihoť.

***

22.9.2023 došlo k posilneniu liniek 13 a 27, pri ktorom si myslím, že išlo primárne o zabezpečenie normálnej obsluhy Vinohradov, ktoré mali dovtedy iba 7 spojov za deň, teda v 100 až 140-minútových rozostupoch. Posilnenie Záblatia bol vedľajší produkt, kedy tam vychádzal 30 až 45-minútový interval.

***

1.11.2024 začali Záblatie obsluhovať linky 3, 6 a 16, pričom počas víkendov premávajú linky 3 a 16 raz za hodinu. Premávajú síce v niekoľkominútových rozostupoch, ale spoločný záber majú možno tak niekde medzi Hasičskou a Braneckého, inak obsluhujú úplne odlišné trasy. Aj smerom k Hasičskej a stanici, aj smerom na Juh (či prestupne do Lauga) sa teraz dostanem každú hodinu. Obzvlášť dôležité to začne byť v tom momente, keď začnú expresy jazdiť raz za hodinu, teda za necelý mesiac.
Reply on: kvorka #15206:
Nikde v príspevku netvrdím, že sme Záblatie posilnili. Skutočne nikde.

Ja sa pýtam, prečo by práve táto mestská časť so silnou a dostupnou prímestskou dopravou mala mať polhodinový interval? Opatovú sme posilnili na hodinovku a aj na to sa zniesla, okrem iného od Teba, kritika.
Reply on: Vladimír #15203:
Záblatie sa cez víkend posilnilo? To ťažko, tie dva spoje za 3 min sú vlastne jeden. Tu je krásne vidieť, že to je cez víkend horšie.
Reply on: TomoSK #15205:
Vôbec nie, pozri si súhrnný CP 6+13+27 a povedz, že ste pridali.....snáď všetci vieme čítať. A zase odbacas, miesto toho, o čom sa bavíme. A to je FAKT, že Záblatie má víkend horší než bol a 3min a 57min odstupy.
Reply on: kvorka #15199:
Vnímam Tvoj trošku selektívny pohľad na obsluhu jednotlivých mestských častí. Od novembra sme sa dostali na stabilnú celodennú hodinovku na Vinohradoch, Východnej či Novinách - ak takýto rozsah dopravy považujeme za dostatočný v týchto lokalitách, nevidím dôvod, prečo by práve v Záblatí mal byť interval dvojnásobne častejší. Ani so sídliskom Pod privádzačom počet obyvateľov nedosahuje to, čo ostatné menované časti.

Na jednu stranu si prišiel s polemikou, či linka 2 nepôjde na 120-minútový interval, na druhú stranu ti príde vhodný 30-minútový interval pre Záblatie. Je to veľký nepomer.

Ak by sa malo do budúcna posilňovať Záblatie, tak mi ako najviac schodné/vhodné prídu dve cesty. Extra linka, ktorá po dostavaní domov a blokov posilní Vinohrady a prevezme ako jediná obsluhu Rybárov (pričom zastabilizuje prípadný prenos meškania na 3/6 a 3/16), prípadne/súčasne extra linka, ktorá z účelového spojenia v podobe linky P7 vytvorí celodenné spojenie tak, aby pravidelne spájala aj Biskupice s Juhom, aj rýchlo Juh so Zlatovskou, Záblatie so stredom a Juhom, prípadne aj Zamarovce so Zlatovskou.
Reply on: mrcheef #15200:
Veď 7 tvorí fajn preklad s ostatnými linkami (3/16) a spojenie Zlatovskej s Dolným mestom, nemocnicou (robia aj voľné dni, tiež návštevy), Dlhými Honmi, hlavným cintorínom a Juhom nie je zanedbateľné, práve naopak. A voziť sa zo Zlatovskej cez Rybáre, Hanzlíkovú, Zlatovce, Istebník aby som prišiel k nemocnici - rýchlejšie prejdem pešo bez nadhodnotenia...
+ miesto 7 viesť 3/6+16 v 30 min. intervale je prakticky dvojnásobný nárast (km/nárast dennej výpravy vozidiel).
Reply on: mrcheef #15200:
Tvoj návrh vyžaduje veľa, veľmi veľa kilometrov navyše.

Od novembra sa Záblatie a Zlatovce cez víkendy výrazne posilnili, je veľmi nereálne očakávať, že sa v krátkom čase budú posilňovať zas.
Reply on: pešiak #15193:
Kvalitný konšpirátor sa ľahko spozná podľa toho, že hovorí "oni".
Reply on: mrcheef #15200:
tááák!!!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.