Každý Trenčan vie, že sisr tu stanicu nedostala podcenu len pre pekné oči... Plná krabica od topánok bez šampanského, si našla správneho majitela... Hold z cudzieho krv netečie. Ako sledujem posledné roky všetky zmeny územného plánu, tak už teraz sa stavím o čokoľvek co bude miesto nástupíšť PAL o pár rokov.... Ale s dopravou to nebude mať nič spoločné..
Hold žijeme v bananystane, v krajine neobmedzených možností...
Hlavne by sa na tú dohodu mal niekto pozrieť - mesto "odkleplo" pozemok, ktorý malo získať nazad pre nesplnenie podmienok. Takto sa ukrátil verejný majetok o riadnu sumu!
Linka 32 tento rok nebude premávať. Linkou 32 sa počas dušičiek plátala 40 minútová diera zo Saratovskej, po novom bude v oboch smeroch 30-minútový spoločný interval liniek 4 a 11, plus vybrané spoje linky 1. Zároveň je v novej koncepcii posilnená aj obsluha zastávky Cintorínska, pod hlavným cintorínom. S dušičkovou posilou sa preto nepočíta.
To je nič, ale tento článok: https://trencin.sk/aktuality/od-1-novembra-budu-vsetky-bus-zastavky-na-znamenie/
obsahuje dôležitú vec: linka 7 zo SARATOVSKEJ! Máme zmenu na poslednú chvíľu. Citujem: "Trasa: JUH, SARATOVSKÁ – Cintorínska – Dlhé Hony – Nemocnica – Zlatovská – DETSKÉ MESTEČKO
Trasa linky bude čiastočne upravená a zmenená na obojsmernú."
Už aj tie Zbehy v súčasnej koncepcii vlakového grafikonu podľa platnej PDO Zbehy sú prestupnou stanicou iba smerom na Prievidzu. Rýchle spojenie smerom na Bratislavu je zabezpečené vlakmi Os/REX s prestupom v Trnave na Ex Tatran. Od decembra bude REX predĺžený až do BA. K Bojniciam smerom na Bratislavu od začiatku GVD podľa PDO už nie sú prípojne vlaky od Nitry.
Trochu som sa pohrabal v cesťákoch, a chcel som napísať, že teraz 23 môže prebrať odvoz mládeže z mesta ako "posledný" na Juh, z Hasičskej 22:53 ale potom vlastne zisťujem, že ide 23:02 N1. Už tu bola debata na túto tému, ale myslím, že to je veľmi blízko seba. Za mňa by som tú poslednú 23 škrtol, predsa len z N1 to bude dobre obslúžené. Iné je, že 22:43 ide osmička na Juh II a 22:48 štvorka na Juh I. To je ok. Hodinu predtým je odstup od osmičky predsa len 15 min, teraz len 9 od en-jednotky. Bodaj by som sa mýlil.
Že sa divíš, od 2012 je to tak, keď sa zrušil piaty kĺbový obeh s odstavením #21. Neskôr sa ešte zredukovali jestvujúce a dnes po 18:00 už nič. A v špičke už niektoré odpočívajú. Hrôza.
Áno, to Zbehy sú rýchlikova stanica. Ale z pohľadu nákladnej dopravy a obsluhy LandRoveru som tie Lužianky myslel. A tušom tam končí linka 21, tak zato som to celé spojil.
Štitáre mávali dakedy hustejšiu tú 27, zažil som tam svojho času klbak.
Je to presne tak, ako píše Vladimír. My sme sa pri spracovaní dát stretli s nepresnosťami v dvoch typoch prípadov. Jedným je, ak APC započítava ako nástupy a výstupy aj pohyb vodiča na konečnej zastávke, čo sa dá ale veľmi ľahko identifikovať a odfiltrovať.
Druhý typ nepresností bol pri počítaní detí, kedy APC časť detí kvôli nižšiemu vzrastu nezachytilo. Toto sme riešili manuálnym počítaním cestujúcich na trasách, kde to bolo podstatné pre tvorbu novej koncepcie. Príkladom je linka 2 v úseku Nozdrkovce – Beckovská (ZŠ Dlhé Hony), kde sme na základe fyzického sčítania v autobuse pristúpili k doplneniu zachádzky na školský spoj C cez Nozdrkovce.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pablo
Hold žijeme v bananystane, v krajine neobmedzených možností...