Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pablo #14972:
treba sa vyvarovať tomu, aby to dopadlo ako "bus-vlak-shopping" v BB - z pôvodnej veľkorysej stanice torzo, zo zlým prístupom pre cestujúcich a nespojené suchou nohou zo žel.st. V TN je šanca na reparát, ale malá.

Keď vidím zúžené pruhy na minimum len aby existovali cyklopruhy kade-kde, ktoré zívajú prázdnotou, premaľované štvorpruhy, ktoré prezieravo v 80-tych rokov postavili pre zvýšenú premávku, tak mám úprimnú obavu, ako to dopadne dopravne, ak okrem stanice (zjavne ako pridruženej neschcenej prevádzke) tam bude obchodné centrum - a po príklady netreba ďaleko:
- mesto nečinnosťou dovolilo, že Zlatovská je zaústená tak, ako je na privádzač
- oblasť za traťou v Záblatí, Zlatovciach, Istebníku či Orechovom je spojená len dvomi cestami so zvyškom mesta, hoci priecestí bolo viac (3 + čierny mostek), čím sa aj dnes ráno a medzi 14:30 a 16:00 čas odtiaľ do centra autom pohybuje na úrovni 25 minút (a potom nech ide niekto trojkou ešte)
- kruháč Pod Juhom - kruháč Baumax: už dávno mali byť 4 pruhy
- kruháč Laugaricio - kruháč Nový most: mesto malo tlačiť na VÚC tiež, aby II/507 mala štyri pruhy
- starý mos je parametrovo trojprúdový - prečo nie je premávka po ňom tak vyznačená? Dva pruhy do centra, čím by sa zvýšila plynulosť, keďže dnes sa stojí až na moste a doprava by šlo odbočiť skoro plynule
- "rekonšturkcia" starého mosta: zlyhal na celej čiare stavebný úrad mesta Trenčín, rozhodnutie muselo byť zrušené ako nezákonné. Bude vôbec po rekonštrukcii (novostavbe) mosta viac pruhov?
- bude
Reply on: kvorka #14971:
Každý Trenčan vie, že sisr tu stanicu nedostala podcenu len pre pekné oči... Plná krabica od topánok bez šampanského, si našla správneho majitela... Hold z cudzieho krv netečie. Ako sledujem posledné roky všetky zmeny územného plánu, tak už teraz sa stavím o čokoľvek co bude miesto nástupíšť PAL o pár rokov.... Ale s dopravou to nebude mať nič spoločné..
Hold žijeme v bananystane, v krajine neobmedzených možností...
Reply on: Pablo #14970:
Hlavne by sa na tú dohodu mal niekto pozrieť - mesto "odkleplo" pozemok, ktorý malo získať nazad pre nesplnenie podmienok. Takto sa ukrátil verejný majetok o riadnu sumu!
Reply on: Marek6283 #14969:
Ak výstavba busty bude trvať ako aktuálna rekonštrukcia stanice, tak sa Milan v kľude môže chystať až na oslavu 70ky...
Reply on: milan005 #14968:
Raz budeš mať MHD zdarma-myslím skôr než dovŕšiš 70 r. alebo betónovú bustu na aut. stanici!!! 😎
Reply on: Michal Mazánik #14967:
Ja už som myslel že nejaký dodatočný darček k narodeninám aby som mal ako do roboty chodiť 😂
Reply on: draxter #14965:
Ide o chybu, linka bude vedená na JUH, Gen. Svobodu. Požiadame autora článku aj mesto o opravu, ďakujeme za upozornenie.
Reply on: draxter #14963:
Linka 32 tento rok nebude premávať. Linkou 32 sa počas dušičiek plátala 40 minútová diera zo Saratovskej, po novom bude v oboch smeroch 30-minútový spoločný interval liniek 4 a 11, plus vybrané spoje linky 1. Zároveň je v novej koncepcii posilnená aj obsluha zastávky Cintorínska, pod hlavným cintorínom. S dušičkovou posilou sa preto nepočíta.
Reply on: kvorka #14964:
To je nič, ale tento článok: https://trencin.sk/aktuality/od-1-novembra-budu-vsetky-bus-zastavky-na-znamenie/
obsahuje dôležitú vec: linka 7 zo SARATOVSKEJ! Máme zmenu na poslednú chvíľu. Citujem: "Trasa: JUH, SARATOVSKÁ – Cintorínska – Dlhé Hony – Nemocnica – Zlatovská – DETSKÉ MESTEČKO
Trasa linky bude čiastočne upravená a zmenená na obojsmernú."
Reply on: draxter #14963:
To by zaujímalo aj mňa.

Inak toto znie ako podcenenie príprav: https://trencin.sk/aktuality/cestovne-poriadky-mhd-su-aktualne-vypredane/
Ako dušičky tento rok, bude premavat 32? A čo 1.11., kedy už bude zrušená?
Reply on: kvorka #14956:
Už aj tie Zbehy v súčasnej koncepcii vlakového grafikonu podľa platnej PDO Zbehy sú prestupnou stanicou iba smerom na Prievidzu. Rýchle spojenie smerom na Bratislavu je zabezpečené vlakmi Os/REX s prestupom v Trnave na Ex Tatran. Od decembra bude REX predĺžený až do BA. K Bojniciam smerom na Bratislavu od začiatku GVD podľa PDO už nie sú prípojne vlaky od Nitry. 🙂
Trochu som sa pohrabal v cesťákoch, a chcel som napísať, že teraz 23 môže prebrať odvoz mládeže z mesta ako "posledný" na Juh, z Hasičskej 22:53 😃 ale potom vlastne zisťujem, že ide 23:02 N1. Už tu bola debata na túto tému, ale myslím, že to je veľmi blízko seba. Za mňa by som tú poslednú 23 škrtol, predsa len z N1 to bude dobre obslúžené. Iné je, že 22:43 ide osmička na Juh II a 22:48 štvorka na Juh I. To je ok. Hodinu predtým je odstup od osmičky predsa len 15 min, teraz len 9 od en-jednotky. Bodaj by som sa mýlil.
Reply on: draxter #14959:
Však treba verejnosti objasniť o čo sa jedná. My o týchto veciach nič nevieme. Tu je priestor . 🙄
Reply on: kvorka #14955:
Že sa divíš, od 2012 je to tak, keď sa zrušil piaty kĺbový obeh s odstavením #21. Neskôr sa ešte zredukovali jestvujúce a dnes po 18:00 už nič. A v špičke už niektoré odpočívajú. Hrôza.
Reply on: Vladimír #14957:
Hej? Tak to je dobre. Zažil som ho vždy vyťažený.
Reply on: kvorka #14956:
Klbák obsluhuje väčšinu spojov L27 doteraz.
Reply on: Vladimír #14950:
Áno, to Zbehy sú rýchlikova stanica. Ale z pohľadu nákladnej dopravy a obsluhy LandRoveru som tie Lužianky myslel. A tušom tam končí linka 21, tak zato som to celé spojil.

Štitáre mávali dakedy hustejšiu tú 27, zažil som tam svojho času klbak.
Už nech sa zmenia obehu vozov, dnes o 15:35 vidieť dva kĺbové vozy vo vozovni, to je otras.
Reply on: pešiak #14952:
Dáta z počítadiel cestujúcich boli za dlhšie obdobie, aby neboli ovplyvnené chybami.

Ak sa nám niečo nezdalo, vyrazili sme do terénu a overili sme si to sami.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.