https://imhd.sk/tn/doc/sk/23581/Zavedenie-zliav-pre-darcov-krvi
To je tak keď sa šije horúcou ihlou. Tarifa kľudná mala počkať a byť upravená ešte v troch bodoch zásadne inak.
To je tak keď sa šije horúcou ihlou. Tarifa kľudná mala počkať a byť upravená ešte v troch bodoch zásadne inak.
milan005
Tento spoj L11 robili štyria vodiči pričom som dopredu musel vedieť ktorý robí lebo s dvoma som vedel že to stihnem, s druhými dvoma som to neriskoval a jeden z tých dvoch s ktorými som to neriskoval je určite dobrý a zodpovedný vodič To ako to myslím, pochopíš asi len ty
Takže pohodlný je prestup kde máš rezervu avšak táto väčšia rezerva ťa možno odrádza od denného používania lebo sa ti tvoj výsledný čas cestovania dosť natiahne.
Alebo potom riešenie 0 min. na prestup pri krátkych linkách ako sú napr. L17 a 23 počas voľných dní z Juhu ktoré sa teraz stretajú celodenne v nulových časoch a mohli by mať napr. na Braneckého poznámku "čakať sa" ak by toto objednávateľ žiadal a dopravca zabezpečil. Trasy liniek sú krátke, nenáchylné na "problémy".
Vodiči "medzi sebou vedia kto robí na tom druhom autobuse".
Vedia si zavolať.
Ale spájať spolu kolosy ako 3+6/16 s prestupom na Hasičskej a opačne na inú dlhú linku nultou minútou nebude spoľahlivé...