Reply on: kvorka #14575:
A ako by si to chcel urobiť inak, ak je medzi tými linkami potrebné/žiadúce prestupovať? Áno, všetky tieto spoje môžu byť kľudne transformované do priamych spojov/liniek tak, ako po tom voláš v prípade linky 6... ktorá potom bude jazdiť raz za uhorský rok a nikto nebude z priameho spojenia profitovať. Za mňa je absolútnou hranicou v mestskej doprave hodinový interval, nie nejaké obludnosti v 120 alebo 240-minútovom intervale, ktoré sme tu mali ešte donedávna...Ale áno, mohli sme sa biť do pŕs, že máme priame spojenie.
tomas153cv
Sice v prispevku TomoSK pise ze sa bezne vo svete pouziva " vizualna nadvaznost ", toto vsak nieje uplne celkom pravda. Bezne vo svete sa pouzivaju lepsie kontrolne mechanizmy(pravda v pripade garantovanych prestupov) ako kontrola dispecingu(je bezne ze byvaju v mestach velkosti TN 24h dispo) pripadne komunikacia prostrednictvom radiokomunikacnych spojeni.
To je ale uplne jedno, to neriesi tento problem. Treba od startu zabezpecit aby cestujuci nestratili zaujem(skor nenadobudli skepticitu) o urcite prestupy, idealne takymi mechanizmami ktore nie su zalozene na represii ale na kontrole.